Aihe: RIP Juice Leskinen
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
ozz3
25.11.2006 13:08:39
Kevyet mullat. Hienoa lyriikkaa.
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
sellisti
25.11.2006 13:09:26
Ohhoh. Iso menetys. Vaikka onkin tullut jo pitkään ihmeteltyä miten mies on aina vaan hengissä kaikkine vaivoineen, niin silti ei osaa odottaa että se oikeasti joskus kuolee.

Voi kuvitella miten ennennäkemätön määrä Juice-konsertteja ja muuta vastaavaa lähitulevaisuudessa tullaan järjestämään valtakunnan ykkösartistien kera. Herää vaan kysymys, olisiko voinut sellaisen kunnianosoituksen järjestää kerrankin artistin vielä eläessä.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sus
25.11.2006 13:11:26
Groovelta kuulin aamun uutisissa. Kyllähän se vähän pysäytti. Kevyet mullat, niinkös sitä sanotaan. Leppuuta rauhassa.
sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja.
LaKe
25.11.2006 13:16:37
"Runoni on valmis, saa tulla pyyhkimään."
-J. Leskinen-

Rauha.
Love the feel.
petee
25.11.2006 13:29:32
"Mua tuijottakaa, Mua kaikkien nuolemaa.
Minä menen, en pelkää toveri Kuolemaa.
Hänen kanssaan minä lähden, sielunkellotkin jo löi
-minä menen, takaisin en ikävöi."

RIP Juice.
Sperm Donor
25.11.2006 13:30:51
R.I.P. Musiikki onneksi jää ....
Swan
25.11.2006 13:32:04
Vaikka kuinka yrittäisi itse olla vanhenematta, ympärillä oleva maailma ei sitä ikinä lakkaa tekemästä. Ihmisiä ne isoimmatkin nerot vain ovat, ja viipyvät maan päällä vain hetken.

Näkemiin, herra Leskinen.
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
muuan
25.11.2006 13:33:08
R.I.P. Juice Leskinen
Jussi M
25.11.2006 13:34:23
Kyllä oli surullinen uutinen.
Kaikki kunnia Juicen muistolle, levätköön mestari rauhassa.
Jay-Kay
25.11.2006 13:34:46
Tervemenoa Juice taivahan backstagelle -toivottavasti on hyvät tarjoilut.
rockpock
25.11.2006 13:36:02
"ei ainakaan missään jengissä, voi elämästä selvitä hengissä, et elämästä selviä hengissä"
PoLFus
25.11.2006 13:42:22

Kyllä nyt itkettää.

Pikkupojasta asti olen kyseistä henkilöä ihaillut ja kuunnellut. Oppinut niin paljon.

Kyllä pitää tulppaani viedä haudalle. Pakko
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
WanhaWetäjä
25.11.2006 13:43:00 (muokattu 25.11.2006 13:59:38)

Mikä meidät enää säästää muistokonsertilta, jossa Suomi-Rockin eturivi, joukko vanhoja partoja ja Alatalo vetävät haikeana XV yötä Finlandia-talon lavalla? Mikä pelastaa meidät enää tribuuttilevyltä, jonka tuotto lahjoitetaan ties minne? Mikä pelastaa Koivusalon leffalta, pääosissa nuorena Juicena Janne Reinikainen ja vanhana Oiva Lohtander?

Pakko antaa plussa...

Olen kenties kylmä ja kyyninen ihminen mutta mua ei tuo uutinen mitenkään yllättänyt, ensimmäinen mieleen tullut kauhukuva oli tuo vääjäämättä edessä oleva rahastus muistokonsertteineen/levytyksineen ja varsin tod.näk. TK:n tuleva elokuva, jonka käsikirjoitustyö on varmaankin jo alkanut.Puhumattakaan siitä että iskelmä/tangopaavot alkaa vetään noita biisejä keikoillaan, joku oopperalaulajan noita levytti, "Viidestoista yö"oli melko karua kuultavaa.Ja karaokebaareissa raikuu Juice entistä enemmän...

Itse aikoinaan Juicen bändiläisiä tunteneena, muutaman kanssa jopa olen soittanut eri yhteyksissä, suhtautumiseni ko taiteilijaan on varsin realistisella tasolla.Ansionsa rock(?)musiikin saralla ovat kiistattomat, ei hän silti mikään jumala ollut?
Lähellä oli etten jopa mennyt/päässyt Juicen bändiin, oisko vuosi ollut joku 81-2?...
Tässäpä ainoa keskusteluni Juicen kaa "Terve, me ollaan päätetty että sä oisit sopiva kundi bändiin.Mitä viinaa sä juot?" minä arasti "en mä oikeestaan juo viinaa.." Juice:"No tässä bändissä sä opit juomaan..."

En sitten mennyt, elämä on rokkenrollia ei ollut mun juttuni.
Tässä kohtaa elämääni pistää oikeesti kyllä miettimään mites jos oisinkin mennyt?
R.I.P
Ostan Casion kun täytän 50v...
L4t3
25.11.2006 13:46:24 (muokattu 26.11.2006 13:42:34)
Aamulla kuulin vanhemmilta. Piti tekstiteveeltä tarkistaa ja tottahan se oli.

Einarin polkupyörä oli ensimmäisiä kappaleita, mitä opettelin kitaralla soittelemaan. Isän kautta muutenki tuli suht. tutuksi Juicen tuotanto.

Lepäilehän rauhassa, Juhani.
Kato Jyrgenberi!
Jokapaikanapina
25.11.2006 13:46:39
Vähä haikee olokin..Tän jätkän ansiosta mäki tartuin kitaran varteen. R.I.P, Juice..

Ei kyllä silti oikeen kauheen yllätyksenä tullu, mutta silti en voi vieläkään uskoa..
AP
25.11.2006 13:53:52

Mikä meidät enää säästää muistokonsertilta, jossa Suomi-Rockin eturivi, joukko vanhoja partoja ja Alatalo vetävät haikeana XV yötä Finlandia-talon lavalla? Mikä pelastaa meidät enää tribuuttilevyltä, jonka tuotto lahjoitetaan ties minne? Mikä pelastaa Koivusalon leffalta, pääosissa nuorena Juicena Janne Reinikainen ja vanhana Oiva Lohtander?

Tätä tässä vähän tulee pelättyä. Jos sillä muistolla on pakko rahastaa, niin senkin sitten voisi tehdä tyylillä -- tokkopa esim. se Sunnuntailapsi-dvd piti vielä kaikkea olemassa olevaa materiaalia sisällään...

Ihan epätodellinen olo muuten; niin kuin nyt Juice Leskinen voisi koskaan kuolla.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
texjazz
25.11.2006 14:01:45

Ansionsa rock(?)musiikin saralla ovat kiistattomat, ei hän silti mikään jumala ollut?

- Viimeisiä toteamuksiamme Juicen kanssa tiistai-iltana oli: "Laulut ovat tekijäänsä viisaampia", Alatalo sanoi. Netti-IS 25.11.06
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist."
Qsysi
25.11.2006 14:05:39
Aika hiljaiseksi vetää. Kyllähän ne kaikki vaivat ja sairaalavisiitit oli tiedossa, mutta jotenkin sitä vaan uskoi että hei, se on Juice. Eihän se nyt voi näin lähteä.
Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini
Jenka
25.11.2006 14:16:59

Nuku rauhassa, Juice.
Sweetness, sweetness I was only joking when I said Id like to smash every tooth in your head.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)