Jebe- 24.12.2006 00:10:50 | |
---|
Jokin huhu kertoi, että Ibi Lööv olisi päässyt ainakin alkukarsinnoista jatkoon. Jos pitää paikkansa, niin ei lupaa hyvä... Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Chrissie 24.12.2006 01:08:06 | |
---|
Jokin huhu kertoi, että Ibi Lööv olisi päässyt ainakin alkukarsinnoista jatkoon. Jos pitää paikkansa, niin ei lupaa hyvä... Haluaisiko joku selventää pimennossa eläneelle, että kuka helvetin Ibi? Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
|
Hot RedX 24.12.2006 12:51:46 | |
---|
So What? Who Cares? What ever... |
carlos 24.12.2006 14:02:39 | |
---|
Mä en voi sille mitään, että Ibi laulaa tuossa paremmin kuin yksikään viime tuotantokauden finaalisteista :) Exoskeletal junction at the railroad delayed |
M.i.k.key 25.12.2006 13:45:02 | |
---|
Ibi laulaa tuossa paremmin kuin yksikään viime tuotantokauden finaalisteista :) Höpö höpö... möllisty |
Chrissie 25.12.2006 13:58:51 | |
---|
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Randomizer 25.12.2006 16:33:20 | |
---|
Mä en voi sille mitään, että Ibi sucks balls! Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Bonesaw 25.12.2006 17:25:20 | |
---|
että Ibi sucks balls! Tuntuko nastalta? Häh? |
Lilli 25.12.2006 21:09:46 | |
---|
että Ibi sucks balls! No omiani en ainakaan tohtisi päästää imaisemaan, mutta laulajana Ibi on varmasti aivan kohtuullinen, mikäs siinä. - En kyllä psykologiaa sen tarkemmin tuntevana osaa analyseerata olisiko kaltainen neurootikko/psykopaatti kenenkän tuottajan tahi managerin hallittavissa ? - Ja mitä kuuluu niille 'suurille suunnitelmille' joita Ibi tuossa männä-Idols-esiintymisessän esilletoi? Onko Lontoosta herunut keikkaa tai levytyssopparia? God knows, jos Hänkään. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Lilli 25.12.2006 21:09:46 (muokattu 25.12.2006 21:12:44) | |
---|
kamalaa... tuli useita kertoja... peräjlkeen. Strange. Poistakaa! 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Lilli 25.12.2006 21:09:47 (muokattu 25.12.2006 21:11:28) | |
---|
poistukaa sielut 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Lilli 25.12.2006 21:09:47 (muokattu 25.12.2006 21:10:50) | |
---|
...öh... tuli jo... 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
oizo 25.12.2006 22:05:18 | |
---|
Ibi laulaa tuossa paremmin kuin yksikään viime tuotantokauden finaalisteista :) Bullshit! Ei tuo nyt mitenkään kummoista laulua ole. Kyllä viimevuotisissa finalisteissakin ainesta löytyi, joskin vähemmän kuin ekalla tuotantokaudella. sattuuhan näitä |
Keppis 26.12.2006 19:30:52 | |
---|
Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |
HaloOfFlies 26.12.2006 23:24:07 | |
---|
En voi sille mitään että minulle tulee tuosta Ibi Lovesta mieleen Janis Joplin, aika paljon Ibi häntä muistuttaa olemukseltaan ja ulkonäöltään. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Hot RedX 31.12.2006 11:07:47 | |
---|
So What? Who Cares? Whatever... |
Mia 01.01.2007 14:27:02 | |
---|
http://www.mtv3.fi/idols/ "Tietä tähtiin tavoitteli 21-vuotias Tommi Hirvonen, joka saapui Tampereen koelauluihin Korpilahdelta saakka. Laulajasuvun vesa luotti mahdollisuuksiinsa täysillä, sillä muut sukulaiset ovat jo suosiota niittäneet. - Mummon kanssa puhuin, että Anita Hirvonen on mun papan serkku, eli se on mulle joku pikkuserkku tai sellainen. Et ei nyt mitään hirveän kaukaista sukua ole, nuorukainen veisteli." Herttaista. "olet jouni" -Wiitala |
sellisti 01.01.2007 23:16:48 | |
---|
"Tietä tähtiin tavoitteli 21-vuotias Tommi Hirvonen, joka saapui Tampereen koelauluihin Korpilahdelta saakka. Laulajasuvun vesa luotti mahdollisuuksiinsa täysillä, sillä muut sukulaiset ovat jo suosiota niittäneet. - Mummon kanssa puhuin, että Anita Hirvonen on mun papan serkku, eli se on mulle joku pikkuserkku tai sellainen. Et ei nyt mitään hirveän kaukaista sukua ole, nuorukainen veisteli." Herttaista. Tomppa jatkaa: Ihan ensimmäistä kertaa Tommi ei astu estradeille. Hän on laulanut aikaisemmin lapsille tarkoitetussa laulukilpailussa. - Joskus seitsemän tai kahdeksan vanhana osallistuin siihen Karuselli-kilpailuun. Esikarsinnoissa tulin viidenneksi, pojista parhaimmaksi. Sitten yritettiin tuomareille puhua, että eikö nyt pojista paras pääsisi mukaan, kun vaan neljä valittiin ja kaikki oli tyttöjä. Tuomarit eivät olleet moiseen ehdotukseen suostuneet ja niinpä Tommin piti hakea tuulta purjeisiinsa toisaalta, esimerkiksi Idolsista. Takana on sekä karaokekilpailuja että kotiesiintymisiä. Toivottavasti "laulajasuvun vesa" ei ihan hirveästi laske sen varaan, että tässäkin kisassa voi yrittää tuomareille puhua. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Alpha 01.01.2007 23:29:21 | |
---|
Toivottavasti "laulajasuvun vesa" ei ihan hirveästi laske sen varaan, että tässäkin kisassa voi yrittää tuomareille puhua. Toivottavasti ei laske minkään muunkaan varaan. Mistä lähtien kyseisen henkilön papan serkku on kyseisen henkilön pikkuserkku...? Tietääkseni serkkujen lapset ovat keskenään pikkuserkkuja... Anteeksi. |