Aihe: Def Leppardin rumpali
1 2
Mika Antero
09.11.2006 14:41:55
Kiitos! Aika yllättävä onnittelu näin melkeen 9 kuukautta synttäreiden jälkeen. :-)

Joo, olen sokea, kuten EDIToinnista huomaa...
Mika Antero
09.11.2006 14:48:44
Def Leppardhan taittiin luokitella NWOBHM -bändiksi. Ei jäänyt siitä genrestä kovinkaan montaa orkesteria kestosuosikeiksi. Maiden on tietysti omaa luokkaansa, mutta itse en muista äkkiseltään kuin Leppardin ja Saxonin sen lisäksi ja kumpikaan niistä ei pääse lähellekään Maidenia.
StJerky
09.11.2006 15:50:26 (muokattu 09.11.2006 15:51:16)
Def Leppardhan taittiin luokitella NWOBHM -bändiksi. Ei jäänyt siitä genrestä kovinkaan montaa orkesteria kestosuosikeiksi. Maiden on tietysti omaa luokkaansa, mutta itse en muista äkkiseltään kuin Leppardin ja Saxonin sen lisäksi ja kumpikaan niistä ei pääse lähellekään Maidenia.

Mistäpä genrestä sitä kovin moni jatkaa yli 25 vuotta. Samson oli loistava ja aliarvostettu, Tygers Of Pan Tangiakin kuuntelin. Sitten kun tuli amerikansoundit ja tukkahevi, siirryin suosiolla muiden musiikkityylien ja vanhemman musan pariin. Vieläkään en juuri NWOBHMia uudempaa heavya kuuntele.
Mika Antero
09.11.2006 15:55:21
Mistäpä genrestä sitä kovin moni jatkaa yli 25 vuotta.

Juu ei. Tarkoitin lähinnä, että kovin moni ei ole jäänyt historiaan merkittävänä tekijänä. En vain taas osannut kirjoittaa sitä mitä meinasin...

Vieläkään en juuri NWOBHMia uudempaa heavya kuuntele.

Kyllä ne meiksinkin hevit aika tarkkaan sinne 70-luvulle ja 80-luvun alkuun jäivät. Onneksi sentään jokunen poikkeus löytyy.
Qsysi
09.11.2006 17:06:12
Niitä kyllä luukutettiin lukioaikana ghettoblastereista lujaa! Tossa Pyromaniallahan on legendaarinen 1-2-3-4, eli Mutt Lange lausuu "saksaa" Rock Of Ages -biisin alkuun. Offspringhan tuon sitten lainasi myös käyttöönsä (olikos se Pretty Fly:n alussa?).

Onhan se. Näin päättyy tämä erittäin tärkeä informaatiotietoisku.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Silvio Dante
09.11.2006 17:36:53 (muokattu 09.11.2006 17:37:27)
Sweden Rockissa männä kesänä pimenevässä kesäillassa "pienessä" gänässä toimi ihan kybällä, ainakin mulle. Plussaa siitä että vetivät myös vanhempaa matskua. Nämä vetivät siellä:

Let It Go
Rock! Rock! (Till You Drop)
High 'N' Dry (Saturday Night)
Let's Get Rocked
Make Love Like A Man
Promises
Hysteria
20th Century Boy
Rock On
Rocket
Photograph
Armageddon It
Animal
Pour Some Sugar On Me
Rock Of Ages

Love Bites
Wasted

Kolme ekaa biisiä heti ns. vanhaa Leppardia ja koko keikan vika biisi ekalta levyltä.
Mä diggasin, olis vielä jättäny noi coverit pois ja tilalle vaik Gods Of War ja Foolin, esmes.
Ote Hemmon artikkelista: Beer Cunt Tavastialla 23.09.2006 "Raahattiin sammunut Silppuri kainaloista pihalle ja jätettiin se nojaamaan seinää vasten. Rai-rai. Kostea ilta."
Fuzzy Boner
10.11.2006 21:10:36
Joskus jossain hyväntekeväisyyskonsertissa Allen oli tullu Harri Ala-Kojolalta pyytämään kapulaa lainaks ku sen piti vetää joku biisi. Harppa oli just antamassa kahta kapulaa refleksinomaisesti kun tajus et hitto toinen äkkiä takataskuun.
Möllisty
sellisti
11.11.2006 21:17:23
Hankin täs pikkusen aikaa sitten def leppardin yeah levyn ja tyttöystävä teilas sen ihan paskas

Ei sentään todennut että "rumpalikin on ihan kädetön"..?

No anteeks.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Umpihullu
12.11.2006 14:28:48 (muokattu 12.11.2006 14:29:16)
Hankin täs pikkusen aikaa sitten def leppardin yeah levyn ja tyttöystävä teilas sen ihan paskas

Juu, ymmärrän hyvin miltä tuntuu kun baby tykkää Britneystä ja Whitney Houstonista:) Kyllähän tässä on on bändi jossa on hyviä kitaristeja vaikka muille jakaa ja rumpali tykittää uudellakin levyllä sellaisia fillejä käsipuolena, ettei monessakaan kakskäsibändissä edes kuule sellaista paukutusta, vaikka olisi mahdollisuus siihen. Huonoin levy Leppardilta on ehdottomasti X, tää uus nostaa päätään jo parempaan suuntaan. Soundeiltaankin yllättävän hyvä kun ottaa huomioon, että ovat kotona tämän uuden väsänneet.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Trey
12.11.2006 19:40:39
Juu, ymmärrän hyvin miltä tuntuu kun baby tykkää Britneystä ja Whitney Houstonista:)

No kyllä sitä jotain rajaa noissa vaimokkeissa on pidettävä, et ei hän sentään noin toivoton tapaus oo. Ja niistä soundeista että itsekin yllätyin tai lähinnä sen takia ostin kun halusin kuulla näitä klassikoita ilman LP levyjen rätinää...heh, ja kiitos kaikille jotka valisti näistä rumpusampleistä yms.
p130
13.11.2006 10:23:13

Soundeiltaankin yllättävän hyvä kun ottaa huomioon, että ovat kotona tämän uuden väsänneet.

Näitä coverbiisejähän ei koskaan edes pitänyt julkaista, paitsi ehkä sinkkujen b-puolina ym. Mutta kun tieto niiden olemassaolosta levisi, niin fanit vaativat niitä ja saivatkin lopulta. Useampi vuosihan noitakin pantattiin.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)