Aihe: Meinl-symbaalit
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21
Davos
17.10.2006 21:32:53
Amun 18" Powerful crash turvallisesti kotona :)

E: Ja on muuten aika pyssy :D. Tummuutta ja ääntä löytyy. Loistopelti.

Tummuutta 18" Amunissa, joka kaikenpäälle on vielä powerful? Tuo on hankala uskoa, mun kokemuksen mukaan nuo Amunit on lähinnä todella kirkkaita.
Mipe-iha-ite
18.10.2006 16:04:33
Tummuutta 18" Amunissa no joo onhan ne kirkkaita. mutta löytyy sitä ihan sopivasti :P. ääh...Kunhan vouhotin ja koitin lopettaa tota noitten väittelyä tosa ylläällä.
V niinku Viisvitone.
kaksi
19.10.2006 16:47:38
Ostin tänään Meinlin Soundcaster 14" medium crashin ja on kyllä ihan ehdottomasti paras crashi mitä oon koskaan soittanut! Ihan ykkönen verrattuna muihin. Oli viellä levytukussa poisto myynnissä kaikki Soundcasterit -30% ja sain sen mun crashin 99€ kun oikea hinta on 140€ kieppeillä.
Timo.
kaksi
20.10.2006 01:17:39
Oikeastaan kun menin testihuoneeseen niin heti ensimmäisen lyönnin jälkeen tajusin et oon ostamassa sen :) Kävi vielä hyvä säkä kun viimenen 14" kokonen oli ja sekin otettiin ikkunalta pois ku oli siinä mallina :) Sitte ku menin siihen kassalle nii myyjä sano hinnan 199€ ja sanoin et tossa kyllä luki et 99€ nii se sano et tuskin soundcasterit niin halpoja on ja oli silti.
Timo.
Jordan
20.10.2006 16:45:54
Oikeastaan kun menin testihuoneeseen niin heti ensimmäisen lyönnin jälkeen tajusin et oon ostamassa sen :) Kävi vielä hyvä säkä kun viimenen 14" kokonen oli ja sekin otettiin ikkunalta pois ku oli siinä mallina :) Sitte ku menin siihen kassalle nii myyjä sano hinnan 199€ ja sanoin et tossa kyllä luki et 99€ nii se sano et tuskin soundcasterit niin halpoja on ja oli silti.

Hyvää palvelua etten sanoisi...:D
Hössö
09.11.2006 14:04:38
Onko kollegoilla kokemuksia classics -sarjan 18" thin crash-tsymbaalista?
Isompaa rässiä etsin, en kehtaa laittaa kovin montaa sataa äyriä, sen verran, että itse kehtaa soittaa ja kuunnella. Ei tuo classics kuitenkaan vissiin ihan yhtä kuraa ole kuin paisteen jo niin paljon mainetta niittänyt 302 -sarja...
wavelength
09.11.2006 17:26:48

21" Byzance Dark Ride on saanut kurmootusta viime aikoina. Nami nami, etten sanoisi!
J.Newkid
17.11.2006 15:15:59

Meikäläisen Meinl -kattaus laajeni 10" Mb10 sarjan splässillä, en oo vielä päässy treeniksellä kokeilee, mutta testihuoneessa vakuutti
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Riba
19.11.2006 02:29:27
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on Amunin chinoista? Erityisesti 18" china kiinnostaisi, minkäslaisia ovat verrattuna esim Classicsin kiinoihin?
DethBanger
24.11.2006 13:02:25
Ostin classics sarjaan kuuluvan meinlin 17" pellin ja se on aivan soikeen muotonen, huomasin vast kotona sen. Ei mitenkää muuten haittaa ku että se o aika koomisen näköne.
Meinlil on tosi hyvä hintalaatu-suhde, suosittelen
"No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine
Mipe-iha-ite
24.11.2006 14:03:01
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on Amunin chinoista? Erityisesti 18" china kiinnostaisi, minkäslaisia ovat verrattuna esim Classicsin kiinoihin?

Omasta mielestäni paskoja molemmat. Kuulostaa niinku tossa ekassa viestissä sanottiin huonolta crahsilta. Jos haluaa halvalla hyvän chinan nii ostaa kiinalaisen. Wuhanit on hyviä.
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä.
NKVD
28.11.2006 14:21:56
Minkäslaisia noi uudet mb10-pellit on? Mb20 tuntuisi olevan liian hevit, mutta onkos noi 10:t sitten vähän kevyempään hakkaukseen? Testaamaan en pääse oikein minnekään joten joutuu tyytymään noihin Meinlin sampleihin. Aika kirkas tuntuu toi Mb10 olevan, vähän Amunin tyylinen.
Jordan
29.11.2006 09:19:16

Minkäslaisia noi uudet mb10-pellit on? Mb20 tuntuisi olevan liian hevit, mutta onkos noi 10:t sitten vähän kevyempään hakkaukseen? Testaamaan en pääse oikein minnekään joten joutuu tyytymään noihin Meinlin sampleihin. Aika kirkas tuntuu toi Mb10 olevan, vähän Amunin tyylinen.

en ole mäkään päässy kokeilemaan mut sellasta oon kuullu ja lukenu, että kevyempää kamaa ovat..enemmän all-aroundia
Hössö
08.12.2006 11:39:55
Tunnen pakottavaa tarvetta saada kolminollakakkosten tilalle uuven haitsun, mutten viitsi sijoittaa mitään kauheita summia siihen...En myöskään luonnollisesti kuvittele saavani huippulaatua halvalla, mutten sitä tarvitsekaan. Luin täältä noista meinlin classics -sarjan 14" medium soundwave haikoista, ovatko merkittävän paljon laadukkaammat noihin edellä mainittuihin verrattuna. Tiedän kyllä, että moinen seikka on makua-asia, mutta voi sitä vähän suuntaa antaa, kyllä kaikki kuitenkin tietävät, mitä tarkoitetaan, kun halutaan parempaa kuin 302:) Lähinnä itsekseni soittelen kaikennäköistä, enimmäkseen progerokkia, mutta myös kevyempää kamaa. Olisivatko nuo classicsit isokin harppaus paisteen 302:sista? Onko soundwavellisen tuntuma huomattavan paljon erilainen tavalliseen nähden, vaatiiko pitkääkin totuttelua?
Tindrum
08.12.2006 12:02:56
Tunnen pakottavaa tarvetta saada kolminollakakkosten tilalle uuven haitsun, mutten viitsi sijoittaa mitään kauheita summia siihen...En myöskään luonnollisesti kuvittele saavani huippulaatua halvalla, mutten sitä tarvitsekaan. Luin täältä noista meinlin classics -sarjan 14" medium soundwave haikoista, ovatko merkittävän paljon laadukkaammat noihin edellä mainittuihin verrattuna. Tiedän kyllä, että moinen seikka on makua-asia, mutta voi sitä vähän suuntaa antaa, kyllä kaikki kuitenkin tietävät, mitä tarkoitetaan, kun halutaan parempaa kuin 302:) Lähinnä itsekseni soittelen kaikennäköistä, enimmäkseen progerokkia, mutta myös kevyempää kamaa. Olisivatko nuo classicsit isokin harppaus paisteen 302:sista? Onko soundwavellisen tuntuma huomattavan paljon erilainen tavalliseen nähden, vaatiiko pitkääkin totuttelua?

Mulla on ollut molemmat. Ja kyllä ne Classicssit on paljon paremmat. Mutta edelleen (mun mielestä) ne on asteikolla kuusi (jos Paiste 302 on neljä ja Paiste 2002 on yhdeksän). Näin jotenkin aseteltuna. Tuntuma noissa rypyllisissä alapelleissä on vähän erilainen, enemmän se vaikuttaa tottumiseen sellaisissa tapauksissa kun soitat pellit vähän raollaan. Niiden saundi "aukeaa" paljon enemmän.
Jospa laittaisit hivenen lisää ja tavoittelisit tuota Amunia. Ne on jo lähempänä tuota 2002:sta kuin Classicssia. Tää siis vaan mun mielestä. Niillä voit vedellä jo miten vaan pitkälle.
m© Tiina Lymi on ihana.
Hössö
09.12.2006 11:18:51
Kiitoksia kannan otosta! Mietin vain, kannattaako minun hankkia amunin hintaisia haitsuja autotallisoitteluun, ja erittäin satunnaisiin bändikuvioihin. Rahasta tuo ei tällä hetkellä ole kiinni, mutta mietin vain, mikä olisi järkevää...
Nolte
09.12.2006 12:42:59
Mietin vain, kannattaako minun hankkia amunin hintaisia haitsuja autotallisoitteluun, ja erittäin satunnaisiin bändikuvioihin. Rahasta tuo ei tällä hetkellä ole kiinni, mutta mietin vain, mikä olisi järkevää...

Tuo on tietysti sellainen asia, joka jokaisen pitää miettiä itse. Minun korvat eivät sietäneet surkeiden peltien ääntä, vaikka alkujaan ihan itsekseni soittelinkin. Heti piti ruveta vaihtamaan parempiin. Ja meninkin sitten suoraan pro-luokkaan. Säästinkin, kun en käynyt kaikkia keskikastin tasoja läpi. Uskoisin sen olevan sinullekin mielekkäämpää soitella kunnon peltejä.
Hyvät kamat - huono soittaja!
Jeltz
09.12.2006 13:19:41
Tuo on tietysti sellainen asia, joka jokaisen pitää miettiä itse. Minun korvat eivät sietäneet surkeiden peltien ääntä, vaikka alkujaan ihan itsekseni soittelinkin. Heti piti ruveta vaihtamaan parempiin. Ja meninkin sitten suoraan pro-luokkaan. Säästinkin, kun en käynyt kaikkia keskikastin tasoja läpi. Uskoisin sen olevan sinullekin mielekkäämpää soitella kunnon peltejä.

Tässä komppailen Noltea. Itsekin olen vain harrastelija, eikä bänditoimintakaan ole hirveän aktiivista, mutta itse koen mielekkääksi panostamisen kunnon kamoihin. Soundi, käytettävyys ja soittomukavuus nousee reippaasti.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
Shitmanek
09.12.2006 13:55:48
Soundi, käytettävyys ja soittomukavuus nousee reippaasti.

Jep, voihan niistä soundeista nauttia yksinäänkin :)
M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)