carnation 03.11.2006 13:08:20 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
KillingMachine 05.11.2006 14:08:58 | |
---|
Olen aivan koukussa tähän sarjaan. Jos DVD:sin olisi varaa ostaisin ne heti, kun ei millään jaksa odottaa seuraavaa jaksoa. Suosikkihahmot ehdottomasti Locke ja Sayid . Molemmat älykkäitä ja kannattaa järjenkäyttöä tappelun sijaan. Lockehan on sarjan päähenkilöistä ainut, joka ei takaumien mukaan ole mitään pahaa tehnyt ennen saarelle saapumista. |
Thet 05.11.2006 14:18:01 | |
---|
Olen aivan koukussa tähän sarjaan. Jos DVD:sin olisi varaa ostaisin ne heti, kun ei millään jaksa odottaa seuraavaa jaksoa. Suosikkihahmot ehdottomasti Locke ja Sayid . Molemmat älykkäitä ja kannattaa järjenkäyttöä tappelun sijaan. Lockehan on sarjan päähenkilöistä ainut, joka ei takaumien mukaan ole mitään pahaa tehnyt ennen saarelle saapumista. Itseppähän tiedän sivun mistä näitä voisi kattella omien aikojen mukaan mutta enpä oo raaskinu. Nautin hyvästä kuvalaadusta ja sen takia voin odottaa viikon. motherfucker die |
Nieby 05.11.2006 14:23:18 | |
---|
meillä oli koulussa aulassa yks päivä tv auki ja siellä tuli Lost joltai venäläiseltä kanavalta dupattuna. inhoittavaa oli kun vahingossa katsoin ja sehän oli paljon Suomea edellä. minulle selvisi pari asiaa, joita minun ei olisi vielä pitänyt tietää. kielestähän en mitään ymmärtänyt mutta kuva kertoo enemmän kuin 1000sanaa. |
Osmo 05.11.2006 19:47:24 | |
---|
Lockehan on sarjan päähenkilöistä ainut, joka ei takaumien mukaan ole mitään pahaa tehnyt ennen saarelle saapumista. mitäs se Jack on vääntänyt sitten ennen? oliko sillä luurankoja kaapissa? en voi muistaa... Pixies. |
Blastbeat-Pete 05.11.2006 20:32:25 | |
---|
Viime jaksossa oli hyvä kohtaus, kun Charlie kiipesi puoleen väliin puuta ja näki pudonneen lentokoneen kilomerin päähän. Välillä sarja myös menee typeräksi yliluonnollisuuksiensa kanssa, mutta enimmäkseen toimii. Onko tietoa paljonko kaudet maksaa/mistä saisi halvimmalla? |
Jag 05.11.2006 20:54:50 | |
---|
Onko tietoa paljonko kaudet maksaa/mistä saisi halvimmalla? ensimmäinen siisoni löytyy tuohon 20€:n pintaan. Toinen taitaa maksaa tällä hetkellä jonkun 39€ esim. Prismoissa ja Cdonilla
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Mufasa 05.11.2006 20:58:41 (muokattu 05.11.2006 20:59:40) | |
---|
Ei ku ei mitään. En oo varma olisko tää ollu spoileri, joten ei laiteta mitään... Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Thet 05.11.2006 21:07:24 | |
---|
Kun tätähän voi kattoa sieltä jenkkilässä ABC:n sivuilta, niin miten se hoitu täältä suomesta käsin, oliko jotain ohjeita miten huijata systeemiä, ym? motherfucker die |
sellisti 05.11.2006 21:30:33 | |
---|
Lockehan on sarjan päähenkilöistä ainut, joka ei takaumien mukaan ole mitään pahaa tehnyt ennen saarelle saapumista. Muuten, selvisikö jossain miksi Locke oli pyörätuolissa tullessaan lentokoneeseen..? Onko päässyt vaan unohtumaan vai eikö sitä muka ole vielä kerrottu? Oon kyllä kattonut jokaisen jakson, joten voi olla että oon vaan unohtanut. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Guitar Hero 05.11.2006 23:54:18 (muokattu 05.11.2006 23:56:06) | |
---|
Muuten, selvisikö jossain miksi Locke oli pyörätuolissa tullessaan lentokoneeseen..? Onko päässyt vaan unohtumaan vai eikö sitä muka ole vielä kerrottu? Oon kyllä kattonut jokaisen jakson, joten voi olla että oon vaan unohtanut. Kyllähän sitä käsiteltiin siitä alusta lähtien, mutta syvemmin siihen uppouduttiin jossain ekan kauden puolivälin paikkeilla. Olihan Lockella siinä Boonen viimeisillä hetkillä jotain ongelmia jalkojensa kanssa; Ei meinannut pysyä pystyssä, mutta siitä vanha laatikkofirman veteraani hampaat yhteen purren voitti vaikeudet. edit: Toisaalta en muista, onko sitä pyörätuoliin joutumista käsitelty, koska Locken takaumajaksossa elettiin aikaa ennen pyörätuolia. Oli hyväksi käyttävää isää ja tyttöystävää ja kaikkea jänskää. |
Johnny Buzz 06.11.2006 09:20:13 | |
---|
Kyllähän sitä käsiteltiin siitä alusta lähtien, mutta syvemmin siihen uppouduttiin jossain ekan kauden puolivälin paikkeilla. Olihan Lockella siinä Boonen viimeisillä hetkillä jotain ongelmia jalkojensa kanssa; Ei meinannut pysyä pystyssä, mutta siitä vanha laatikkofirman veteraani hampaat yhteen purren voitti vaikeudet. edit: Toisaalta en muista, onko sitä pyörätuoliin joutumista käsitelty, koska Locken takaumajaksossa elettiin aikaa ennen pyörätuolia. Oli hyväksi käyttävää isää ja tyttöystävää ja kaikkea jänskää. Joo, ei oo käsitelty sitä pyörätuoliin joutumista vielä. Saas nähä, koska se selviää. |
ballfish 06.11.2006 14:00:36 | |
---|
Lockellahan tuo jalka vihoitteli sitä mukaa, mitä lähempänä päämääräänsä hän oli. Eikös vain?? |
Kitarajeesus 06.11.2006 15:29:11 | |
---|
Suosikkihahmot ehdottomasti Locke ja Sayid . Molemmat älykkäitä ja kannattaa järjenkäyttöä tappelun sijaan. Juuri noiden tyyppien, erityisesti Saydin, ja sen heittämien amerikkalaisläppien takia lopetin tämän sarjan katsomisen toisen kauden alkuun. Raivostuttavan amerikkalaista siirappia. Olipa kerran mies joka ei kunnioittanut Uusista. Ei ole enää. |
sellisti 06.11.2006 21:16:23 | |
---|
Kyllähän sitä käsiteltiin siitä alusta lähtien, mutta syvemmin siihen uppouduttiin jossain ekan kauden puolivälin paikkeilla. Olihan Lockella siinä Boonen viimeisillä hetkillä jotain ongelmia jalkojensa kanssa; Ei meinannut pysyä pystyssä, mutta siitä vanha laatikkofirman veteraani hampaat yhteen purren voitti vaikeudet. Niin mutta tuohan oli sen jälkeen kun hän oli jo kävellyt pitkät ajat saarella. Lentokoneessa hän kumminkin oli pyörätuolissa. edit: Toisaalta en muista, onko sitä pyörätuoliin joutumista käsitelty, koska Locken takaumajaksossa elettiin aikaa ennen pyörätuolia. Oli hyväksi käyttävää isää ja tyttöystävää ja kaikkea jänskää. Sitäpä itsekin muistelin... ensin veikkasin että se munuaisleikkaus olis jotenkin epäonnistunut ja aiheuttanut halvauksen, mutta sen jälkeenhän mies taisi kumminkin vielä kävellä. Tai ainakin istui autossa. Mutta lentokentällä häntä jo kärrättiin tuolissa. Kaipa tuo vielä selviää. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
ballfish 07.11.2006 15:16:16 | |
---|
Niin mutta tuohan oli sen jälkeen kun hän oli jo kävellyt pitkät ajat saarella. Lentokoneessa hän kumminkin oli pyörätuolissa.
Sitäpä itsekin muistelin... ensin veikkasin että se munuaisleikkaus olis jotenkin epäonnistunut ja aiheuttanut halvauksen, mutta sen jälkeenhän mies taisi kumminkin vielä kävellä. Tai ainakin istui autossa. Mutta lentokentällä häntä jo kärrättiin tuolissa. Kaipa tuo vielä selviää. Häh, eikös siinä muka näytetty se kolari?? Vai menikö ne munuaiset siinä?? |
Vai menikö ne munuaiset siinä?? Ei siellä mitään sellaista ole ollut. Munuainen meni isukille. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Nieby 07.11.2006 16:04:40 | |
---|
Ei siellä mitään sellaista ole ollut. Munuainen meni isukille. joo, se löys biologisen isänsä ja isä esitti että "vihdoin, hyvä poika!" ja niin isällä oli edessä munuaisleikkaus johon tarvitsi munuaisen... ja lopuksi hylkäsi poikansa taas. |
ballfish 07.11.2006 17:52:08 | |
---|
Mutta autokolari siinä näytettiin. Eikö?? |
Mufasa 07.11.2006 19:24:14 | |
---|
Mutta autokolari siinä näytettiin. Eikö?? Ei ne jalat kyllä siinä pasks menny. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |