Aihe: Monipuolista Putkinuppia.
1 2 3 4 5
Buffa D
24.12.2006 15:36:07 (muokattu 24.12.2006 15:37:30)
Eikös VC50 ja VC100 oli comboversioita VH100R:stä? VC30 yms on sitten ihan eri vehkeitä.

Tässähän menee ihan sekaisin.

Ok, muistelin enempi olleen jenkkijuttuja.. muisti pätkii vähitellen ;) mutta onhan tuossa minusta ihan erilainen idea koko vahvarissa mitä esim jcm800sissa.. semmonen evil :)

Toihan kuulostaa vielä enemmän mun mieleiseltä saundilta. Pitäähän nyt oma saundi olla!
persemoi.
McNulty
24.12.2006 17:56:58
Taas oma lehmä ojassa, anteeksi.

Hughes & Kettner Trilogy on ainakin omasta mielestäni niin maan perusteellisen monipuolinen, ettei siihen ole vielä mikään muu laite pystynyt. On ollut Marsuja, Peaveytä, erinäistä räkkiä, Ashdownia ja ties mitä, mutta ensimmäistä kertaa nyt tuon H&K:n kanssa on tuntunut siltä "oikealta". Minun käyttöön ainakin 100% perfecto laite. Kannattaa käydä MusaFasulla testimässä.
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Buffa D
24.12.2006 18:05:03
No ton perään oon ittekki kuolannu, mutta budjetti ylittyisi kyllä pikkasen liikaa.
persemoi.
Rakoni
24.12.2006 21:39:39
Taas oma lehmä ojassa, anteeksi.

Hughes & Kettner Trilogy on ainakin omasta mielestäni niin maan perusteellisen monipuolinen, ettei siihen ole vielä mikään muu laite pystynyt. On ollut Marsuja, Peaveytä, erinäistä räkkiä, Ashdownia ja ties mitä, mutta ensimmäistä kertaa nyt tuon H&K:n kanssa on tuntunut siltä "oikealta". Minun käyttöön ainakin 100% perfecto laite. Kannattaa käydä MusaFasulla testimässä.

Mitä itse tuli tuota kokeiltua niin jotenkin se soundin luonne ei ollut erityisen hevi vaan sopi täydellisesti nimenomaan rock/hardrock-osastolle. Gainia riitti kummiskin aivan tarpeeksi.
Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa.
pekurides
25.12.2006 01:23:53

En pysty varmuudella sanomaan mikä se semmoinen kuulas ja rouhea kevytroso saundi oikeasti on mutta itse tykästyin Framus Cobran palettiin heleästä ja dynamikkaasta cliinistä rectotyyppiseen paksuun mattoon ja marsut sun muut pörinät sieltä välistä löytyen.

Oikeasti tuolla viitsii fiilistellä myös ihan pikkupikkugaineilla ja monipuolisilla säädöillä saa aika monenlaisia saundeja ulos omilla potikoilla ja kanavillaan.
(3 kanavaa omilla säädöillä)

Tosin kaiku uupuu mutta muuten midiohjattava nuppi niin luulisi kunnon muljuttimen kanssa toimivan.

Hevanderijumppa pääaine luonnollisesti... mutta... ainakaan noilla switchbladen democlipeillä ei mitään asiaa samaan baariin:) imo. (makuasioita).

Ei kai semmoista täydellistä peliä olekaan, jostain joutuu aina vähän tinkimään.. ainaskin jos on ihan tavallinen tallaaja...
Tunteella päin vittua.
nakedzen
25.12.2006 02:51:03
Tuosta Cobrasta olen kyllä sitä mieltä että se on vähän liian tiukka perusrokkiin. Loistavat hevisäröt ja hyvä cleani kyllä löytyy.

Jos haluaa hyvän cleanin, loistavan kevytroson ja todella hyvän hevisärön niin melkeinpä ainoa vaihtoehto joka tulee mieleen on Diezelin VH4.
"Only dead fish go with the flow" Framus Cobra ääninäytteitä
Marwel
25.12.2006 08:34:58
Onko noitten mesan rectojen puhtaat sitten niin huonot mitä väitetään. Tuo H&K ei kyllä itseä hirveästi innostais mut kai sillekkin täytyy mahdollisuus antaa kokeilemalla. Onko noista riveran nupeista kellään kokemuksia?
Rakoni
25.12.2006 15:22:31
Onko noitten mesan rectojen puhtaat sitten niin huonot mitä väitetään.

Korvallahan sen kuulee.
Ronsto
25.12.2006 17:30:42

Mites Peaveyn JSX nupit?

Niistä ainakin irtoaa ihan hyvät kliinit.
Steven Seagal
LordWinter
25.12.2006 17:40:12
On pakko mainita Soldanon SLO100:nen. Tulen ostamaan ihan varmasti, jos joskus saan rahaa sen verran.
Mikä helvetin perussävel?
Progressiveland
25.12.2006 17:41:52

ei varmaan krankilla vitusti mettään mentäs.suolainen hinta ellei hunajalla maksa
kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php
saastara
25.12.2006 19:38:56
ei varmaan krankilla vitusti mettään mentäs.suolainen hinta ellei hunajalla maksa

Näin kyllä jos ajatellaan, että monipuolisuus tarkoittaa akselia: kevyt hevi - rankka hevi. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
vipu5
25.12.2006 19:39:11

Ei ole. Olen yhden keikan vetänyt Rectolla (olikohan se triple), Ja kyllä cleanin kanssa tuli toimeen aivan hyvin. Ei tietenkään mikään unelmien clean saundi, mutta OK.
Tuli tosin käytettyä tuon kaapin kanssa aika paljon särö kanavaa, RAW-modella.
Ei tarvinut pahemmin säröpedaaleja. Oli kyllä harvinaisen hevi keikka!
Alla oli Mesan fullstäkki, piti melkein varvastella että yletti nupin potikoita ruuvaamaan.. ;D
Siinä tunsi ittensä mieheksi (kerrankin) kun oli tuo stäkki selän takana... ;)
pekurides
25.12.2006 19:41:47

Nii, sillähän voipi soittaa raskasta heviä ja myöskin uberraskasta heviä:)
Tunteella päin vittua.
McNulty
25.12.2006 19:45:52
Ei ole. Olen yhden keikan vetänyt Rectolla (olikohan se triple), Ja kyllä cleanin kanssa tuli toimeen aivan hyvin. Ei tietenkään mikään unelmien clean saundi, mutta OK.

Jeh. Kyllä sillä toimeen tulee jollei odota mitään maailman lämpimintä ja kermaisinta puhdasta. Dual Rectoa soitelleena clean-kanavasta tuli mieleen "ontto, kylmä ja monotoninen" mutta joskus sellainenkin soundi on varsin toimiva ja hyvä. Siispä kannattaa testata. Testaa myös Stilettoa, siinä pitäisi olla recton säröpuoli mutta mark-osaston cleani. Varsin toimivaksi ovat kehuneet he jotka ovat päässeet käpistelemään.
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
this1sux
25.12.2006 19:47:51
Meneekö offtopikiks, mutta ei se recton kliini tosiaan mitenkään huono ole. Omiin tarpeisiin en edes jaksa käyttää sitä toista kanavaa puhtaille saundeille vaan ruuvaan vaan volumea alaspäin siitä kanavasta mitä käytän kaikkeen muuhunkin. Aivan hyvät kliinit saa niinkin, puhumattakaan nyt siitä oranssin kanavan puhtaasta moodista. Ei siltä kukaan kai fender twiniä tai vox ac30 - kliiniä odotakaan, mutta varsin käyttökelpoiset silti, samaan tapaan kuin mielestäni esim. xpallo Engleissä.
lalalaa
pekurides
25.12.2006 19:54:33

. Testaa myös Stilettoa, siinä pitäisi olla recton säröpuoli mutta mark-osaston cleani. Varsin toimivaksi ovat kehuneet he jotka ovat päässeet käpistelemään.

Mitä kävin tuota stilettoa recton jälkeen tyyppimässä niin aika "brittityyppinen" se särömaisema tuntus olevan, enempi sellainen ohkanen ja kirkas el34 kirkuna!

No 3min. säätelyllä tosin, mutta en tykänny yhtään recton jälkeen
Tunteella päin vittua.
Rakoni
25.12.2006 20:16:13
Juu ei taida Stilettolla ja Rectolla olla mitään tekemistä toistensa kanssa.
Rypsolisti
25.12.2006 20:42:53 (muokattu 25.12.2006 20:43:31)

Kyllä ainakin kaverin Single Rectossa oli ihan hyvät puhtaat, ei ainakaan suurempaa valittamista.
Fender Stratocaster '62
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)