Hoggy 02.01.2007 17:52:20 | |
---|
Tilaukseen menivät t-kaupasta tuo tarjouspaketti 16" thin crash ja 10" splash, amuneita siis. Saatan olla joskus naputellut näitä musiikkiliikkeessä, mutta muuten ei ole mitään hajua mitä tuleman pitää. Hinta vain niin miellytti silmää. |
Hössö 02.01.2007 20:24:09 | |
---|
Tilaukseen menivät t-kaupasta tuo tarjouspaketti 16" thin crash ja 10" splash, amuneita siis. Saatan olla joskus naputellut näitä musiikkiliikkeessä, mutta muuten ei ole mitään hajua mitä tuleman pitää. Hinta vain niin miellytti silmää. Hankin itse vuosi sitten tuon samaisen setin, oikein makoisia ovat, en usko, että petyt. Makuasioitahan nämä luonnollisesti ovat, mutta... |
Narcosynthesis 08.01.2007 10:34:19 | |
---|
|
Mipe-iha-ite 08.01.2007 16:47:34 | |
---|
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä. |
moderndrummer88 09.01.2007 16:16:42 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Jordan 09.01.2007 18:28:48 | |
---|
Mulla on tällanen setti. Tuo iso china tosiaan kusee, kirkas ja helvetin äänekäs... Joo, totta tuo on, soundi kyllä menettelee, mutta keikalle paha viedä, tuhoaa kaikkien korvat ja peittää bändin pahasti. (nimim. kokemusta on:) Splash on ihan käyttökelpoinen, parempia tietenkin on, esim Amunin splashit jotka ei myöskään maksa paljoa. Tuo 12" china on aika turha, sen olen työntänyt stackiin, siellä se toimii, muuten ei. |
Ahaa, minkähintaisia Amunit noin about sitten on? Myykö stadissa kukaan? Itse olen alkanut päätyä kuitenkin Wuhaneihin, mutta Meinlit tulee kyllä hyvänä kakkosena... |
Sa(n)kari 10.01.2007 13:49:15 | |
---|
Ahaa, minkähintaisia Amunit noin about sitten on? Myykö stadissa kukaan? Itse olen alkanut päätyä kuitenkin Wuhaneihin, mutta Meinlit tulee kyllä hyvänä kakkosena... Levytukku myy Meinlejä, on maahantuoja. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
DethBanger 13.01.2007 15:20:01 | |
---|
N. 6 kuukautta oon omistanut Meinlin Classics 17" medium crashin ja se on paras ja tähän mennessä kestävin pelti mitä mulla on ollut. kakkoscrashini loppuunkulutuksen takia kävin äsken ostamassa samanlaisen 18" meinlin ja toimii hiton kovaa! Hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
markkuliini 14.01.2007 16:01:11 | |
---|
N. 6 kuukautta oon omistanut Meinlin Classics 17" medium crashin ja se on paras ja tähän mennessä kestävin pelti mitä mulla on ollut. kakkoscrashini loppuunkulutuksen takia kävin äsken ostamassa samanlaisen 18" meinlin ja toimii hiton kovaa! Hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan Tarkoittaako tämä sitä ettei sulla ole kestänyt yksikään crash yli kuutta kuukautta? |
DethBanger 15.01.2007 13:37:45 | |
---|
Tarkoittaako tämä sitä ettei sulla ole kestänyt yksikään crash yli kuutta kuukautta? Ei tietenkään! Tarkotin, että toi vaikuttaa kestävältä sen sopivan paksuuden takia ja näyttää muutenkin siltä että ei todella pitkään aikaan oo hajoomassa. kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Hoggy 21.01.2007 06:59:13 | |
---|
Jep. Amunit saapuivat ja niinhän se on että tuli saatua erittäin hyvä diili. Todella tummia on verrattuna B8:iin mutta niistä haluankin hankkiutua eroon. Splashi on loistava niinikään. Hankin itse vuosi sitten tuon samaisen setin, oikein makoisia ovat, en usko, että petyt. Makuasioitahan nämä luonnollisesti ovat, mutta... |
simperi 05.02.2007 13:54:52 | |
---|
Onko kelläkään kokemusta tästä Classic-paketista: http://www.thomann.de/fi/meinl_c101812_classics_effectset.htm ...Onko ihan skeidaa, vai kannattaisiko harkita hankkimista? Hinta ei ole paha, ja sepä juuri huolestuttaakin:) 10" Splash kuulostaa kyllä hyvältä. Suosittelen. Ison chinan soundi on jotain omituista, ei mikään perus-china, kirkas ku mikä. Pienen chinan sain kolmen kuukauden soitolla paskaksi. Tosin en osaakkaan varmasti soittaa symbaalia kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti, mutta siitä jäi huono maku suuhun silti! "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon) |
Youni 01.03.2007 17:20:28 | |
---|
10" Splash kuulostaa kyllä hyvältä. Suosittelen. Ison chinan soundi on jotain omituista, ei mikään perus-china, kirkas ku mikä. Jotenkin kolkko tosiaan tuo kiina, mutta splash hyvä, eli komppia. Onko kukaan livenä päässyt testaamaan näitä Bryzancen uudempia finishejä, eli jazzia, extra drytä sun muita. Tuo extra dry ride himottaisi jazzfiilistelyridenä aivan mahdottomasti, saa nähdä aukeaako hyviä kesätöitä. :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
J Drummer 03.03.2007 23:12:11 | |
---|
Mitä mieltä 16" Classic Chinasta ? 16" ja 17" medium crash löytyy setistä ja ne ovat hinta-laatusuhteeltaan kyllä "käypäiset". |
cobham 06.03.2007 18:03:15 | |
---|
Meinl Byzance 16" medium crash setissä käytössä, Zildjian K Custom ja A Custom -peltien kera ja hyvin toi Meinl kohisee mielestäni. Tarkotus ois seuraavaks uusia vanha Zildjianin komppipelti(-80 luvulta) ja meinaan tsekata ton Meinl Byzancen Medium Riden 20 tai 21" kokosena ennen kun hankin mitään. Onko kokemuksia Meinl Byzance komppipelleistä kellään..? t.Naputtelija |
wavelength 06.03.2007 19:03:19 | |
---|
Onko kokemuksia Meinl Byzance komppipelleistä kellään? Mulla on 20" Thin ride ja 21" Dark ride. Ensimmäinen on yleisride, joka crashaantyy mukavasti, ja jälkimmäinen tummahko ja kuivahko, ehkä pikkuisen jazzimpi ride. Mainioita pelejä molemmat, ja toimivat oikein mukavasti esim. Zildjian A Customien kanssa. |
Jordan 08.03.2007 14:05:06 | |
---|
T-kauppa on lisänny tuotevalikoimaansa enemmän Amuneja ja Byzanceja, ja myyntiin on laitettu Soundcaster Customeita, MB10:ä ja MB20:ä sekä HCS:iä. Kyllä kelepoo nyt! Raise the Gun for your Nation |
Sa(n)kari 08.03.2007 16:36:07 | |
---|
T-kauppa on lisänny tuotevalikoimaansa enemmän Amuneja ja Byzanceja, ja myyntiin on laitettu Soundcaster Customeita, MB10:ä ja MB20:ä sekä HCS:iä. Kyllä kelepoo nyt! Minen ymmärrä, miks ei voi kerralla laittaa koko valikoimaa myyntiin? Kun nuita Byzanceja on ihan oudosti valikoitu tuonne. Saako sitten kysymällä.. Simpson, eh?
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
kaksi 21.03.2007 22:43:39 | |
---|
Tilaukseen menivät t-kaupasta tuo tarjouspaketti 16" thin crash ja 10" splash, amuneita siis. Saatan olla joskus naputellut näitä musiikkiliikkeessä, mutta muuten ei ole mitään hajua mitä tuleman pitää. Hinta vain niin miellytti silmää.
-----> Ei taida tota settiä enään olla myynnisää??? Paljon oli hintaa tolla yhdistelmällä? tMiE |