Tirehtori 21.12.2006 19:22:08 | |
---|
Samuli Edelmaan: Olen luonasi sun? Menisköhän C-duurissa tämä biisi. Nämä soinnut on "suuri poptoivelaulukirjassa" OIsko kellään tietoa? eikä tästä |
thekimble 22.12.2006 07:50:02 (muokattu 22.12.2006 13:44:14) | |
---|
Samuli Edelmaan: Olen luonasi sun? Menisköhän C-duurissa tämä biisi. Nämä soinnut on "suuri poptoivelaulukirjassa" OIsko kellään tietoa? Olen luonasi sun Samuli & Sani C G Am En tahdo tapahtuvan muuta C G Am Kuin että saavut ennen kuuta F C Dm Ja nouset aamun kirkonkellon C G Olen luonasi sun C G Am On sade lopettanut kuulen C G Am Tuoksun raikkaan tunnen tuulen F C Dm Ja taivas kirkkaudellaan kuultaa C G Olen luonasi sun F Hetken vierelläsi olla saan C Dm Bb F C kunnes taas vahvempi voima meidät vie mukanaan F C Dm Bb F C Kulkemaan maailmaan jossa perillä emme ole kai milloinkaan Sain sulta levottomat siivet Nyt jatkan matkaa niinkuin pilvet Ne vaikka kauaskin jos kantaa Olen luonasi sun Hetken vierelläsi …… F Dm G7 Aurinko taivaan kurkistaa ja kertoo sadun uudestaan Hetken vierelläsi…. F C Dm Bb Bb*___ F Sydän kirjoittaa, runonsa kirjaan yhteiseen kauneimpaan Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Hammermul 22.12.2006 11:47:21 | |
---|
Neuvo: ne soinnut saa rivillä oikeaan kohtaan laittamalla koko biisi noihin < tab > ja < / tab > -merkkien väliin (ilman välejä). Hyvvee joulua! Do you know who I am? |
thekimble 22.12.2006 12:14:07 | |
---|
Neuvo: ne soinnut saa rivillä oikeaan kohtaan laittamalla koko biisi noihin < tab > ja < / tab > -merkkien väliin (ilman välejä). Hyvvee joulua! Ei kyllä auvennut minulle tosta että minkä merkkien väliin se biisi tulee ???Biisi??? Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Hammermul 22.12.2006 12:35:17 | |
---|
Ei kyllä auvennut minulle tosta että minkä merkkien väliin se biisi tulee ???Biisi??? < tab > biisi tähän < / tab >
C Am E7 tulee tän näköistä Eli otat tuosta tageista sen tab-sanan ja /-merkin ympäriltä noi välit pois. Kokeile vaikka tuossa kirjoituksen esikatselussa. Do you know who I am? |
Puol-Piste 22.12.2006 13:17:34 | |
---|
Negative - Inspiration tabulatuurit kitaralle? |
thekimble 22.12.2006 13:46:11 | |
---|
< tab > biisi tähän < / tab >
C Am E7 tulee tän näköistä Eli otat tuosta tageista sen tab-sanan ja /-merkin ympäriltä noi välit pois. Kokeile vaikka tuossa kirjoituksen esikatselussa. Nyt hokasin tab sana hämäsi sotkin tabulaattoriin tai muuhun.Kiitoksia Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Gas Panic 22.12.2006 18:28:48 | |
---|
Tuo mainio "uudempi" joululaulu Veskun joululevyltä eli Tähti tähdistä kirkkain..miten mahtaa mennä? |
Novac 23.12.2006 14:48:14 | |
---|
Moi Olenpa tässä tuskaillut Von Hertzen Brothersin "Let Thy Will Be Gone" -biisin kanssa, ja siihen tarvisin soinnut. Eniten tietysti vaivaa tuo alkuriffi, mutta kun tabeja täällä ei saa jaella... mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Mikkelis 23.12.2006 22:55:38 | |
---|
Onko kellään tietoa tabeista tuohon biisiin minkä Menolippu Mombasaan -elokuvan päähenkilö soitti siinä bändin koetilaisuudessa? Vai onko tuo edes mistään biisistä? |
Elikkäs Neil Youngin legendaarinen: Old Man Tabia kehään ei pelkkiä sointuja =) |
Ridicilous 26.12.2006 14:13:38 | |
---|
Elikkäs Neil Youngin legendaarinen: Old Man Tabia kehään ei pelkkiä sointuja =) Tietääkseni tabien levittäminen muusikoiden netissä on kiellettyä.. Ja johtaa joissakin tapauksissa jäähyyn. "Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa" |
KipaK 26.12.2006 22:58:59 | |
---|
Osaisiko kukaan sointuja Zen Cafen uuden Stop levyn biiseihin? Erityisesti kaipaisin apua biiseihin Ensisuudelma ja Lohdutan sua |
Jag 29.12.2006 18:02:22 | |
---|
Moi Olenpa tässä tuskaillut Von Hertzen Brothersin "Let Thy Will Be Gone" -biisin kanssa, ja siihen tarvisin soinnut. Eniten tietysti vaivaa tuo alkuriffi, mutta kun tabeja täällä ei saa jaella... pari sivua taaempaa http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6338203 "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
arvid70 30.12.2006 09:28:50 | |
---|
Morot, osaaks kukaan sanoo mistä löytyis sointuja noihin virsiin, niinku ne nyt esim on sovitettu tossa henkikulkee levyllä?? ku kirjassa noita on mutta niin että minäkin tajuaisin?? MITÄS MÄ PASKALLA, KU EI OO PELTOOKAAN?? |
DansQ 30.12.2006 13:22:51 | |
---|
Irwin goodmanin biisin Rentun ruusu siis soinnut löytyvät mutta se soittaa siinä säveltä tai näppäilee jotain? Jos jostain löytys tähän tabeja? Sitten olisko jossain perusrockki kompin tabeja? |
Novac 02.01.2007 19:46:19 | |
---|
mikä on olutta on nyt mennyttä... |
Tuhannen markan seteli 04.01.2007 04:03:58 | |
---|
Löytyiskö Tehosekoittimen Maailma on sun-biisin sointuja? |
thekimble 04.01.2007 07:07:17 | |
---|
Löytyiskö Tehosekoittimen Maailma on sun-biisin sointuja? TEHOSEKOITIN - MAAILMA ON SUN Säv. Matti San. Otto Rock'n'Roll Monster Movie Show-pitkäsoitolta
Em D Am C kasvaa vuosien paino, meidät pian alleen musertaa Em D Am C käy jalkoihin tyly asfaltti, unet ohuiksi kuluttaa C G Am C G D jengi pelaa vaan aikaa, niil on liikaa mistä valita C G Am C G H7 ei kukaan huomaa et kaikki on selvää jos vain osaa katsoa Em G D anna tuulen puhdistaa Am C D nostaa helmoja, heittää hiukset sekaisin Em G D kevätmyrskyn kastella Am C D mekko liimata kiinni vartaloosi C D Em olet kaunis, kaunis, ja maailma on sun
Nosta kasvot ylös sateeseen katso lintujen lentoa ne ei kylvä ei ne satoa korjaa mut niil on tarpeeks kaikkea Kiivetään kukkulalle sieltä näkee ohi kaupungin silloin muistat mistä tullut oot ja minne palaat takaisin Joskus tuntuu että ajan pyörteet kiskoo meidät mukanaan avaa sylisi mulle näin maailma saa ohi virrata Sun aika kukkaan on puhjeta kohti taivasta kurkottaa juuret viimein kylmän kiven murtaa jos ymmärtää odottaa Kasvaa vuosien paino meidät pian alleen musertaa käy jalkoihin tyly asfaltti unet ohuiksi kuluttaa Jengi pelaa vain aikaa niil on liikaa mistä valita ei kukaan huomaa et kaikki on selvää jos vain osaa katsoa Anna tuulen puhdistaa nostaa helmoja heittää hiukset sekaisin kevätmyrskyn kastella mekko liimata kiinni vartaloos niin olet kaunis kaunis ja maailma on sun Nosta kasvot ylös sateeseen katso lintujen lentoa ne ei kylvä ei ne satoa korjaa mut niil on tarpeeks kaikkea Kiivetään kukkulalle sieltä näkee ohi kaupungin silloin muistat mistä tullut oot ja minne palaat takaisin Anna tuulen puhdistaa nostaa helmoja heittää hiukset sekaisin kevätmyrskyn kastella mekko liimata kiinni vartaloos niin olet kaunis kaunis ja maailma on sun Joskus tuntuu että ajan pyörteet kiskoo meidät mukanaan avaa sylisi mulle näin maailma saa ohi virrata Sun aika kukkaan on puhjeta kohti taivasta kurkottaa juuret viimein kylmän kiven murtaa jos ymmärtää odottaa Anna tuulen puhdistaa nostaa helmoja heittää hiukset sekaisin kevätmyrskyn kastella mekko liimata kiinni vartaloos niin olet kaunis kaunis olet kaunis niin kaunis ja maailma on sun Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
aziztcf 04.01.2007 11:58:43 | |
---|
Oiskohan luvallista jos löisin sen M.net suuri toivelaulukirja paketin jakoon johonkin, siinä ois sointuja suht moneen suomipoppis biisiin. Pakko tappaa ihminen |