Bonesaw 01.01.2007 22:57:24 | |
---|
Jänzkää. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Häh? |
-Aleksi- 01.01.2007 22:59:09 | |
---|
Se sihteeri on murhaaja! Oon ihan varma! |
Räbbänä 01.01.2007 23:00:13 | |
---|
Se sihteeri on murhaaja! Oon ihan varma! Kaikki ovat syyllisiä. "En pysty... en kykene..." |
Alpha 01.01.2007 23:00:21 | |
---|
No niin. Tuli siis katsottua tämä silloin kun se tuli vuonna 1991(uusinta muutamaa vuotta myöhemmin jäi väliin), joten lähes uutena katsojana seuraan tätä. Ei oikeastaan paljon muistikuvia ole... Jotenkin myös välttelin tätä ketjua, kunnes tuli tieto sarjan uusinnasta. Hiukan eri tavoin tätä tietty seuraa nyt, kuin joskus 12-vuotiaana... Hyvä sarja on. |
-Aleksi- 01.01.2007 23:00:43 | |
---|
Kaikki ovat syyllisiä. Jos toi oli spoileri, jumalauta.. |
Juugeli 01.01.2007 23:01:47 | |
---|
Jees, hyvin alkoi. Kumma homma, kun tosta sarjan viime esityksestä ei ole edes kovin monta vuotta ja silloin tykkäsin sarjasta hyvinkin paljon, mutten silti muista noista tapahtumista juuri mitään, hämärästi vaan yksittäisiä kohtauksia sieltä täältä. I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright |
Alpha 01.01.2007 23:03:42 | |
---|
Jees, hyvin alkoi. Kumma homma, kun tosta sarjan viime esityksestä ei ole edes kovin monta vuotta... Ei ole ku 12... |
ReBeat 01.01.2007 23:03:54 | |
---|
Kyllähän tuo on yksi parhaista sarjoista ikinä. Ekalla esityskerralla tuli jo nähtyä, mutta en muista onneksi enää mitään. Hitto, ei sellaista väliä ole mainoskatkoja lukuunottamatta että pystyis kääntämään katsetta pois. Katson varmasti joka jakson. Mahtisarja. |
Ei ole ku 12... 2000 näytettiin viimeksi. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Alpha 01.01.2007 23:08:14 | |
---|
2000 näytettiin viimeksi. Aah...tuo on jääny kyllä totaalisen unohduksiin. En ole edes tutkinut tarkemmin tuon alkuperäisen jälkeen, mutta Maikkarin sivuilla mainittiin tuo 1991 ja 1995... |
sellisti 01.01.2007 23:10:57 | |
---|
Hyi helvetti tuota tekstitystä. Olenko ainoa jota häiritsee? Vai olenko vain pikkutarkka.. Oli kyllä aika niukat tekstit siihen nähden miten paljon tekstiä tuli hahmojen suusta. Kyllä tässä enklantia osataan, mutta kun oli pakko kuunnella niin hiljaa ettei herättäis muuta perhettä niin täytyneepä huomenna katsoa uudestaan äänien kera. Onneks otin talteen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Chrissie 01.01.2007 23:14:37 (muokattu 01.01.2007 23:15:36) | |
---|
Joo'o.. kyllähän tämä on ihan yhtä hyvä kuin viimeksikin vaikka en enää juuri mitään muistakaan. En tosin niele näitä tv-spotteja siitä, että "kaikkien aikojen pelottavin tv-sarja", mutta parhauden puolesta voi jo nyökytelläkin. Vielä ei myöskään tullut vastaan mitään liian outoja juttuja, jotka ikävästi kummittelevat lapsuuden muistikuvissa. Saapa nähdä... ehkä olen kasvanut jo sen verran, että varhaisteiniyden (-95=13v) takia ohi menneet asiat käsittää nyt paremmin. Eli siis kyllähän tätä taas katselee. Viikonloppuisin on muutenkin niin huono ohjelmatarjonta. EDIT: Ja tosiaan, tekstitys häiritsi kyllä pahasti. Mielummin olisi pyyhkinyt tekstit kokonaan pois ja keskittynyt pelkkään puheeseen. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Prog 01.01.2007 23:18:26 | |
---|
Tuli kyseinen sarja katsottua muutama kuukausi sitten, mutta kyllähän tämä tulee seurattua uudemmankin kerran. Sen verran paras sarja kyseessä. |
sn 01.01.2007 23:21:17 | |
---|
Kyllähän tuo vaikutti hyvältä vaikka hype on aika järjetön. Silloin -95 kun se tuli, olin vielä ala-asteella enkä saanut valvoa niin myöhään. Muistan vaan että kaikki puhui siitä. |
sellisti 01.01.2007 23:25:41 (muokattu 01.01.2007 23:26:46) | |
---|
Silloin -95 kun se tuli, olin vielä ala-asteella enkä saanut valvoa niin myöhään. Muistan vaan että kaikki puhui siitä. Mä olin yläasteella kun sarja tuli Suomessa ekan kerran, ja muistan kun siitä oli joskus jälkeenpäin puhetta äikän tunnilla ja ope kysyi että onko ketään joka ei olisi katsonut yhtään jaksoa. Olin ainoa joka viittasi. En silti pitänyt itseäni outona. Mutta nyt on tilaisuus ottaa vahinko takaisin. Voin kyllä kuvitella että jos sarjan olis katsonut sillon 14-15-vuotiaana niin se olis voinu jäädä aika outona mieleen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
MV 01.01.2007 23:25:55 | |
---|
Hyvältä vaikutti vaikka vähän ehdin jo tylsistymäänkin välillä. Oli kyllä hienoja nämä kohtaukset kun kuvattiin sitä tuuletinta ja liikennevaloa. Täytyy kyllä jatkaa katsomista. |
Alpha 01.01.2007 23:41:20 (muokattu 01.01.2007 23:43:03) | |
---|
Niin ja edelleenkään en lue tätä ketjua sen takia, että tässä tulee varmaan kaikki ilmi, enkä halua pilata vanhoja hyviä muistikuvia(niitä vähäisiä) loistavasta sarjasta. E:Älkääkä nyt spoilatko tästä eteenpäin. On niitä joille tämä sarja on ennen näkemätön ja sitten on niitä, jotka eivät muista paljoa mitään... |
Jenka 01.01.2007 23:57:03 (muokattu 01.01.2007 23:57:30) | |
---|
No voi apua, tuo pilottijakso jäi näkemättä! Olen aina niin totaalisen pihalla noista tv-ohjelmista ja niiden aikatauluista, vittu.. Pystynkö silti pääsemään sarjaan kiinni ensi kerralla? |
sellisti 02.01.2007 00:00:17 | |
---|
No voi apua, tuo pilottijakso jäi näkemättä! Olen aina niin totaalisen pihalla noista tv-ohjelmista ja niiden aikatauluista, vittu.. Pystynkö silti pääsemään sarjaan kiinni ensi kerralla? La 6.1. klo 22.55 SubTV näyttää saman pilottijakson. Sillon telkkarin ääreen sitten..! "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jenka 02.01.2007 00:08:58 | |
---|
La 6.1. klo 22.55 SubTV näyttää saman pilottijakson. Sillon telkkarin ääreen sitten..! Voi kiitos tiedosta, täytyy yrittää päästä tai ylipäätään muistaa tv:n äärelle! |