badcompany 03.11.2006 12:16:04 | |
---|
miltäköhän olisi kuulostanu jos nämä kaksi herraa olisivat soittaneet kimpassa?. |
Juzzu 03.11.2006 12:21:00 | |
---|
Siltä kuin kaksi rakkauden laivaa kohtaisi sumuisessa mutta, ah, niin eteerisessä yössä. |
sellisti 03.11.2006 12:44:31 | |
---|
Varmaan ärsyttävältä, kun kumpikin olis ruvennut skabaamaan kumpi vetää nopeemmin ja kovempaa. Olis saattanu parhaimmillaan olla aikamoista. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
badcompany 03.11.2006 12:59:36 | |
---|
Varmaan ärsyttävältä, kun kumpikin olis ruvennut skabaamaan kumpi vetää nopeemmin ja kovempaa. Olis saattanu parhaimmillaan olla aikamoista. sehän olisi ollu hauskaa kun niccolo sanoo franzille että soitan sut suohon mun viululla ja franz toteaa "no mä soitan sut ja sun viulus suohon mun pianolla ja kymmenellä sormella" |
wrshredder 03.11.2006 18:08:12 | |
---|
Tiedä vaikka olisi soittanutkin.. Mikäs se taulu onkaan jossa on Lizst , Berlioz , Paganini , George Sand ja yksi kirjailija jonka nimeä en muista? Olisi kyllä ollut mielenkiintoista kuunneltavaa.. Liszthän alkoi perusteellisen treenauksen kuultuaan Paganinia Pariisissa , teki etydeitään ja niin edelleen.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
baron 03.11.2006 23:04:36 | |
---|
Tiedä vaikka olisi soittanutkin.. Mä aloin netistä etsiä tietoa mahdollisesta yhteisesiintymisestä, mutta on löytänyt. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
John Titor 04.11.2006 03:00:07 (muokattu 04.11.2006 03:02:10) | |
---|
miltäköhän olisi kuulostanu jos nämä kaksi herraa olisivat soittaneet kimpassa?. Riippuu ihan siitä millainen akustiikka Kimpassa on:D Totta puhuen, mikä onkaan nautittavampaa kuin kaksi sairaan nopeaa soittajaa soittamassa kilpaa (paitsi vielä enemmän nopeita soittajia soittamassa kilpaa:D)? Tältä pohjalta, saa nauraa: http://www.youtube.com/watch?v=elnFvggv2ug Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300. |
badcompany 04.11.2006 10:50:43 | |
---|
Tiedä vaikka olisi soittanutkin.. Mikäs se taulu onkaan jossa on Lizst , Berlioz , Paganini , George Sand ja yksi kirjailija jonka nimeä en muista? Olisi kyllä ollut mielenkiintoista kuunneltavaa.. Liszthän alkoi perusteellisen treenauksen kuultuaan Paganinia Pariisissa , teki etydeitään ja niin edelleen.. toi herätti mielenkiinnon toi Taulujuttu pitää bogoilla netistä. |
wrshredder 04.11.2006 20:44:11 (muokattu 04.11.2006 20:46:15) | |
---|
THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
http://www.maurice-abravanel.com/11 … umas_Hugo_Sand_Paganini_Rossini.jpg Rossini se olikin , hieno taulu joka tapauksessa.. (olihan tossa enemmänkin väkeä ,,kreivitär D'Agoult istuu pianon vieressä ainakin..) Joo, mutta eihän siinä kukaan muu soita. Siitä on kertomuksia, että herrat kuuntelivat toisiaan mutta en oo löytänyt juttua, että olisivat soittaneet yhdessä. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Cliffies 06.11.2006 09:06:09 | |
---|
Tiedä vaikka olisi soittanutkin.. Mikäs se taulu onkaan jossa on Lizst , Berlioz , Paganini , George Sand ja yksi kirjailija jonka nimeä en muista? Olikos se se Gallen-Kallelan Symposium? :D (Max Reger: Kirje kriitikolle)
Istun taloni pienimmässä huoneessa.
Arvostelunne on edessäni.
Tuossa tuokiossa se on oleva takanani. |
wrshredder 06.11.2006 10:50:26 | |
---|
Joo, mutta eihän siinä kukaan muu soita. Siitä on kertomuksia, että herrat kuuntelivat toisiaan mutta en oo löytänyt juttua, että olisivat soittaneet yhdessä. No ei juu ,mutta ei kumminkaan ihan mahdoton ajatus. Ei nyt kumminkaan ihan kaikki asiat ole jälkipolville säilynyt :/ THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Haipuma 07.12.2006 13:00:07 | |
---|
Sellanen taulu ainakin on, missä istuu Chopin pianon ääressä ja vieressä lattialla George Sand. Sit siellä on vissiin Liszt, Delacroix (vai miten se nyt kirjoitettiin) ym. jotain syyppejä.. vitaalia infoa! "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
Chester 08.12.2006 00:29:01 | |
---|
Jammailivat kuitenkin yhdessä. Bachinhan piti tavata Händel, toinen aikansa suuruus, mutta myöhästyi pari tuntia jolloin Händel oli ehtiny lähteä kaupungista : D Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |