Aihe: Jack & Danny JD-2400
1
Samu S.
01.12.2006 18:45:16
Voisitko kenties verrata uutta J&D:täsi johonkin Gibsonin malliin niin saataisiin tänne bassopalstallekin jotain säpinää?

Eivaines, odotan mielenkiinnolla kokemuksia. Itseä on tuollainen J&D:n nauhaton kiinnostanut tässä.
> last.fm <
" Vois vetää kännit ja tapella ittekseen." -Climax
sunder
01.12.2006 19:04:41
Miltäs muuten ko. kauppa on vaikuttanut? Luotettavuus ja postikulut?

Jos laittas sen Squjun vintakejatsin pukinkonttiin.
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
Tympee Huttunen
01.12.2006 20:59:02
Miltäs muuten ko. kauppa on vaikuttanut? Luotettavuus ja postikulut?

Postikulut parikymppiä ja kotiovelle toimitettiin.

Kait tuo paikka nyt luotettava on. Ei kyllä kannata tilailla niitä tavaroita, jotka on "on order". Niissä kun voi mennä kuukausikaupalla. Itse kyllästyin sen toisen mallin odotteluun ja vaihdoin sen sitten tuohon. Sikäli hyvä, että tuohan se niistä paljon parempi ja hienompi olikin:)

Sähköposteihin kyseinen firma on aina minulla vastannut kymmenestä minuutista päivään tai pariin. Asiakaspalvelu ainakin minulla pelannut hyvin.
minimies
01.12.2006 22:06:08

Sähköposteihin kyseinen firma on aina minulla vastannut kymmenestä minuutista päivään tai pariin. Asiakaspalvelu ainakin minulla pelannut hyvin.

Enpä voi itse sanoa samaa.... Eipä oo kyseinen firma vastannu juurikaan kyselyihin!
"Rockdude"
habakoski
07.12.2006 03:29:08
Hienoa, ota plussaa+
mailbag
07.12.2006 10:59:59
Enpä voi itse sanoa samaa.... Eipä oo kyseinen firma vastannu juurikaan kyselyihin!

mulle soittelivat vielä puhelimella perään ja kyselivät lisätietoja lähetykseen! suosittelen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)