sellisti 07.11.2006 23:37:43 | |
---|
Mutta autokolari siinä näytettiin. Eikö?? Mä oon unohtanu kolarin kokonaan. Mites se nyt oli..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Chrissie 07.11.2006 23:57:11 | |
---|
Mä oon unohtanu kolarin kokonaan. Mites se nyt oli..? Et ole ainoa, joka on unohtanut. Itselläkään ei soita kelloja kyllä yhtään. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
kyseinen 08.11.2006 09:37:56 | |
---|
Et ole ainoa, joka on unohtanut. Itselläkään ei soita kelloja kyllä yhtään. Ostakaa DVD-boksi ja katsokaa kaikki jaksot putkeen. Toimii. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
carnation 08.11.2006 10:50:09 | |
---|
Ostakaa DVD-boksi ja katsokaa kaikki jaksot putkeen. Toimii. Hei, jätkä heitti vihdoinkin järkevän kommentin! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Hetfield 08.11.2006 11:15:25 | |
---|
Mä oon unohtanu kolarin kokonaan. Mites se nyt oli..? Auto töytäisi hieman parkkipaikalla. Nou damage. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Mufasa 08.11.2006 16:44:57 | |
---|
Auto töytäisi hieman parkkipaikalla. Nou damage. Näinhän se meni. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
ballfish 08.11.2006 19:39:16 | |
---|
Mutta eikö siinä ole kohta, jossa Locke ajaa ja yhtäkkiä katsoo eteensä ja pam. Sitten siirrytään tapahtumista pois?? Kuvitellenko olemattomia?? |
Thet 08.11.2006 22:14:00 | |
---|
Kysyn nyt uudelleen. Miten on mahdollista kiertää ABC:n sivut niin että pystyy sieltä katsomaan noi jaksot? Ku sehän toimii vain jenkeille, mutta tarvitsisin tietoa miten se toimii suomesta käsin. Muutama plussa sille joka kertoo tämän. Pikaviestiäkin voi laittaa jos menee sääntöjen ulkopuolelle. motherfucker die |
sn 08.11.2006 22:32:53 | |
---|
Kysyn nyt uudelleen. Miten on mahdollista kiertää ABC:n sivut niin että pystyy sieltä katsomaan noi jaksot? Ku sehän toimii vain jenkeille, mutta tarvitsisin tietoa miten se toimii suomesta käsin. Muutama plussa sille joka kertoo tämän. Pikaviestiäkin voi laittaa jos menee sääntöjen ulkopuolelle. http://www.ghacks.net/2006/05/01/ho … tch-abc-tv-streams-outside-the-usa/ |
Thet 09.11.2006 16:12:29 | |
---|
motherfucker die |
Kimmo72 09.11.2006 22:07:33 | |
---|
Hitto! Luulin jo ettei Ana-Luciaa näytetä koko jaksossa.. Onneks selviydyin :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
vantage 10.11.2006 07:24:42 | |
---|
kylläpäs vaihtui suunta yllättäen ja pari todella hämärää jaksoa tullut muutenkin. Zeke (?) perhana. Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
Swan 10.11.2006 12:46:33 | |
---|
kylläpäs vaihtui suunta yllättäen ja pari todella hämärää jaksoa tullut muutenkin. Zeke (?) perhana. Mä jo odotin tuon Zeken kohtaamisen kohdalla, että puhuttaisiin enemmän siitä, mitä porukkaa he ovat. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26S.M.A.K.Tori:Ei niin mitään |
Mä jo odotin tuon Zeken kohtaamisen kohdalla, että puhuttaisiin enemmän siitä, mitä porukkaa he ovat. samoin...miten ne ovat saarelle päätyneet. Sen ulkoasu ja tapa sanoa jotkuat asiat (ootte ollu jo melkein 2 kuukautta saarelle sanottiin munsta hieman ironiseen sävyyn) antais munsta ymmärtää että nekin on jotain haaksirikkoontuneita. Loppu oli jotenkin yllättävä, en olisi moista uskonut jackin suusta kuulevan... www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
MV 10.11.2006 16:14:10 (muokattu 10.11.2006 16:14:27) | |
---|
Oliko eilen se Sawyerin "We ain't done here zeke.." :) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
thescientist 10.11.2006 17:30:18 | |
---|
Oliko eilen se Sawyerin "We ain't done here zeke.." :) Joo taisi olla. Nyt on muuten Lost lähteny laadussa selvään nousuun. "My silence will convict me."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
KillingMachine 11.11.2006 13:44:51 | |
---|
mitäs se Jack on vääntänyt sitten ennen? oliko sillä luurankoja kaapissa? en voi muistaa... No jaa... Siitä voi olla montaa mieltä, että tekikö hän pahaa ennen saarelle tuloa. Jack ei kylläkään ymmärrä ettei pysty pelastamaan kaikkia. Hänen vaimonsahan sanoi viime jaksossa hänelle ettei tämä voi korjata kaikkia asioita. |
sellisti 11.11.2006 21:38:19 | |
---|
Auto töytäisi hieman parkkipaikalla. Nou damage. Ai niin, nyt muistan. Mutta eikö siinä ole kohta, jossa Locke ajaa ja yhtäkkiä katsoo eteensä ja pam. Sitten siirrytään tapahtumista pois?? Kuvitellenko olemattomia?? No tätä taas en muista. Perhana. Pitää vissiin ykkösboksi kattoa joululomalla. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
kyseinen 16.11.2006 16:40:44 | |
---|
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Oceancalibra 16.11.2006 16:50:50 | |
---|
Toivottavasti tänään tapahtuis jotain... Menny mun mielestä ainaki paskempaan suuntaan (tai tuntuu paskalta ainaki Prison Breakin verralla, kait) "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |