Aihe: Goottihevarien pukeutumistyyli
1 2 3 4
Torniojaws
01.11.2006 10:04:57

Edit: Vielä hienompaa olisi nähdä tummaihoisten blackmetal-bändi.

Sellaisiakin löytyy tuolta jenkkilästä. En nyt muista mikä sen bändin nimi on, mutta jotain tyyliin Noctufier, Gricifer, tjsp.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
south_of_heaven
01.11.2006 20:05:26
Sellaisiakin löytyy tuolta jenkkilästä. En nyt muista mikä sen bändin nimi on, mutta jotain tyyliin Noctufier, Gricifer, tjsp.

Mystifier.
itki south_of_heaven
ankkiz
11.11.2006 21:33:40

tuskin ne juuri mitään koottia kuuntelee, kun slpinkotin ja lidrhcen of mobodin hihamerkkejä pitävät.

Äläkä unohda Grandle of fliithiä!
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi.
-HeavyMetal-
12.11.2006 19:15:16 (muokattu 12.11.2006 19:15:27)
Olen jo pitkään ihmetellyt noita asematunnelin(Heille asemaluolasto?) synkkääkin synkempiä pahuutta, vihaa, pelkoa ja masennusta ympärilleen lietsovia kiliseviä, kalpeaakin kalpeampia tyyppejä, jotka ovat köytetty kettingein ja köysin omiin vaatteisiinsa ja musta suora letti laahaa maata, ellei takkuunnu koysien ja kettinkien kanssa. Rupeaa melkein itseänikin ahdistamaan ja masentamaan, kun näen tuollaisen masentunut/vihainen/surullinen/tyhjä ilme naamallaan viipottaa lepakkoparvinenen, kilisevine kirkonkelloineen ja vaatteineen, peni paikallinen ukkosmyräkkä yllään ohi.

Miksi joku haluaa näyttää mahdollisimman pelottavalta ja luotaantyöntävältä? Mitä kukaan näkee sellaisessa? Ainakin itse yritän näyttä mahdollisimman mukavalta ja kiltiltä(En tosin vie sitä sentään äärimmäisyyksiin) tai tuoda itsestäni positiivisen kuvan ja elämänasenteen ilmi vaatetuksella. Tai oikeastaan olemuksellani(Ja ei, en ole hippi) En näe itse siinä mitään järekä, että joku yrittää näyttää vampyyriltä. Kaiken huippu on se, että jotkut vielä maalaavat naamaansa mustat tai veren punaiset(!!) valumajäjet silmistä. Tuon lisäksi ne vaatteet näyttävät äärimmäisen epäkäytännöllisiltä ja epämukavilta. Itse pyrin pujkeutumaan ennenkaikkea mukavasti ja käytännöllisesti. Toki ulkonäkökin jotain merkkaa, mutta en valitse vaatetta, oli se kuinka hieno tahansa, jos se on mielestäni epämukava päällä. En näe mitään syytä sille, että vaatteista roikkuu jos jonkinlaista köyttä, kettinkiä ja tupsua.

Onko ne kaikki oikeasti ihan tajuttoman masentuneita vai mikä heitä vaivaa? Olkaa ihmiset positiivisia ja iloisia!! Ei se maailma tästä mihinkään ole tuhoutumassa ja jos on, ei se tuhoudu vielä tänään.

Ja vastaus ei mielestäni sinänsä ole musiikkimaussa, sillä kyllä minäkin kuuntelen emperoria, yms.(En tosin pelkästään). Ja toinen mikä mielestäni on huono vastaus, on "Ihmisillä on eri makumieltymyksiä, pälli!", sillä sen olen kyllä huomannut esim. sielä asemaluolastossa.

minä kilisen ja kolisen niin että kuolleetkin heräävät.. omistan mustan maatalaahaavan nahkarotsin, mustat housut jossa roikkuu enemmän ja vähemmän erilaisa ketjuja remmejä ja muuta rompetta... ikääkin on tässä jo sen verran kertynyt että se ei ole mitään teinien angstailuja, eikä pukeutuminen liity muotiin millään tavalla..
pidän vaatteita siksi koska tunnen oloni mukavaksi sellaisissa hynttyissä... ne eivät ole epäkäytännöllisiä eikä epämukavia (ainakaan minulla)
en maalaa naamaani mustalla enkä millään muullakaan, mustan pitkän tukan omistan...
tyylini on vakiintunut vuosien mittaan tälläiseksi ja tuskin tästä kovin radikaalisti muuttuukaan ihan heti...

terv. metallisti
Iscariah
12.11.2006 21:27:53
yllä olevalla herralla on meikkaus ainakin kohdillaan:). vittuun kaikki ujot kajaalit. up the irons!!!
Lento-V-mies
13.11.2006 15:28:35
Kukin pukeutukoot tyylillään. Vai pitäisikö täällä olla joku laki joka sanelee miten ihmiset pukeutuvat.
Sipri
13.11.2006 15:37:18
Saavathan ihmiset pukeutua miten haluavat.Ja onhan se ihan hienon näköistäkin jos gootti tyyliin pukeututmista rajoittaa johonkin, eikä vaan lisätä niitä meikkejä naamaan semmosta 3mm kerrosta.Esimerkiksi tuo -HeavyMetal-lin esimerkki luultavasti menisi minultakin läpi jos letti vaan kasvaisi.
Tätä nykyä pukeudun vielä polvi pituiseen nahkatakkiin ja mustiin vaatteisiin näin yleisesti.Vielä ei yhtään ketjua minulta löydy. Kaulassa tosin killuu hopeinen ankh ja sormessa samaista alkuainetta oleva luokka-sormus.
"Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii." Hyrde
Da Make
15.11.2006 01:03:34
Kompassi naurattaa. Soittakaa Telecastereilla ja kirjoittakaa runoja vaikka mieluummin, mutta älkää menkö kompassille roikkumaan.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Rumpali Rölli
27.11.2006 18:45:07
Örörör pukeudun itsekin mustaan. Mutta en ripusta itseeni 10 kilon edestä rilluttimia ja killuttimia.
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
Juzpe
30.11.2006 01:22:16 (muokattu 30.11.2006 01:23:56)

Se on varsinkin meille "vanhemmille" rokkariäijille tuo musta hyvä väri vaatteisiin, kun se aiheuttaa katsojassa sellaisen optisen harhan, että kaljamaha ei olekaan niin valtava. Helposti saa mustalla nahkarotsilla ja farkuilla/nahkahousilla hävitettyä jopa 10-15kg elopainoa näkyvistä.

Tässä ainakin yksi tärkeimpiä omia syitäni pukeutua tummansävyisiin vaatteisiin. Sitä paitsi kahvi/punkku/veri/paska yms. bilevauriotahrat eivät näy.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
unable
01.12.2006 13:21:39
Se on varsinkin meille "vanhemmille" rokkariäijille tuo musta hyvä väri vaatteisiin, kun se aiheuttaa katsojassa sellaisen optisen harhan, että kaljamaha ei olekaan niin valtava. Helposti saa mustalla nahkarotsilla ja farkuilla/nahkahousilla hävitettyä jopa 10-15kg elopainoa näkyvistä.

Tässä ainakin yksi tärkeimpiä omia syitäni pukeutua tummansävyisiin vaatteisiin. Sitä paitsi kahvi/punkku/veri/paska yms. bilevauriotahrat eivät näy.

Mutta voihan siihen kaljamahaan vaikuttaa elämäntavoillakin.

Nim. kaljamaha
Juzpe
01.12.2006 13:29:49

Mutta voihan siihen kaljamahaan vaikuttaa elämäntavoillakin.

Nim. kaljamaha

Miten niin muka? Mä oon yrittäny joskus juoda pelkkiä kirkkaita puol vuotta, eikä paino tippunu yhtään.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
unable
01.12.2006 18:11:11
Miten niin muka? Mä oon yrittäny joskus juoda pelkkiä kirkkaita puol vuotta, eikä paino tippunu yhtään.

Voi pidättäytyä alkoholista kokonaan ja syödä salaattia.
Jormaz
10.12.2006 22:21:36
Kompassi naurattaa. Soittakaa Telecastereilla ja kirjoittakaa runoja vaikka mieluummin, mutta älkää menkö kompassille roikkumaan.

Mä en muutenkaan tajua miten jotkut jaksaa norkoilla siellä. Ehkä maailman epäviihtyisin mesta. Eli hyvä mesta sellaisille jotka pukeutuu vain itseään varten eivätkä missään tapauksessa mieti mitä heidän ulkoisesta olemuksestaan ajatellaan.
Miees...
Steelgod
12.12.2006 09:28:19

Minun mielestä on vain ja ainoastaan erittäin hyvä asia, että löytyy erilaisia ihmisiä. Olkoon ihminen minkä näköinen hyvänsä, kyllä jokainen mahtuu tähän maailmaan. Mukavaa nähdä kuinka mielikuvitusvoittoista joidenkin pukeutuminen saattaa olla, mitäpä sitä turhia miettimään miksi joku pukeutuu niinkuin pukeutuu, ei se kuitenkaan ole keneltäkään pois.
Alpha
13.12.2006 22:39:35
Itsekin ihmettelen näitä tyyppejä, joilla roikkuu kotiavaimet/pyöränavaimet/treeniksen-avaimet/yms huulissa/poskissa/korvissa/SIELLÄ...

Eihän tuo nyt kyllä gootti-tyyliin kuulu, mutta silti. Vähän aikaa sitten näin kaupungilla erittäinkin nätin gootti-tytön tyylikkäissä kuteissa, mutten kuitenkaan mennyt juttelemaan. Nyt ihmettelen, että miksi en mennyt...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Jormaz
14.12.2006 00:50:13
Kertokaa mulle mikä siinä "Nightmare Before Christmas"-jutussa on idea.
Miees...
Herba
14.12.2006 01:16:08
Mä en osaa kävellä ilman kynää, tää on mun henkinen kävelykeppi. -opettaja.
Riidankylväjä
26.12.2006 18:59:21
Jos tosiaan haluaa laittaa kilon kalkkia naamaan, niin mikäs siinä, mutta olen tavannut niitäkin, joiden paidoissa lukee isoin kirjaimin "gootti" ja yleistetään jokaiselle vastaan tulevalle, miten paljon ekstaasia maailma tarvitsisi. Ja kun gallerian "ruoka ja juoma" kategoriassa yhteisönä on veri, menee uskottavuus siihen. Yksi jättää kokonaan tulematta opiskelemaan, koska väittämänsä mukaan on allerginen valolle ja "saattaa kuolla jos ei saa elää pimeässä"..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)