Aihe: The Police tekee paluun
1 2 3 4
HaloOfFlies
04.01.2007 19:34:50 (muokattu 04.01.2007 19:35:35)

Legendaarinen rockyhtye The Police kokoaa rivinsä juhlistaakseen ensimmäisen singlensä Roxanne 30-vuotispäivää. Trion jäsenet - Sting, Stewart Copeland ja Andy Summers - aikovat tehdä muutaman keikan Yhdysvalloissa ja Englannissa. Tulevat konsertit ovat ensimmäisiä julkisia esiintymisiä sitten vuoden 1986, jolloin yhtye hajosi riitoihin.

The Police on esiintynyt Stingin häissä vuonna 1992 ja vuonna 2006 Rock and Roll Hall of Famen palkintotilaisuudessa.

Billboard.comin mukaan trio aikoo julkaista myös dvd:n sekä kokoelmalevyn.

Lähde: Mesta.net
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Exhausted
04.01.2007 19:50:59

Rahat loppu? Tai varmaan Sting pärjäilee hyvin kyllä...
Mr. Mustard
04.01.2007 19:53:46
Sinällään mielenkiintoista kun lukee Stingin elämänkerran, jossa noita riitojen rajuutta oli valotettu tarkemmin. Ennen keikkaa Sting ja Copeland tappelivat lattialla pyörien toisiaan lyöden. Riidat olivat henkistä ja fyysistä vakivaltaa täynnä. Ovatkohan vieläkään puheväleissä, vai saako raha puremaan hammasta yhteen?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
MK73
04.01.2007 19:55:18
No jopas... Aika paukku! Copelandin soittokunto hieman arveluttaa? Tai enhän mä tiedä miehen nykypuuhista mitään, voi olla kovassakin vedossa :)
Bonham
04.01.2007 21:35:29
Ei vidu! Muusikoiden. net ja ekana jengillä mielessä, että toiset on rahan perässä... niinkö tekin olette?

Emmää ainakaan usko... Policella oli jotain todella hienoa hyppysissään uransa aika... kai sellainen säilyy verissä loppuun asti.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
J_Mantyla
04.01.2007 21:39:16
No jopas... Aika paukku! Copelandin soittokunto hieman arveluttaa? Tai enhän mä tiedä miehen nykypuuhista mitään, voi olla kovassakin vedossa :)

Mikäs sillä ?

Olisi kyllä näkemisen / kuulemisen arvoinen keikka ...
... jaanytvai ?
Texas Oil
04.01.2007 21:47:24
HIENOO ... HIENOO !!!
~ syksyn 1973 öljykriisi ~
Epämuusikko
04.01.2007 21:52:10
vois lähtä kattoon, vaikka olen skeptinen Stewartin taidoista verrattuna vanhoihin aikoihin.
Grooving hard or hardly grooving. Bustard #1
Exhausted
04.01.2007 22:19:20

Ei vidu! Muusikoiden. net ja ekana jengillä mielessä, että toiset on rahan perässä... niinkö tekin olette?

Tuollainen sinkun 30-vuotisuuden juhlistaminen uusilla julkaisuilla ja reunion-keikalla nyt vain kuulostaa vähän rahastamiselta. Jos bändi tekisi vaikka kunnon kiertueen ja/tai uusia biisejä niin voitaisiin puhua. Vaikka toisaalta, enemmän rahaahan siitä tulisi, mutta ehkä kuitenkin huonommalla vaiva/voittosuhteella.
Bonham
04.01.2007 22:20:29
Tuollainen sinkun 30-vuotisuuden juhlistaminen uusilla julkaisuilla ja reunion-keikalla nyt vain kuulostaa vähän rahastamiselta. Jos bändi tekisi vaikka kunnon kiertueen ja/tai uusia biisejä niin voitaisiin puhua. Vaikka toisaalta, enemmän rahaahan siitä tulisi, mutta ehkä kuitenkin huonommalla vaiva/voittosuhteella.

Eikös ainakin Sting ollu melkoisen ylhäällä brittien rikkaimpien listoilla?

No, niin tai näin, kyllä mulle kelpais lippu tuolle keikalle...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Notefix
04.01.2007 22:25:06

No, niin tai näin, kyllä mulle kelpais lippu tuolle keikalle...

Sama täällä....tuli missattua aikoinaan.
"Layers of layers of shit!"
jPekka
04.01.2007 22:30:58

Copelandin soittokunto hieman arveluttaa? Tai enhän mä tiedä miehen nykypuuhista mitään, voi olla kovassakin vedossa :)

Onhan tuo tehnyt viime vuosikymmenet muutakin kuin säveltänyt soundtrackeja, ainakin amg:n mukaan, joten eiköhän taidot ole tallella.

Kiinnostavampaa on nähdä, mitä mies kirjoittaa tominkalvoihinsa tällä kertaa 8-)
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
Mileleo
05.01.2007 14:56:20
Soittelihan se Copeland Les Claypoolin sekä Phish-yhtyeen Trey Anastasion kanssa Oysterhead nimisessä orkesterissa ja julkasivat ihan mielenkiintoisen levynkin vuonna 2001 muistaakseni..
mr_b
05.01.2007 16:56:57

Eikös Copeland tuossa Rock'n'roll Hall Of Fame -esiintymisessä hakannut virvelinkalvonkin halki, joten kaipa kuntoa vielä löytyy...? :-)
Summer in the city and winters in Miami
sirdickyj
05.01.2007 18:24:47

Emmää ainakaan usko... Policella oli jotain todella hienoa hyppysissään uransa aika... kai sellainen säilyy verissä loppuun asti.

Samoin mä veikkaan, ettei ainakaan Stingillä oo pikkurahan puutetta. Ja noi re-unionit ei välttämättä oo pitkän päälle mikään rahasampo, magia häviää.

Esim. jos Zeppelin nyt tekis comebackin, niin a) magia häviäis b) jengi hiffais, ettei se sittenkään niin kummonen bändi ollu. Kun ei Bonzoakan enää saatais remmiin.
Pataan! ...+alv.
Sergei Fallinen
05.01.2007 21:05:51 (muokattu 05.01.2007 21:06:31)
Aivan loistava yhtye kyllä, mutta ko. uutinen on kuitenkin minulle melko yhdentekevä. Pakko oli kuitenkin suuni avata.
Tee
05.01.2007 21:41:32
Stingin viimenen kova levy on Ten Summoner's Tails, itseasiassa on kyseessä aivan helevetin hyvä levy. Sen jälkeen ei oo paljon kiinnostanut, mutta kun kyseessä on The Police... pakkohan se olisi käydä katsomassa jos tänne tulisivat.
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
J.Hollström
06.01.2007 21:18:34
Esim. jos Zeppelin nyt tekis comebackin, niin a) magia häviäis b) jengi hiffais, ettei se sittenkään niin kummonen bändi ollu. Kun ei Bonzoakan enää saatais remmiin.

Näytöt on annettu ja dokumentaatiot olemassa. Miten tämmönen hypoteettinen spekulointi comebackistä himmentää niiden arvoa? Tämä "ei niin kummoinen bändi" on joka tapauksessa monille maailman kaikkien aikojen rock-yhtye. Esim. minulle. Samoin The Police. Mahtava uutinen.
"Kekkulissa ei seiso, rapulassa vaan." -hemmo
Progressor
06.01.2007 22:01:19
Katselin tuossa YouTubesta The Policen TV-esiintymistä vuodelta 2003. Soitto tuntui kulkevan, ja tyypit näyttivät olevan hyvissä väleissä. Tietysti isommalla kiertueella voi alkaa pinna kiristyä, joten ei tuosta ehkä kannata vielä suuria johtopäätöksiä vetää. Toivottavasti ei käy vanhalenit.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)