Kimmo72 13.11.2006 23:46:11 (muokattu 13.11.2006 23:47:38) | |
---|
Tietääkö joku saako Showtimen jostain edullisesti ilman, että joutuu jonkun saakutin 50 kanavan viihdepaketin ottamaan? Tuli nimittäin just sellasia mun tyylisiä leffoja ainakin viikonloppuna. Eipä tuota taida saada ilman niitä kylkiäiskanavia :( Ärsyttää muutenkin kun pitää aina ottaa joku paketti. Olis vaan niin että jos haluaa jonkun yksittäisen kanavan, niin se sitten avattaisiin ja maksettais siitä se joku vitonen kuussa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Feggy 14.11.2006 07:23:46 | |
---|
TCM oli ykkönen. Kunnon hömppäleffoja tauotta ja laatukamaakin. |
Tympee Huttunen 14.11.2006 07:50:39 | |
---|
Tietääkö joku saako Showtimen jostain edullisesti ilman, että joutuu jonkun saakutin 50 kanavan viihdepaketin ottamaan? Tuli nimittäin just sellasia mun tyylisiä leffoja ainakin viikonloppuna. Toi on kyllä hyvä kanava. Jossain kanavapaketissa se tuli, joka jotain 19e maksaa. Discoveryt oli hyviä. Kuten myös MTV3 MAX! MIESTEN KANAVA! |
sartzan 14.11.2006 08:04:14 | |
---|
Eipä tuota taida saada ilman niitä kylkiäiskanavia :( Ärsyttää muutenkin kun pitää aina ottaa joku paketti. Olis vaan niin että jos haluaa jonkun yksittäisen kanavan, niin se sitten avattaisiin ja maksettais siitä se joku vitonen kuussa. Kyllä! Ite haluaisin ainoastaan Discoveryt ja BBC:t, ehkä eurosportin. Miksei voisi olla just tuommosta "yksi kanava 5 egee/kk"-systeemiä, tai sitten jotain semmoista, että kanavapaketteja ois eri kokoisia (eli eri hintaisia) ja niihin voisi valita vapaasti haluamansa kanavat. Tyyliin 10e pakettiin voit valita 5 kanavaa vapaasti, 15e pakettiin 10 kanavaa jne... Tai no, ehkä kanavat on eri hintaisia jakelijoillekin, en tiedä. Mutta jos joku tommonen systeemi olisi, tulisi varmaan jonkinlaiset maksukanavat ehkä hommattuakin. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
LamaAjanElvis 14.11.2006 10:25:47 | |
---|
Mahtava juttu! Siis huomata tämä ketju vasta näin neljästoista päivä. "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
Mahtava juttu! Siis huomata tämä ketju vasta näin neljästoista päivä. Saako ihan vähän nauraa :) Vaikka eipä tuolta nyt ihan hirveästi mitään tullut katsottua... Vähän viron kanavaa, saksalaista haluatko miljonääriksi skabaa ja pari leffaa. Mummun saappaassa soi fox |
carnation 14.11.2006 11:39:19 | |
---|
Miks mulla näkyy vieläkin TV1000 Action. Eikö tämän pitänyt loppua jo. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Lennu 14.11.2006 13:21:34 | |
---|
Tuli vähän vilkuiltua, minkä nyt ryyppäämiseltään ehti. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
sreeh 05.01.2008 20:06:15 | |
---|
Hoplaa! Nyt näyttäis ainaki mulla näkyvän toi canal+ ihan ilmaseks! Onko taas joku kamppanja menossa? Jenna Jamesonin tähdittämä leffa näyttäis kuitenki tulevan tänään tuolta, jeah! :) |
hapan 05.01.2008 20:33:36 | |
---|
Hoplaa! Nyt näyttäis ainaki mulla näkyvän toi canal+ ihan ilmaseks! Onko taas joku kamppanja menossa? Jenna Jamesonin tähdittämä leffa näyttäis kuitenki tulevan tänään tuolta, jeah! :) Jahas, eli isoa niveaa... |
Joees 05.01.2008 21:05:03 | |
---|
Hoplaa! Nyt näyttäis ainaki mulla näkyvän toi canal+ ihan ilmaseks! Onko taas joku kamppanja menossa? Jenna Jamesonin tähdittämä leffa näyttäis kuitenki tulevan tänään tuolta, jeah! :) Vittu, ei mulla näy mikään kanaali. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Kimmo72 05.01.2008 23:34:29 | |
---|
Ei tääläkään näy. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
mrk 07.01.2008 14:38:32 | |
---|
Hoplaa! Nyt näyttäis ainaki mulla näkyvän toi canal+ ihan ilmaseks! Onko taas joku kamppanja menossa? Jenna Jamesonin tähdittämä leffa näyttäis kuitenki tulevan tänään tuolta, jeah! :) Elisalta tuli ainakin joku mainoksen näköinen lappu, missä luvattiin "hyvälle asiakkaalle" tjsp Canal+ ilmaiseksi kahdeksi kuukaudeksi, alkoi näkymään hieman ennen joulua. "Short On Long Term Goals" |
Jag 05.03.2008 19:02:31 | |
---|
Tällainen viikonloppu taas edessä. Hyvä lopetus hiihtolomalle :) Kanavat aukeavat perjantaina 7.3. klo 18 ja sulkeutuvat maanantaina 10.3. klo 8. Viikonlopun aikana maksu-tv-kanavien katseluun ei tarvita ohjelmakorttia tai erillistä tilausta, ainoastaan digitaalinen vastaanotin. Joissain laitteissa kanavahaku saattaa olla tarpeen. " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Thet 05.03.2008 19:04:09 (muokattu 05.03.2008 19:04:17) | |
---|
Tällainen viikonloppu taas edessä. Hyvä lopetus hiihtolomalle :) Mitä kanavia näkyy? Voisi katsoa tuleeko jotain katsomisen arvoista. |
Jag 05.03.2008 19:05:16 | |
---|
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Jormaz 05.03.2008 20:36:13 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Toveri 05.03.2008 20:39:51 | |
---|
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Jormaz 05.03.2008 20:45:46 | |
---|
Eipä noista kiinnosta kyllä kuin Discoveryt, National Geographic ja Animal Planet. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
--Tomppa-- 05.03.2008 20:47:21 (muokattu 05.03.2008 20:49:37) | |
---|
Yarr!!! VH1 näkyy!!! E: 'tana, ainoostaan yks VH1 Rocks luvassa. Noh, onneksi on Viewers Jukebox.. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |