Paljon on kirottu sitä että annetaan aina kalliimpia esimerkkejä, mutta itse olen ollut todella tyytyväinen 5150:n comboon.. Erinomainen varsinkin särökanavansa puolesta.. Kliiniä usein haukutaan huonoksi, mutta omasta mielestä kohtuullisen soundin sieltäkin löytää, en toki niiden takia tätä kenellekkään suosittelisi.
Ääntä lähtee järkyttävän paljon, enkä usko että kukaan soittaa sellaisissa olosuhteissa että kaipaisi lisää tehoa. Vahvistimessahan on itsessään suljettu 2x12 kotelo, joten itse en ainakaan näe suurempaa tarvetta lisäkaapillekkaan.
Miinuksena lähinnä vittumainen roudattavuus ja tietty monipuolisuuden puute.. Mutta jos heviä on tarkoitus soittaa, ei tällä voi ainakaan kovin syvälle metsään eksyä. Yhtenä miinuksena joku voi pitää sitä, että 5150/6505 taitaa olla tällä hetkellä suomen käytetyin hevivahvistin, siihenkin lienee syynsä, mutta ei siis välttämättä se persoonallisin valinta.
Ylempänä ehdotettua valvekingiä tämän kanssa vierekkäin treeniksellä testailleena, oli ero kuin yöllä ja päivällä, valvekingin soundi oli 5150:aan verrattuna melkoisen munatonta sirinää, tosin kyseessä oli se 50 Watin avonainen combo. Siitä huolimatta pelkästään säröjen luonteessa on jo valtava ero.
800 euroon näitä joskus löytää, mutta tälläkin hetkellä torilta löytyi tuommonen:
http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … min=&price_max=&x=0&y=0 Testatkaa, testatkaa ja testatkaa... Ja älkää tehkö yhtäkään ostopäätöstä pelkästää muiden suosituksien takia, mutta tätä siis suosittelen kokeilemaan!