Aihe: Ammattilaisen apu olisi tarpeen.
1
kurktap
27.11.2006 20:47:13
Olen soittanut elektroakustista Landola kitaraa kahdessa eri porukassa. (hanuriporukka /sähkökitara- pianoporukka) Nyt mieleeni on tullut ajatus sähkökitaran hankkimisesta. Tämä sähköinen maailma on minulle uusi ja outo joten tarvisin ammattilaisen apua. Ajatuksissani olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon, esim. Ibanez Artcore AF86 1/2-akustinen / Yamaha AES 620.
Nyt en vain tiedä kumpi soitinvaihtoehto olisi tässä tilanteessa parempi.

Jos joku osaa kertoa näiden soitintyyppien ääni- /soittomaailmasta tai muusta jolla asian voisi ratkaista, olisin erittäin kiitollinen.
weelie
28.11.2006 13:30:23 (muokattu 28.11.2006 13:43:50)
Mä kallistuisin noihin Artcoreihin. Ehkä se on vain kun tuo Yamaha malli on hivenen erikoinen (olen sitä kokeillut vain kerran pikaisesti F-musiikissa).

Artcoret ei ole akustisesti kummoisia, mutta tämän tyyppinen saundi kiinnostaisi mua: http://www.youtube.com/watch?v=1DUGoWEFJ2k
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
kurktap
29.11.2006 08:06:36
Kiitokset vastauksistanne lindo ja weelie.

Arvionne perusteella on helppo tehdä ratkaisu Artcoren eduksi.
Weelien linkistä sähköinen maailma avautui loistavasti ja avarsi käsitystäni siitä
erittäin paljon. Erityisesti AF 105F:n soundi oli vaikuttava,.... jos olisi kykyjä pitäisi kokeilla, mutta ensin kuitenkin Artcore.

Antoisia musiikkihetkiä Teille ja kaikille muillekin Muusikoiden nettiläisille.
lindo
29.11.2006 22:04:43
Kiitokset vastauksistanne lindo ja weelie.

Arvionne perusteella on helppo tehdä ratkaisu Artcoren eduksi.
Weelien linkistä sähköinen maailma avautui loistavasti ja avarsi käsitystäni siitä
erittäin paljon. Erityisesti AF 105F:n soundi oli vaikuttava,.... jos olisi kykyjä pitäisi kokeilla, mutta ensin kuitenkin Artcore.

Antoisia musiikkihetkiä Teille ja kaikille muillekin Muusikoiden nettiläisille.

Eipä kestä. Toivottavasti musisointi maistuu Artcorella :)
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)