Aihe: Sooloskaba 58 osallistujat
1 2 3 4 5 6 7 8
J.Hollström
16.11.2006 21:06:00
Juki68 -
Niin hyvä kun Juki onkin, niin saundi ei nyt oikein nappaa.. Anteeksi. Soitto on kelpoa, mutta soolon ja taustan kontrasti on liian suuri mun makuun.

Se on kyynel. Itse kun taas pidin että soundi onnistui tälläkertaa hyvin. Straton kaulamikillä ja fendän putkivahvistimella snadilla rosolla. Mutta makujahan on monia, toivottavasti joku löytää tosta soundista myös positiivista. Irrallisena se ainakin kuulosti hemmetin hyvälle (mun korvaan), mutta kuten sanottu, niin taustan taajuudet oli tukossa 10k Hz:n asti, sen jälkeen ei mitään.
BigPapa
16.11.2006 21:11:14 (muokattu 16.11.2006 21:12:38)

BigPapa -
Tyylikästä sooloa alusta loppuun, helvetin hyvä ote koko hommaan ja mukavia sinisiä säveliä. Mutta….. saundi. Tää toimisi dobrollakin.

Ai nyt on p..ka soundi - selvä! Taidan heittää takin niskaan .....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
J.Hollström
16.11.2006 21:29:47
Ai nyt on p..ka soundi - selvä! Taidan heittää takin niskaan .....

Sulla oli kans hyvä soundi, eikä mitään linjatirinää mukana.

Tossa mun oma soolo pelkkä kitararaita:
http://juki.1g.fi/mp3/SS58_kitara.mp3

Luulin Willien olleen vanhan liiton miehiä ja arvostavan aitoa asiaa...
BigPapa
16.11.2006 21:38:30 (muokattu 17.11.2006 08:11:26)

--------------------
jyri.salonen
16.11.2006 21:47:17 (muokattu 16.11.2006 21:57:18)

Oman vetoni jälkeen en ihmettele vaikka saisin pysyvät miinuspisteet loppuiäkseni.
Urmas Potkuri
16.11.2006 21:47:47

arkkikansleri -
Jaha.. arkkikanslerikin valinnut särölinjan..

Kiitti taas kerran willie kommenteista. Eka otto oli melko puhtaalla nääsvil-kantri-soundilla, mutta tytär sano, jotta vetäse äijä säröllä ja mitäpä sitä ei lasten vuoksi tekisi.....
Teen paljon virheitä. Olen siis persoonallinen.
velsa
16.11.2006 21:51:58

ja hirveesti teki mieli miksata tota pohjaa kevyemmäksi, muttei uskalla kun siitäkin tulee napinaa jos siihen koskee...

emmie ainakaan napise......tehkää ihan niinku parhaaks katsotte.......
Kauas on pitkä matka........
J.Hollström
16.11.2006 21:55:24
emmie ainakaan napise......tehkää ihan niinku parhaaks katsotte.......

Mutta kun säännöt kieltää.
Jucciz
16.11.2006 22:02:34
Nyt jos mä oon vähän ikävä tyyppi ja kun nyt olenkin niin sanon että tietyt tyypit saa aina pojoja vaikka olis vähän heikompikin veto suhteessa taitoihin sillä kertaa..

Mä luulin, että näissä skaboissa annetaan pojoja sen perusteella, miten hyvä soolo oli suhteessa muihin osallistujien sooloihin, eikä sen perusteella, kuinka hyvin kukakin soittaja veti suhteessa taitoihinsa. Antaako joku ihan OIKEASTI pisteet sen perusteella, että "Kylläpä vedit tällä kertaa paremmin kuin yleensä vedät, vaikka soolosi olikin huonompi kuin muiden soolot tässä skabassa"? Okei, ehkä se on kannustavaa esim. aloittelevampia tapauksia kohtaan, mutta jotenkin kieroutunutta puhtaasti siitä näkökulmasta, että yleensä tuntuisi luontevalta antaa parhaat pisteet puhtaasti sille, kenen soitosta piti eniten.

mahtaako olla psykologisesta tunteesta kysymys äänestäjillä...? Ja oman vetoni jälkeen en ihmettele vaikka saisin pysyvät miinuspisteet loppuiäkseni.

Ei minusta ole kummallista, että tietyt soittajat saavat samoilta tyypeiltä useastikin pisteet: ainakin itse voin täysin avoimesti myöntää, että täällä on muutama kaveri, joiden rykäisyt vaan melkein aina ovat siellä top viiden joukossa, melkeinpä taustan tyylisuunnasta riippumatta. En äänestä "kavereitani", vaan heitä, jotka vaan näyttävät osaavan homman kerrasta toiseen. Toki välillä tulee yllätysvetojakin, joihin sitten reagoidaan ihan tapauskohtaisesti.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Jucciz
16.11.2006 22:05:19
Menee kyllä keskustelu täysin sekaisin kun pyyhitte niitä viestejänne koko ajan pois jälkikäteen. Perskuta!
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
jyri.salonen
16.11.2006 22:07:17

Menee kyllä keskustelu täysin sekaisin kun pyyhitte niitä viestejänne koko ajan pois jälkikäteen. Perskuta!

Tilanteen helpottamiseksi Jucciz lainasi multa noi äskeiset.
BigPapa
16.11.2006 22:07:20 (muokattu 17.11.2006 08:11:47)

Jätetään äänestysketjuun ne mitkä sinne kuuluu.
jyri.salonen
16.11.2006 22:12:02

Pitäis oikeesti tehä silleen että tässä vaiheessa skabaa tänne ei kelpuutettais muuta kun linkit ääninäytteisiin. Mitään muuta ei sais kirjoittaa. Pelkät linkit vaan. Äänestysvaiheessa sitten alkais likapyykin pesu. Olen tosissani. Tämä ei ole sarkasmia.
velsa
16.11.2006 22:13:16

Jätetään äänestysketjuun ne mitkä sinne kuuluu. Täällä on nyt ainakin luotu ennakkoasennetta mun p..kasta soundista...ja mie kun aamulla 19 tunnin työvuoron jälkeen hakemalla hain tollasta soundia. Shuren 57 ja Ampegi on kehissä...ei muuta... no en mä soundeistakaan mitään tajuu...

älä huoli Big Papa..... mä paan ihan hetken päästä lisää sitä baskasoundii tulemaan.....siis omaani....
jyri.salonen
16.11.2006 22:13:20

Jätetään äänestysketjuun ne mitkä sinne kuuluu. Täällä on nyt ainakin luotu ennakkoasennetta mun p..kasta soundista...ja mie kun aamulla 19 tunnin työvuoron jälkeen hakemalla hain tollasta soundia. Shuren 57 ja Ampegi on kehissä...ei muuta... no en mä soundeistakaan mitään tajuu...

No kirjoitanpa silti: Hyvä soundi sulla on ja tiedät sen itsekin.
blastoff
16.11.2006 22:14:57
Harvoinpa tulee näitä sooloskaboja seurattua saatikka sitten kommentoitua, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että ainakin monotone ja socialite heitti molemmat todella hienot soolot. Respect!
velsa
16.11.2006 22:20:59 (muokattu 16.11.2006 23:16:08)

http://mp3.mikseri.net/hifi/v/velsa … olo_skaba_-_velsa_sooloskaba_58.mp3

semmosta makkaraa tällä kertaa.......toisto on voimaa........
mä lähin vähän tämmösille hilpeemmille linjoille.......
J.Hollström
16.11.2006 22:25:52
Pitäis oikeesti tehä silleen että tässä vaiheessa skabaa tänne ei kelpuutettais muuta kun linkit ääninäytteisiin. Mitään muuta ei sais kirjoittaa. Pelkät linkit vaan. Äänestysvaiheessa sitten alkais likapyykin pesu. Olen tosissani. Tämä ei ole sarkasmia.

Viimeks äänestysketjussa kiellettiin keskustelu. Ihan perseestä nää tämmöset rajoitukset. Jos on jotain sanottavaa, niin sanoo silloin kun tarve vaatii. Muutenkin tää poliisimeininki rupee risomaan. Millon mitäkin narinaa päällä.
-Cale
16.11.2006 22:28:55
Mun soolon voi ottaa pois skabasta, koska se on huono. Anteeksi häiriö Velsa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)