sellisti 10.12.2006 22:14:25 | |
---|
- Pojat ovat säveltäneet runsaasti materiaalia. Levyttäminen on kiinni aikataulujen sovittamisesta. Bändin jäsenet asuvat kuka missäkin. Käytännössä tilanne on ollut tällainen usean kuukauden ajan, Albert Recordsin edustaja kertoo. No olipa "uutinen" tosiaan. Tuohan se tilanne on tainnut olla jo viimeiset 2-3 vuotta. Mitä valonpilkahduksia siellä nyt muka näkyy jos ei ole tuon kummempaa kerrottavaa? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
T.N.T 11.12.2006 15:08:43 | |
---|
No olipa "uutinen" tosiaan. Tuohan se tilanne on tainnut olla jo viimeiset 2-3 vuotta. Mitä valonpilkahduksia siellä nyt muka näkyy jos ei ole tuon kummempaa kerrottavaa? No kyllä tuo selitys toistaiseksi minulle kelpaa. Eniten toivon kuitenkin että AC/DC tulee vielä joskusu Suomeen keikalle, itse kun en ole koskaan nähnyt heitä livenä. I'm rock'n'roll devil ! |
Kirk_Hammett 11.12.2006 18:23:08 | |
---|
No olipa "uutinen" tosiaan. Tuohan se tilanne on tainnut olla jo viimeiset 2-3 vuotta. Mitä valonpilkahduksia siellä nyt muka näkyy jos ei ole tuon kummempaa kerrottavaa? joo minäkin muistan kun kaveri joskus n. 2 vuotta sitten hehkutti että AC/DC:ltä tulee uus levy kohta... mutta eipä ole näkynyt. sama heppu tietty hehkutti 5 vuotta sitten guns 'n rosesin tulevaa levyä.... You know it's sad but true... |
rheinone 16.12.2006 20:16:27 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
J_Mantyla 16.12.2006 22:37:01 | |
---|
Mites muut AC/DC-diggarit, mitä mieltä ootte Sladesta? http://www.youtube.com/watch?v=u7XEjl5GNS8 Putooko? Kyl mulle vaan. Nööseinä oltiin jossain vaiheessa vakuuttuneita ettei Mama We're All Crazy Nowia parempaa biisiä voi kukaan väsätä. Holder oli kyllä äijä tuohon aikaan, jo ... Ellei tänään niin sitten huomenna |
Makkari 16.12.2006 22:37:16 (muokattu 16.12.2006 22:38:17) | |
---|
Ihan kiva, että sentään jotain kuulee taas uuden levyn teosta. Mites muut AC/DC-diggarit, mitä mieltä ootte Sladesta? http://www.youtube.com/watch?v=u7XEjl5GNS8 Putooko? Kyl mulle vaan. En ymmärrä miks kaikki hehkuttavat noita hirvityksiä. Pukeutuvatkin niin rumasti, ja laulaja kuulostaa hirvittävältä. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
rheinone 17.12.2006 00:12:46 (muokattu 17.12.2006 00:15:03) | |
---|
En ymmärrä miks kaikki hehkuttavat noita hirvityksiä. Pukeutuvatkin niin rumasti, ja laulaja kuulostaa hirvittävältä. Huumorilla mennään: Pulkkarit ja kaikki liian lyhyet ruutuhousut. Jee jee. Rumasti pukeutuivat AC/DC:nkin kundit silloin ihan 70-luvun alussa. Oot varmaan nähnyt sen viideon, jossa Evans vetää Can I Sit Next To You? Noddy Holderia kovempaa rocklaulajaa ei oo monta. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Makkari 17.12.2006 11:52:17 | |
---|
Huumorilla mennään: Pulkkarit ja kaikki liian lyhyet ruutuhousut. Jee jee. Rumasti pukeutuivat AC/DC:nkin kundit silloin ihan 70-luvun alussa. Oot varmaan nähnyt sen viideon, jossa Evans vetää Can I Sit Next To You? Heh, joo... Dave Evans tosiaan... öö... on mitä on. :D Scottillakin on kyllä joissain kuvissa vähän mitä sattuu päällä. :P Mut Angus sentään aina tyylikkäästi koulu-univormussa. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
samsonov 17.12.2006 13:18:16 (muokattu 17.12.2006 13:18:45) | |
---|
Heh, joo... Dave Evans tosiaan... öö... on mitä on. :D Scottillakin on kyllä joissain kuvissa vähän mitä sattuu päällä. :P Mut Angus sentään aina tyylikkäästi koulu-univormussa. Kattoin just Family Jewelssiä taas, nii missä on Anguksen hampaat nuis wanhoissa videois? :D harvahampaat, koulupuku, luonnonkiharat. On se hieno mies All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Raipe 28.12.2006 12:33:05 | |
---|
En ole AC/DC:tä koskaan oikein tajunnut. Rokkiahan se on, mutta kun ei ole bändi muuttunut juuri mihinkään suuntaan näiden vuosien aikana. Kaikki levyt tuntuvat olevan samasta kaurasta tehtyjä (sillä perusteella mitä olen kuullut). Hyviä biisejä löytyy sieltä täältä, mutta täytettä tuntuu olevan tuotannossa liikaa. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Grooving hard or hardly grooving.
Bustard #1 |
rheinone 28.12.2006 14:15:48 (muokattu 28.12.2006 14:16:29) | |
---|
Mitä Saddam Hussein tekee amerikkalaisessa sotilastukikohdassa? http://www.youtube.com/watch?v=FONt47Z0KZg&eurl= Helvetin hieno veto. En tiennykään että Celin Dion on noin kova laulaja; Anastaciahan vetää tolla staililla muutenkin. Rumpali gruuvas kans todella hyvin. Kiva katsella tollasen porukan vetävän AC/DC:tä, jonka diggarit ovat perinteisesti suurelta osin valkoista miesväestöä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
sellisti 28.12.2006 14:16:12 (muokattu 28.12.2006 14:16:45) | |
---|
En ole AC/DC:tä koskaan oikein tajunnut. Rokkiahan se on, mutta kun ei ole bändi muuttunut juuri mihinkään suuntaan näiden vuosien aikana. Kaikki levyt tuntuvat olevan samasta kaurasta tehtyjä (sillä perusteella mitä olen kuullut). Hyviä biisejä löytyy sieltä täältä, mutta täytettä tuntuu olevan tuotannossa liikaa. Eipä se tosiaan muuttunut ole. Muuttuminen ei kumminkaan ole mikään itsetarkoitus, ainakaan jos bändi on löytänyt oman juttunsa ja tykkää siitä. Ja sitä AC/DC on tehnyt antaumuksella jo yli 30 vuotta. Jonkun mielestä se on osoitus paikalleen jämähtämisestä, jonkun toisen mielestä taas siitä että se alkuperäinen juttu toimii ja kestää aikaa ja toistoakin. Kieltämättä tuotannossa on täytettäkin, mutta sitä parempaa kamaa on niin paljon ja se on niin hyvää ettei minua ainakaan harmita vaikka levyt vähän toisiaan muistuttaisivatkin. Mutta se joidenkin keskuudessa suosittu väite, jonka mukaan AC/DC on tehnyt saman levyn 20 kertaa tai saman biisin 200 kertaa on ainoastaan osoitus siitä, ettei sen lausuja ole tuotantoon lopultakaan kovin hyvin perehtynyt. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Groovelover 28.12.2006 15:07:45 | |
---|
En muista kuka sen kirjoitti, mutta jossain lehdessä AC/DC:tä luonnehdittiin termillä "maailman vähiten progressiivinen rockyhtye", aika osuvaa kun samalla formaatilla ne on tahkonneet sen reilut 30 vuotta. Ei, en itse jaksa kuunnella niiden levyjä mutta jos joku tykkää niin siitä vaan. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
stickyfinger 28.12.2006 15:38:43 | |
---|
Helvetin hieno veto. En tiennykään että Celin Dion on noin kova laulaja; Anastaciahan vetää tolla staililla muutenkin. Rumpali gruuvas kans todella hyvin. Kiva katsella tollasen porukan vetävän AC/DC:tä, jonka diggarit ovat perinteisesti suurelta osin valkoista miesväestöä. Jepa, hyvin vetävät tuon. Celine Dionin oma tuotantohan on kyllä aikamoista ällötystä, mutta mainoisti nainen laulaa, ja Anastaciahan hoilaa tossa myös erittäin messevästi ja biisin sopivasti. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Drumjamo 28.12.2006 17:34:09 | |
---|
Se nyt vaan on semmosta |
MK73 28.12.2006 18:29:20 | |
---|
En muista kuka sen kirjoitti, mutta jossain lehdessä AC/DC:tä luonnehdittiin termillä "maailman vähiten progressiivinen rockyhtye", aika osuvaa kun samalla formaatilla ne on tahkonneet sen reilut 30 vuotta. Ei, en itse jaksa kuunnella niiden levyjä mutta jos joku tykkää niin siitä vaan. Hyvin sanottu. Itselläni AC/DC:n "se juttu" kiteytyy pariin kolmeen 70-luvun lopun levyyn. Ne ovat tautisen kovia, mutta siihenpä se sitten jäikin. |
Jackie 28.12.2006 18:29:38 | |
---|
Aerosmith - Sight for sore eyes. Täysillä. Parhautta. |
KillingMachine 29.12.2006 11:48:31 | |
---|
Angus Young on kyllä helvetin kova kitaristi. Täytyypi koittaa Highway to Hell jostain saada käsiini. Basistit kunniaan. |
Vainhaalee 29.12.2006 16:15:54 | |
---|
Mutta se joidenkin keskuudessa suosittu väite, jonka mukaan AC/DC on tehnyt saman levyn 20 kertaa tai saman biisin 200 kertaa on ainoastaan osoitus siitä, ettei sen lausuja ole tuotantoon lopultakaan kovin hyvin perehtynyt. Myös muutamassa haastiksessa mr. A.Young sanoi jotain saman tapaista, mutta kyllä moinen viesti ulkopuoliselta osoittaa suurta huumorintajua... Tuskin moisessa tapauksessa stadionit täyttyisivät... :) 70-luvun lopun levyt on täyttä tykitystä, Back in Black ja Flick of the Switch ovat ihan kurkoja, Razor's Edgestä eteenpäin ihan jäätävää gruuvea! Mutta onhan se synti jos bändi kuulostaa levy toisensa jälkeen tunnistettavalta itseltään... The Flashing Psychedelic Kid |