grind 20.10.2006 20:06:31 | |
---|
|
Magiz 20.10.2006 21:01:26 | |
---|
http://www.drumnetics.com/ Ehkä vielä airlogiciakin härömpi ratkaisu. tässä on jo potentiaalia.. :D TUON ainakin haluaisin testaukseen!! :D Keep it Fresh |
Mr. Morrow 20.10.2006 21:04:17 | |
---|
Ehkä vielä airlogiciakin härömpi ratkaisu. "Photos" -kohdasta lainattua: "Here you are looking at the base plate and pedal fooboard cartridges that contains the magnets." Vaikuttava aloituspuhe. FOOboard on varmaan joku airjordanin uus keksintö. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Jaska 20.10.2006 21:35:04 | |
---|
Seuraavaksi firmalta tulee magneettiset "ständit" joilla saadaan pellit ja rummut täysin kelluviksi.. |
Fat Tony 20.10.2006 22:20:40 | |
---|
Noita on kyllä pakko päästä testaamaan. Mun järki ainakin sanoo, että nuo ei voi mitenkään toimia. |
Cirya 20.10.2006 22:51:53 | |
---|
No nyt on! Toihan tottakai poistaa jalkapohjakrampitkin samalla tavalla, kuin magneettiset kengänpohjalliset, jolloin potentiaalinen tukutukunopeus nousee soittajasta riippumatta vähintään 25%.. ;) |
K.Suninen 21.10.2006 11:35:08 | |
---|
Missä on tuplapedaaliversio??!! Noista saa säiteilyvaurion ja syövän, mutta ei sen pitäis soittoa häiritä |
Youni 21.10.2006 14:11:54 | |
---|
En mä nyt sanoisi tätä ihan tyhmäksi keksinnöksi, ainakaan ennen kuin olen kokeillut. Ainakin tuntuma on tasainen ja liikkuvien osien määrää on pystytty todella pudottamaan. Tuohon vielä erivahvuisia magneetteja ja portaaton magneetin sijainnin säätö, niin aletaan puhua säädettävästä pedaalista. Tatsin luulisi olevan aika kelluva. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Cirya 21.10.2006 15:35:44 | |
---|
Miksei samantien portaattomasti säädettävä sähkömagneetti? Semmonen pehmeä *Bzzzzzzz...* taustaääni sopis lähes saumattomasti kitara-, basso- ja kiipparivahvarien ominaissuhinaan ja toisi rumpaleille mahtavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta muun bändin kanssa.. Ähih :) |
tolppa-apina 21.10.2006 15:47:14 | |
---|
http://www.drumnetics.com/ Ehkä vielä airlogiciakin härömpi ratkaisu. ohhoh. jos oikein ymmärsin niin pedaalin pohjassa ja poljinosassa on magneetit jotka hylkivät toisiaan. jännä keksintö. testaus houkuttaisi. Not funny |
wavelength 21.10.2006 18:12:31 | |
---|
Jos oikein ymmärsin niin pedaalin pohjassa ja poljinosassa on magneetit jotka hylkivät toisiaan. "Hauska" jäynä olisi laittaa ennen keikkaa vastakkaisnapainen magneetti pedaalin pohjaan. Ensimmäisellä polkaisulla kuuluisi notta klak, ja siinä sitä oltaisiin. |
ToMi88 21.10.2006 19:19:19 | |
---|
"Hauska" jäynä olisi laittaa ennen keikkaa vastakkaisnapainen magneetti pedaalin pohjaan. Ensimmäisellä polkaisulla kuuluisi notta klak, ja siinä sitä oltaisiin. Hahhha:D aika paha olisi kieltämättä. |
tolppa-apina 22.10.2006 15:37:27 | |
---|
"Hauska" jäynä olisi laittaa ennen keikkaa vastakkaisnapainen magneetti pedaalin pohjaan. Ensimmäisellä polkaisulla kuuluisi notta klak, ja siinä sitä oltaisiin. hoho. tuosta tuli väkisin mieleen eräs keikka jonka soitin lainarummuilla. setin alkuperäispedaalista lensi nuija aivan ensimmäisellä polkasulla. biisi loppuun ja sitten patentoimaan. kunnialla mentiin. noh, siinä minun p:n jauhanta tämän topicin osalta. vastakkainasettelua ei ilmennyt putinin ja halosen tapaamisessa, toivotaan ettei kenenkään magneettipedaalikeikallakaan ilmene. Not funny |
Starless 22.10.2006 19:37:41 | |
---|
vois olla ihan toimiva peli... kiinnostais testata. |
efunkelist 15.11.2006 17:27:09 | |
---|
Laitoin piruuttain sähköpostia. Hinta olisi 300 USD Äimisteli sitä että olin ensimmäinen joka suomesta osoittaa sähköpostitse kiinnostusta aiheeseen ja hehkutti sitä että magneetti ei kulu, toisin kuin jousi napsahtaa ennenpitkää poikki ja se löystyy. Magneetti ei löysty. Kysyin että mitenkäs tuo reboundi tuossa toimii notta pystyykö sillä soittamaan nopeasti toistoja ja sanoi että kyllä se nopeasti palauttaa se magneetti tuon footboardin. En kyä usko ennen kuin saa kokeilla. Kysyin myös nuijasta että mitäs materiaalia se on kun näytti niin erikoiselta kuvassa. Sanoi sen olevan kumiseosta ja se tuo oman persoonallisuutensa soundiin ja tatsiin. Kokeilin kerran itse tehdä ovistopparista nuijaa, sellaisesta harmaasta kumisesta. Tatsi ja soundi oli kyllä hyvin hyvä ja meikäläisen makuun mutta se kumi kului melko nopeasti joten se siitä. Houkuttais kyllä kokeilla. Noita vaan ei saa kuin tilaamalla. Pitäiskö isommalla porukalla tilata se ja jakaa hinta? :D Jos kymmenen on siitä kiinnostunut niin kokeileminen maksaisi sen kolmisenkymppiä. Joku joka siihen ihastuu, lunastaisi sen sitten muilta. Tuskin. En usko että se niin hämmästyttävän mahtawa on että maksaisin siitä kolme hunttia... Vaikuttaa kyllä nerokkaalta ja innovatiiviselta. Mutta jokin ääni sanoo että ei se voi toimia kerta sitä ei ole laajemmassa tuotannossa ja markkinoinnissa. |
moderndrummer88 15.11.2006 17:29:38 (muokattu 15.11.2006 17:31:31) | |
---|
Jotenkin tuntuu, että nämä pedaalit eivät tule saamaan samaa insinööripalkintoa, mitä Sonorin Desingerit aikanaan saivat... E: Kulumisesta tuli mieleen, että hakkaavatko nuo magneetit yhteen jos on vähän vahvemman jalan omaava henkilö soittamassa... Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Simbe 15.11.2006 17:35:43 (muokattu 15.11.2006 17:35:57) | |
---|
E: Kulumisesta tuli mieleen, että hakkaavatko nuo magneetit yhteen jos on vähän vahvemman jalan omaava henkilö soittamassa... Täytyy varmaan olla aika venyvää sorttia kalvon? |
moderndrummer88 15.11.2006 17:50:18 | |
---|
Täytyy varmaan olla aika venyvää sorttia kalvon? Niin no noilla kuvan säädöillä, itse en tykkää pitää noin kaukana nuijaa ja noin suuressa kulmassa pedaalilautaa. Noilla säädöillä tilanne vois olla toinen. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Magneetti ei löysty. Ei, mutta magneettisuus kyllä pikkuhiljaa vähenee. "I have a cunning plan" -Baldrick |
moderndrummer88 16.11.2006 09:01:07 | |
---|
Ei, mutta magneettisuus kyllä pikkuhiljaa vähenee. Joo mutta se kestää aika moooooonta vuotta... Anyone using any such item