Aihe: anti-clip plugaria?
1
Sampo-Ukko
18.12.2006 01:04:12
eli onkohan olemassa sellaista plugaria, jotka osaa tunnistaa klipanneet aallot ja osaa automaattisesti pyöristää niiden huiput?

.. ei sikäli että minä sellaista tarvitsisin.. heh ja heh..
Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä.....
Torniojaws
18.12.2006 01:22:32 (muokattu 18.12.2006 01:23:18)

Kun ääniaalto on klipannut, se on pysyvästi säröllä. Sitä ei pelasta mikään plugari tai taikuri. Eli mikäli nauhoitat jotain, laske tasoja alemmaksi ja nauhoita uudelleen.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Sampo-Ukko
18.12.2006 01:39:26
mie oon ymmärtäny, että se "tasakatto" on se joka aiheuttaa särön ja että tähän voi pahimmassa hädässä olla hyvä lääke, että yksinkertaisesti piirtää aallon uudestaan...
ei välttämättä ole laadullisesti niin hyvä, kuin että kattoisi kunnolla tasot kohdalleen mutta pelastaa, jos hätä tulee....

ja jos näin todella on, tämmönen plugari voisi olla todella kätevä!
jPekka
18.12.2006 09:06:15

Adobe Auditionissa (1.5) tuollainen on, olen satunnaisesti käyttänyt. Toimii ihan ookoo silloin kun kysymys on hyvin satunnaisista piikeistä, mikäli pätkä on kunnolla ruvella ei auta lainkaan.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
blueroom
22.12.2006 01:46:07 (muokattu 22.12.2006 01:46:25)
jos mahdollista, kopioi pätkä toisesta kohdasta ja korvaa tuo klipannut kakka.

e: siis pienen pieni pätkä
kun laulu-sessio alkaa, rec menee päälle. kun valot on sammutettu, ja seistään ulko ovella, voi harkitaa äänityksen katkaisua.
micetzhu
23.12.2006 16:19:16
Pro tools m-powered 7 paketin ostin eilen ja siinä on mukana bomb factoryn plugari essential clip remover juuri tähän tarkoitukseen, en ole vielä kerinnyt tätä testaamaan onko hyvä, mutta siinä olisi yksi vaihtoehto.

Ja mitä ilmeisemmin noita Bomb factoryn plugareita voi ostaa erikseenkin...
"Kaikille turpaan!"
Lennu
23.12.2006 17:08:30 (muokattu 23.12.2006 17:10:36)

Pro tools m-powered 7 paketin ostin eilen ja siinä on mukana bomb factoryn plugari essential clip remover juuri tähän tarkoitukseen, en ole vielä kerinnyt tätä testaamaan onko hyvä, mutta siinä olisi yksi vaihtoehto.

Ja mitä ilmeisemmin noita Bomb factoryn plugareita voi ostaa erikseenkin...

Pikaisella googletuksella löytyi ilmaisbundle, jossa näemmä olis myös tuo clip-removal hässäkkä. http://www.macmusic.org/software/view.php/lang/en/id/1816/

edit: tosin vaatii siis protoolsin ja PPC:n
Sampo-Ukko
23.12.2006 23:30:32
Pikaisella googletuksella löytyi ilmaisbundle, jossa näemmä olis myös tuo clip-removal hässäkkä. http://www.macmusic.org/software/view.php/lang/en/id/1816/

edit: tosin vaatii siis protoolsin ja PPC:n

...ja tyypit, jotka käyttää varsinkin järeämpiä protools-järjestelmiä, on niin päteviä kavereita, ettei ne tarvi mokomia.... tälläsille perus cubase LE kavereille tommosesta olis eniten hyötyä :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)