krushing 30.11.2006 11:20:45 | |
---|
Devy teki soundtrackiä Brotherhood of Steeliin, joka oli jonkinlainen konsoliräiskintäpeli Playstation 2:lle ja Xboxille: http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout:_Brotherhood_of_Steel No eipä se nyt varsinaisesti räiskintä ollut, lähinnä kovin keskinkertainen Diablo-klooni Fallout-ympäristöön sijoitettuna. |
Von Härskiburg 30.11.2006 14:55:22 | |
---|
Milloinhan se kolmonen tulee? Itse Devin Towsendinhän pitäisi väsätä siihen soundtrack! Jostain muistan lukeneeni, että Devin olisi tehnytkin jotain musiikkia Fallout kolmoseen, mutta sitten kun F 3 meni jäihin, niin julkaisi ne DevLabin nimissä. |
Hannu H. 02.12.2006 14:05:58 | |
---|
Heh.. tulipa vastaan hauska bugi sitten fallout kakkosessa. Olin Reddingissä suorittamassa sitä Frog Morton tehtävää. Kun hiippailin sieltä takaisin tuli vastaan rotta. Taistelutila päällensä, rotta puri minua ja räjähti. Ukko lensi taaksepäin. Sit löi errorit tauluun ja kone kaatus. Että semmosta.. onneks olin just tallentanu. |
Torniojaws 02.12.2006 18:06:07 | |
---|
Kun hiippailin sieltä takaisin tuli vastaan rotta. Taistelutila päällensä, rotta puri minua ja räjähti. Ukko lensi taaksepäin. Sit löi errorit tauluun ja kone kaatus. Onko sinulla Jinxed perk? Tai seuraako Pariah sinua? :) |
Hannu H. 02.12.2006 18:07:57 | |
---|
Onko sinulla Jinxed perk? Tai seuraako Pariah sinua? :) Ei ol kumpaakaan. |
Raipe 02.12.2006 18:08:29 | |
---|
Onko sinulla Jinxed perk? Hohoo! Jinxed perk tekee pelistä epästabiilin? Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Torniojaws 02.12.2006 19:38:05 (muokattu 03.12.2006 10:04:43) | |
---|
Hohoo! Jinxed perk tekee pelistä epästabiilin? Ei kun lähinnä räjähtävään rottaan viitaten. Kun on Jinxed, niin parhaimmillaan vihollinen kuolee näyttävään malliin kun tulee kriittinen huti. Vähän samaan tyyliin kuin Bloody Mess perkillä (tai tarkemmin, kuolinanimaatio on sama). Ja sitä kautta sitten lopulta siihen kaatumiseen. Kumpikaan Fallouteista ei todellakaan pidä räjähtävistä vihuista. Esim. räjäyttämällä dynamiittiä tai muuta jonkin henkilön jalkojen juuressa kaatuu peli hyvin herkästi. Tuota bugia ei koskaan korjattu, eikä kolmannen osapuolen patchit ole sitä onnistuneet korjaamaan. Sama syy voisi liittyä kaatumiseen kun rotta räjähtää epänormaaliin tapaan. |
Fallout 1:ssä oli aika jännä bugi mikä lähinnä huvitti. Joskus ku tappo vihuja liekinheittimellä ni ne ei kaatunu maahan vaa kuolivat pystyyn, mutta muuttuivat tuhkan näköseks. "Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
Johann Onn 03.12.2006 11:43:26 (muokattu 03.12.2006 11:49:19) | |
---|
Kyllä näitä on tullu pelattua, myös. Muutama kerran. Se "Tactics" kyllä oli puuduttava, samana vuonna ilmestyny "Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura" (pariin kertaan päivitettynä) sai toimia korvikkeena. Ja hyvin toimikin. Fallout 1:sen omituisin taito muuten oli se "vaihtokauppa". Itte hommasin järjettömät määrät "rahaa" (niitä pullonkorkkeja), kauppiaat kun vaihtoi niitä myös. Eli 1:stä sai 3, 3:sta 9, 9:stä 27, jne, jne. Eikä se tietenkään toiminu enää kakkosessa. |
Torniojaws 03.12.2006 13:25:05 (muokattu 03.12.2006 13:26:02) | |
---|
Eikä se tietenkään toiminu enää kakkosessa. Koska sen korvasi kombinaatio Gambling & Redding :D Kun Gambling on yli 121 %, voit hankkia käytännössä loputtomasti rahaa kun menet yhdelle Reddingin noppapöydistä ja laitat läjän kolikoita näppäimistön Numpad 5:n päälle. Lähde vaikka syömään operaation ajaksi. Kun tulet takaisin, on sinulla rahaa n miljoonaa... |
Ed_Guy 06.12.2006 14:41:30 | |
---|
Tulipa taas tahkottua kakkonen läpi. Pystyykö muuten Frankia taivuttelemaan puhumalla? Hahmollani oli speech 147, mutta ei onnistunut. "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
Raipe 06.12.2006 17:17:57 (muokattu 06.12.2006 17:18:36) | |
---|
Tulipa taas tahkottua kakkonen läpi. Pystyykö muuten Frankia taivuttelemaan puhumalla? Hahmollani oli speech 147, mutta ei onnistunut. En ole onnistunut. Aina olen joutunut listimään. Tiesittekö muuten (varmasti joku tiesi, mutta kuitenkin..) että Frank Horrigan on Clint Eastwoodin esittämä henkilö elokuvassa Tulilinjalla ( http://www.imdb.com/title/tt0107206/). Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
drummer88 07.12.2006 11:22:30 | |
---|
Noh tämän topicin tiimoltaihan se oli pakko kaivaa Fallout2 hyllyn perukoilta. On muuten edelleen paras peli mitä tähän mennessä on tullu pelattua. Ainut että välillä tahtoo XPllä jäätyä koko homma. Ihmettelin että mistähän johtuu moinen kun en saa kolmatta NPCtä ryhmääni... Voiko tuo johtua esim. levelistä. The Art Of Shredding |
Dunga 07.12.2006 11:27:25 (muokattu 07.12.2006 11:29:36) | |
---|
Ihmettelin että mistähän johtuu moinen kun en saa kolmatta NPCtä ryhmääni... Voiko tuo johtua esim. levelistä. Liian pieni charisma? Charisma jaettuna kahdella, pyöristettynä alaspäin määrittää sallitun NPC määrän. Magnetic Personality perk lisää määrää yhdellä. Voit myös napata Mentatseja tilapäiseen charisman nostoon, tai vaikka laittaa aurinkolasit päähän. Paskallakin on tekijänsä. |
krushing 07.12.2006 12:32:36 | |
---|
Jostain muistan lukeneeni, että Devin olisi tehnytkin jotain musiikkia Fallout kolmoseen, mutta sitten kun F 3 meni jäihin, niin julkaisi ne DevLabin nimissä. ...ja ilmeisesti kolmonen on tulossa edelleenkin, ilmeisesti Oblivionin moottorilla ja siis Bethesdan kehittämänä. Saas nähä. |
Dropped C 07.12.2006 13:18:32 | |
---|
Tässä rupesin uudelleen tahkoomaan Fallout Tactics:ia. Hyvä peli se on, mutta se ei ole tietokoneroolipeli. Itse kun on tahkonut ihan pikkupojasta saakka aiempia vastaavia pelejä (Laser Squad, Jagged Alliance, yms.), niin itse kyllä tykkään myös tälläisestä meininkistä. Tai jos vastaavantyylinen parempi on tullut myöhemmin, niin kertokaa ihmeessä. |
PJS 07.12.2006 14:04:40 | |
---|
Tässä rupesin uudelleen tahkoomaan Fallout Tactics:ia. Hyvä peli se on, mutta se ei ole tietokoneroolipeli. Itse kun on tahkonut ihan pikkupojasta saakka aiempia vastaavia pelejä (Laser Squad, Jagged Alliance, yms.), niin itse kyllä tykkään myös tälläisestä meininkistä. Tai jos vastaavantyylinen parempi on tullut myöhemmin, niin kertokaa ihmeessä. varmaankin Ufo 1 ja 2 sekä X-Com Apocalypse ovat tuttuja. Etenkin tuo X-Com Apocalypse on vuoropohjaisen/taktisen strategian ystäville mannaa. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
Dropped C 07.12.2006 14:08:44 (muokattu 07.12.2006 14:10:00) | |
---|
Juu on näitäkin (X-COM) tullu aikoinaan pelattua. Hyviä ovat, mutta Fallout Tactics on mielestäni kanssa hyvä lajissaan. Mutta vamhempia pelejähän nuo ovat kuin FOT. Puhuinkin että onko myöhemmin tullut parempaa korviketta? |
wavelength 07.12.2006 16:16:03 | |
---|
Silent Storm - tähän ei voi olla ihastumatta. |
Torniojaws 07.12.2006 20:07:33 (muokattu 07.12.2006 20:09:54) | |
---|
Pystyykö muuten Frankia taivuttelemaan puhumalla? Hahmollani oli speech 147, mutta ei onnistunut. Ei voi, vaikka olisi 300 % Speech, Charisma 10 ja Intelligence 10. Mutta diplomaattiukolla Frank on mahdollista tuhota ilman asetta kääntämällä Oil Rigin tykkitornit häntä vastaan. Voit myös puhua Kersantti Graniten ryhmineen ympäri taistelemaan Horrigania vastaan. |