Aihe: Sooloskaba 60 osallistujat
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Pipuli
10.12.2006 17:08:29

Whatever
Hank Hill
10.12.2006 17:24:21 (muokattu 10.12.2006 18:16:49)

WanhaWetäjä
10.12.2006 17:49:42

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=244052&type=hi

miten se toinen linkki tehdään,en minä tajua...

No et ole ainoa...VOISKO joku selosttaa vaikka silleen step by step...
Siis miten noi linkit väsätään mikseriin oikeen että niissä on nuo nimet ja skabanumerot oikeen...
Onks tossa joku selainjuttu..mulla on Mac ja Safari...

Niin, ja jos tuo rummuttomuus vaivaa tuossa niin tempo on tasan 120...

Vireasiaa en jaksa vatvoa,ei se nyt NIIIIIN pielessä voi olla etteikö vois vetää?
Tehkääs joku vuosi tanssikeikkaa, tällästäkin voi tulla eteen: haitari 443, kitara päin persettä,joka kieli eri vireessä, bassossa kielet "sopivan löysällä", tuloksena vain tasaista huminaa, kiippareissa joku padi/himmelisaundi mitä sattuu, tangopaavo laulelee ties mistä, rumpali turpa täynnä...HOHO!

Että se siitä vireestä...

Ilokseni myös positiivista palautetta on tuo "erilainen" tausta saanut, siitä plussaa kaikille...
Ostan Casion kun täytän 50v...
Mazah
10.12.2006 17:57:48

Siis miten noi linkit väsätään mikseriin oikeen että niissä on nuo nimet ja skabanumerot oikeen...
Onks tossa joku selainjuttu..mulla on Mac ja Safari...

Mä teen sen niin, että painan mikseristä hi-fi streamia jolloin tiedosto aukeaa mulla Winampissa. Sen jälkeen napsautan Winampissa streamia oikean puoleisella hiiren näppäimellä ja valitsen "View file info" josta aukeavassa valikossa on ylimmäisenä polku, jonka kopioin ja pastetan tänne.
www.farmakonband.com www.myspace.com/screamchain www.crimsonlotus.org
Jucciz
10.12.2006 17:59:43
Mä teen sen niin, että painan mikseristä hi-fi streamia jolloin tiedosto aukeaa mulla Winampissa. Sen jälkeen napsautan Winampissa streamia oikean puoleisella hiiren näppäimellä ja valitsen "View file info" josta aukeavassa valikossa on ylimmäisenä polku, jonka kopioin ja pastetan tänne.

Jep, näin se toimii Winampissa. WanhaWetäjällä vaan taitaa olla Macintosh-kone ja sitä myöten vähän eri systeemit... osaisiko joku Mac-käyttäjä neuvoa helpon tien onkia suora linkki juuri tuolla "hifi"-menetelmällä?
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Ambitus
10.12.2006 18:06:12

Jep, näin se toimii Winampissa. WanhaWetäjällä vaan taitaa olla Macintosh-kone ja sitä myöten vähän eri systeemit... osaisiko joku Mac-käyttäjä neuvoa helpon tien onkia suora linkki juuri tuolla "hifi"-menetelmällä?

No se menee aika samallalailla. Firefoxilla valitset streamin ja sitten itunesissa klikkaa fileen "infoa" ja siel se sitten näkyy yhteenvedossa. Jos käytät Safaria niin klikkaat vain biisin "mixerin url"ia niin itunes alkaa soittamaan.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Kuha
10.12.2006 18:17:30

Mac ja Safari:

1. Paina mikseristä hi-fi streamia jolloin tiedosto aukeaa iTunesissa
2. iTunesissa klikkaa oik. puol. hiiren näppäimellä "Näytä tietoja"
3. Tulee ikkuna: Yhteenveto>muokkaa>muokkaa URLia>Siitä kopioit ja sijoitat polun.
Muistakaa venytellä.
WanhaWetäjä
10.12.2006 18:28:51

Mac ja Safari:

1. Paina mikseristä hi-fi streamia jolloin tiedosto aukeaa iTunesissa
2. iTunesissa klikkaa oik. puol. hiiren näppäimellä "Näytä tietoja"
3. Tulee ikkuna: Yhteenveto>muokkaa>muokkaa URLia>Siitä kopioit ja sijoitat polun.

Ok,kiitokset...eiköhän tuo tuosta selkiä.
Ostan Casion kun täytän 50v...
Pande
10.12.2006 19:09:15

Pakko se oli tuolla puolikuntoisella kitaranluuskalla silti osallistua, viritin 5 ylintä about tavoitevireeseen ja soitin niillä, vältellen lisäksi G-kieltä, ja kampea kun pyörittää oikeaan kulmaan niin ei lonksu. Lunastaapahan tällä ainakin äänestysoikeuden.

www.cc.jyu.fi/~mkkoykka/pande-ss60.mp3
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa."
LordWinter
10.12.2006 19:15:57
Mikä helvetin perussävel?
stratomaster
10.12.2006 22:11:56

Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
velsa
10.12.2006 22:27:38

Hei WW vaihda pliis tää sen edellisen tilalle.....mua rupes viduttaa se virejohn ja vedin uuden vähän paremmas vireessä......

http://mp3.mikseri.net/hifi/v/velsasoolo_skaba_-_sooloskaba60.mp3

joo surisee ja paukkuu edelleen........maadotus hommat tekemättä.......
Kauas on pitkä matka........
karik
10.12.2006 23:08:00

Urmas Potkuri
10.12.2006 23:48:01

Olipa niin kaunis tausta ettei se sooloja kaipaisi. (ei ainakaan minun). Mutta kun piti päästä näppäilemään.......

http://koti.mbnet.fi/katuru/Temp/SS60_arkkikansleri.mp3
Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen.
Ambitus
11.12.2006 00:39:50

suuria tunteita! eli kännistä fiilistelyä:

http://www.kaapeli.fi/~matiasku/ambitus_sooloskaba60.mp3
Hammermul
11.12.2006 01:40:47

Ihan pakko kirjoittaa tähän. Huh huh, aika uskomaton soolo. Harmi vaan ettei toi koko ajan julista sitä tilutuksen ilosanomaa mitä oot yrittänyt levittää. ;D Tekis mieli osallistua ihan vaan, että pääsisi tuota äänestämään.

Nyt viimeistään sitä lättyä ulos, tää on jo musiikkia.
Do you know who I am?
oiva tumpeloinen
11.12.2006 01:49:17

Sun pitää juoda enemmän. Tossa jäi nopeat kohdat vähiin. Vaikka jossain siellä kyllä haisi Ynkkae.
Ambitus
11.12.2006 01:58:18

Ihan pakko kirjoittaa tähän. Huh huh, aika uskomaton soolo. Harmi vaan ettei toi koko ajan julista sitä tilutuksen ilosanomaa mitä oot yrittänyt levittää. ;D Tekis mieli osallistua ihan vaan, että pääsisi tuota äänestämään.

Nyt viimeistään sitä lättyä ulos, tää on jo musiikkia.

Olisko pitäny laittaa enemmän tilua...no perkele...ajattelin että kerrankin osallistun ei-vittuilu-soololla enkä raiskais noin hienoa taustaa...ja heti aloitetaan vittuilu;D

Kiitti jos diggailit. Nyt omaa sooloa kehiin! On meinaan niin harvinaista herkkua tuo tausta tällä kertaa!

Sun pitää juoda enemmän. Tossa jäi nopeat kohdat vähiin. Vaikka jossain siellä kyllä haisi Ynkkae.

Se on tuo punaviinii kun laittaa meikän herkistymään ja sormet hidastumaan:D Kyllä tuolla se pakollinen ynkkä-likkikin löytyy
Hammermul
11.12.2006 02:47:24

Olisko pitäny laittaa enemmän tilua...no perkele...ajattelin että kerrankin osallistun ei-vittuilu-soololla enkä raiskais noin hienoa taustaa...ja heti aloitetaan vittuilu;D

Heh, sarkasmia se oli. Hienoja säveliä.

Kiitti jos diggailit. Nyt omaa sooloa kehiin! On meinaan niin harvinaista herkkua tuo tausta tällä kertaa!

Emmä ehdi opetella soittamaan viikossa. :D
Do you know who I am?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)