reos 18.12.2006 20:50:45 (muokattu 18.12.2006 20:55:37) | |
---|
Nuclear Assault Trail Of Tears näinköhän olis. enpä noista laulaja jutuista tiiä. eli tietty, tattatadaa: "ydinhyökkäys - kyynelpolku" |
Blodapelsin 18.12.2006 21:09:30 | |
---|
Noniin!!!! Jepjep oikeinhan se arvaus meni "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
sellisti 18.12.2006 21:39:30 | |
---|
Kylläpäs kaikki valitsee iloisia ja positiivisia tekstejä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Blasphemer 19.12.2006 15:16:04 | |
---|
Kylläpäs kaikki valitsee iloisia ja positiivisia tekstejä. Suomalainen kansanperinne erilaisine taiteenmuotoineen on läpi sukupolvien iskostuttanut meihin alakuloisuuden, vastoinkäymiset, jne. niin syvään, että se positiivisuudelle ei löydy enää tilaa. :D Mutta sehän on muistettava, että vaikka valo olisi pelkkiä tummia sävyjä, on se silti valoa. |
Blodapelsin 19.12.2006 16:32:27 | |
---|
Mutta sehän on muistettava, että vaikka valo olisi pelkkiä tummia sävyjä, on se silti valoa. Olipas hienosti kirjoitettu + "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
reos 19.12.2006 23:03:17 | |
---|
käsittääkseni siis laitan nyt, ja niin laitan. Kivien uutettu olemus kasvottomien huume herään mustalta planeetalta jäätävä kuu, ei paluuta kielletty noituus Viini sapatti Nyt olen mustan huumeen orja pakotettu palvomaan mustaa jumalaa pidin itseäni taiteiden mestarina Tämä kurjuuden ulottuvuus on minun katumukseni Siitä sitten kelaamaan. Hieno biisi ja toivottavasti teillekkin tuttu. |
Minä! 20.12.2006 16:43:29 | |
---|
käsittääkseni siis laitan nyt, ja niin laitan. Kivien uutettu olemus kasvottomien huume herään mustalta planeetalta jäätävä kuu, ei paluuta kielletty noituus Viini sapatti Nyt olen mustan huumeen orja pakotettu palvomaan mustaa jumalaa pidin itseäni taiteiden mestarina Tämä kurjuuden ulottuvuus on minun katumukseni Siitä sitten kelaamaan. Hieno biisi ja toivottavasti teillekkin tuttu. Villi veikkaus Mayhem Freezing moon |
Anal Revenger 20.12.2006 16:45:33 | |
---|
jos ei kuitenkaa |
jos ei kuitenkaa eipä niin. |
Daemon 25.12.2006 18:07:21 | |
---|
Kyseessä on Electric Wizardin "Vinum Sabbathi". Huumeet ovat bändille varmasti tuttuja. Whaddyyasay ?? Kaikki päätyy tritonukseen. |
Daemon 25.12.2006 21:29:06 | |
---|
Onkos reos hyväksyntäpäällä ??? Kaikki päätyy tritonukseen. |
reos 26.12.2006 12:33:25 | |
---|
Onkos reos hyväksyntäpäällä ??? Joulut täs päällä, muutta helvetin oikein han se on. Kova orkesteri, joka tusaa uutta matskua juur, saisivat tulla taasen suomeen, pidipipaum. Hyvät joulut hipit! |
Daemon 26.12.2006 14:40:23 | |
---|
Nytpä kävi niin hauskasti että kääntyi teksti pikapikaa suomesta enklanniksi. Kuka tietääpi tämän :
You ordered a cold ride you climbed to a hollow ride to a cold ride , yeah so This is a fast train to hell This is a cold ride to you The ones fallen into temptation Lost into afar the dark roads of sin Wickedness,madness,villany There's a evil trinity Slave of power, lust and money Father, son and unholy ghost You kick a poor one to his head The weak ones you pushed to a swamp You casted a salt to a wound Spat straight into a face The last rail, the last gate The last game, the last card The last drink, the last song Last wagon of the last train To the ones blinded by hate To the ones tempted by flesh To the ones wallowing in fornication To the ones rambling to damnation Greed as your guide Violence as your protection and the Goddess of Justice as your cheapest whore Kaikki päätyy tritonukseen. |
lord of this world 26.12.2006 21:34:24 (muokattu 26.12.2006 21:34:47) | |
---|
Arvaus: Kotiteollisuuden "isä, poika ja pahahenki" Mä tuun munakennottaan sua! |
Daemon 26.12.2006 21:42:07 | |
---|
Ei suinkaan ole Kotiteollisuus.Mukamas vihjeenä voin sanoa, että levyllä jolta kappale löytyy soitetaan baritonikitaraa.Sehän se auttaa niin helevetisti...;) Kaikki päätyy tritonukseen. |
lxi 27.12.2006 02:04:25 | |
---|
Tämä on varatuomari Hande Nurmion kappale Pikajuna helvettiin. Se, mitä tämä tekee raskaan musiikin palstalla, jää vähän epäselväksi. |
Super-Jari 27.12.2006 05:40:17 (muokattu 27.12.2006 06:10:02) | |
---|
Tämä on varatuomari Hande Nurmion kappale Pikajuna helvettiin. Se, mitä tämä tekee raskaan musiikin palstalla, jää vähän epäselväksi. Ohjeet ovat liian vaikeat. |
lord of this world 27.12.2006 06:45:35 (muokattu 27.12.2006 06:46:29) | |
---|
Ohjeet ovat liian vaikeat. No Hell No! Käännökset Englannista Suomeksi, tai Suomesta Englanniksi (siis kielistä on kyse) Tämän leikin vois vaikka laajentaa Ruotsin kielellekkin, jos tältä kysytään. Ja tottakai raskaampaan musiikkiin luokiteltavia biisejä/kertosäkeitä/säkeistöjä, eli siis jo olemassa olevia biisejä. Noilla on menty.... =) Mä tuun munakennottaan sua! |
Daemon 27.12.2006 11:00:55 | |
---|
Vastaus on oikein. Nurmiolla on parta ja pitkä, kalju letti, särökitaraa ja hän laulaa pahuudesta, joten sopii tänne palstalle, eli ei. Hänen painostaan en tiedä.Ei kai kovin raskas ole. Kaikki päätyy tritonukseen. |
lxi 27.12.2006 14:04:01 | |
---|
kuka onkaan heikoin nyt? sotkeutunut vaijeriin olen jo mennyt kuka onkaan heikoin nyt? harmaat päivät muistan parhaiten nuo harmaat ajat vedessä ennen aamua |