Aihe: Flaming Sideburns
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Johnny Buzz
07.12.2006 14:26:03 (muokattu 07.12.2006 16:15:14)

Voinen yhtyä tähän. Viimeiset näkemäni keikat (mukaanlukien 10v-"juhlakeikka") yhtyeeltä ovat olleet harvinaisen puisevia ja introverttejä esityksiä. Ylipäätään en ymmärrä Fleimareiden ylenpalttista hehkutusta niin mielettömänä livebändinä, koska 80% todistamistani Fleimareiden keikoista ovat olleet melko hengettömiä vetoja, ilman varsinaista kontaktia yleisöön. Ottaisivat mallia Hanoi Rocksista.

Ihan toinen meininki oli kolme-neljä vuotta sitten, kun oli vielä orkkiskokoonpano kasassa. Oli täysin eri tavalla juuri tuota kontaktia yleisön ja bändin välillä. Fleimarikeikat oli silloin aina kunnon bileet ja meininki katossa. Sillon tuli bändi nähtyä kymmenisen kertaa ja nykyään meininki on ehkä puolet sen aikaisesta. Yhellä joulunalus keikalla lähti Tavastian joulukuusikin crowd surffaamaan. Oi niitä aikoja.

Viimeks, kun olin kattomassa Hellacoptersia Tavastialla, niin Fleimarit veti lämppärinä ehkä huonoimman ja hengettömimmän keikan ikinä. Keikka loppu jotenkin kuin seinään eikä jengi ees tajunnu juuri taputtaa setin loputtua.
Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com
Boyakasha
07.12.2006 14:40:11
Ihan toinen meininki oli kolme-neljä vuotta sitten, kun oli vielä orkkiskokoonpano kasassa. Oli täysin eri tavalla juuri tuota kontaktia yleisön ja bändin välillä. Fleimarikeikat oli silloin aina kunnon bileet ja meininki katossa. Sillon tuli bändi nähtyä kymmenisen kertaa ja nykyään meininki on ehkä puolet sen aikaisesta. Yhellä joulunalus keikalla lähti Tavastian joulukuusikin crowd surfaamaan. Oi niitä aikoja.

Joo, jotenkin sen ryhmän henki on kadonnut Juden lähdettyä. Tästä pääsemmekin siihen, kuinka joku yksilö saattaa hengeltään sopia paremmin bändiin kuin teknisesti parempi soittaja, vrt esim. Jude vs. Peevo.

Viimeks, kun olin kattomassa Hellacoptersia Tavastialla, niin Fleimarit veti lämppärinä ehkä huonoimman ja hengettömimmän keikan ikinä. Keikka loppu jotenkin kuin seinään eikä jengi ees tajunnu juuri taputtaa setin loputtua.

No bändi tekee omat ratkaisunsa, mutta tällä hetkellä Fleimarit alkaa olla enemmän Suomen Status Quo kuin Suomen kovin actionrock-bändi. Tietysti jos haluaa olla Status Quo, niin mikäs siinä.
http://www.myspace.com/sonicrootsband
Guitar Hero
07.12.2006 14:56:21
Toi Evil Woman on todella laiska ja tylsä biisi. Samaa vois sanoa muutenkin uudesta materiaalista. Itellä on menny maku koko bändistä ja pari vuotta sitten. Tullu nähtyä bändi niin monta kertaa, että ei enää millään jaksa. Menny mielenkiinto kokonaan tästä bändistä.

Onhan jätkätkin nyt vanhoja. Ihan hyvällä syyllä sopii vähän ahavoitua. Voin kyllä yhtyä tuohon, että ainakin livenä mulla on myös kadonnut jotain bändin vetovoimasta, kun viimesen 5 vuoden aikana on nähnyt bändin livenä kymmenisen kertaa. Pienellä klubilla homma vielä toimii. 10-Vuotisbileet oli tosi nakki keikka, en jaksanut tsiigata loppuun asti.

Mä diggaan evil womanista.
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Folcce
07.12.2006 21:19:17
Häh, onks nää laittaa pillejä pussiin tän levyn jälkeen vai?

Eihän ne välttämättä oo sitä niin kelannu. Mut en mä nää mitää syytä sille miks ne ei lopettais.
Bisse on hyvää ja kossu
the Gas Fuzz
09.12.2006 11:15:42
Joo odotan innolla uutta matzqua. Kyllähän se on yks suomen merkittävimpiä bändejä jota on tullut bisnekseen täs 10v. sisällä. Perässähiihtäjiähän sille bändille löytyy.
Sarko
09.12.2006 20:49:17
"Lost Generation" vaikuttaa mukavalta Power Pop-henkiseltä vedolta, joskin Fleimari-powerilla vedettynä. Odotin jotain huomattavasti huonompaa, "Sky Pilots" meinas olla pettymys ainaki mulle.
Stakes are high, but so am i.
mårran
14.12.2006 21:25:32

En ole noilla kymmenen vuoden takasilla keikoilla käynytkään (uskon kyllä et on ollu hyvä meininki), mutta en kyllä menis valittamaan nykyisestä meiningistäkään. Mulla on ollu joka kerta helvetin hauskaa ja meininki on ollut aina hyvä, kun oon yleisössä ollu pomppimassa. Ei mulla tule yhtäkään parempaa suomalaista bändiä mieleen, jolta löytyy niin hyvää materiaalia ja meininkiä, jos nyt ei lasketa Zookkia.
Pitäkää tempo nopeana
ministeri
27.12.2006 18:23:32
Antsa
28.12.2006 22:43:43
http://profile.myspace.com/index.cf … .viewprofile&friendid=117239651

hinoo

Isebel's Pain ansaitsisi myös myspace -sivuston. Hieno bändi.
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
ministeri
29.12.2006 07:39:38
hinoo

Isebel's Pain ansaitsisi myös myspace -sivuston. Hieno bändi.

Tossa Jack meatbeat sivussa on se erikoinen juttu että suurin osa biiseistä on fleimareita;)

Joo. IP sivu olis ihan asiallinen...
12xu
29.01.2007 13:06:31
http://www.myspace.com/theflamingsideburns

Uutta matskuu kuulostais olevan.
carlos
29.01.2007 20:18:16

Iha kivalta kuulostaa! Pitänee käydä tsekkaamassa Rytmikorjaamon keikka 9.3.!
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Folcce
31.01.2007 11:19:55
Kellään uutta levyä vielä? Kommenttia...
Bisse on hyvää ja kossu
carlos
31.01.2007 17:35:11
Kellään uutta levyä vielä? Kommenttia...

Ilmestyikös se tänään?
Exoskeletal junction at the railroad delayed
A.Starving
31.01.2007 18:04:40
Radio helsingin vieraana just nyt taitaa olla joku/jotkut siitä bändistä. Uutta levyäkin tullee useita biisejä.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Folcce
31.01.2007 19:11:57
Ilmestyikös se tänään?

Jep................Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Bisse on hyvää ja kossu
Gaines
31.01.2007 19:40:03
Kuuntelin tuota radio helsingin taajuutta netistä ja veivasivat muutaman kipaleen siinä. Varsin nohevaa rytistystä kuulosti olevan, joten hankintaanhan tämä lätty menee.
Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian!
A.Starving
01.02.2007 02:37:19 (muokattu 01.02.2007 02:37:31)
Kuuntelin tuota radio helsingin taajuutta netistä ja veivasivat muutaman kipaleen siinä. Varsin nohevaa rytistystä kuulosti olevan, joten hankintaanhan tämä lätty menee.

Juu, kyllä siinä oli taas pari semmoista viisua,että pitänee taas keikalle mennä.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
-Mickill-
01.02.2007 17:30:10

Vähäks toi Slow Down on letkeä ralli.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)