mie 26.11.2003 11:42:27 | |
---|
Tuttu soitinmyyjä ehdotti minulle n.30€ maksavaa kaikukopan sisään työnnettävää mikkiä, mutta en oikein usko että se on kovinkaan ladukas. Kannataako sen hintaista värkkiä ostaa, vai pitäisikö siihen satsata enemmän rahaa ja miten paljon? Ehdottakaa joitain aloittelevan bändin kitaraan laitettavia mikkejä. Vähän on epäselvää tekstiä.. Virhe! Tyhmä tai liian huono kirjoitus. |
takamine 26.11.2003 12:52:06 | |
---|
Mulle laitettiin nailonkieliseen Takamineen B-Bandin mikki. Pelkkä mikki makso 150 € ja työ 40 €, eli vähän alle pari satkua yhteensä. Meinasin ensin laittaa jokun halvemman, mutta nyt kun se on valmis, niin eipä kaduta yhtään! Jälki ja soundi on mahtavia!! Yks kaveri laittoi samassa paikassa Martinin metallikieliseen vastaavan mikin ja on todella tyytyväinen! Hinta sama! Ja tekijä oli Harri Kauppila / Kitarafaktori, Tampere Linkki: http://netti.nic.fi/~hkauppil/ B-bandin linkki: http://www.b-band.com/Kyllä livenä lähtee! |
mie 26.11.2003 13:06:18 | |
---|
Pelkkä mikki makso 150 € ja työ 40 €, eli vähän alle pari satkua yhteensä. Noin paljoa minulla ei vielä ole, eli säästämää. (säästävä hymiö) Virhe! Tyhmä tai liian huono kirjoitus. |
Joitakin sellaisia kaikuaukkoon työnnettäviä sekä kanteen kiinnitettäviä mikkejä olen kokeillut. Soundi ei ole ollut kaksinen. Tai siis samanlainen kuin akustisesti. Käyvät kiertämään myös helposti. Kyllähän niillä tietysti soittelee, jos saa kierron aisoihin eikä soundista ole niin tarkkaa. Kyllähän se aina akustisemmalta kuin sähkökitara kuullostaa. Minun kokeileman ovat kyllä ollet halpoja. Kalliit ovat varmaan parempia. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Jäärä 26.11.2003 14:00:43 (muokattu 26.11.2003 14:01:07) | |
---|
"Koneella on koneen tahti" |
Tomtom 26.11.2003 14:42:11 | |
---|
Tais olla Egotripin Knipillä tommonen jossain Sessions- livessä, näin olin huomaavinani. Kykas noita myy pk- seudulla? Oulusta ja JKL-stä sais, mutta kaukana ovat.. www.dhline.net |