Aihe: Pantera
1 2 3 4 546 47 48 49 50131 132 133 134 135
Lord of the strings
31.10.2006 17:21:01
Trendkill on helevatan kova kiekko. Ehkä Panteran paras, älkää pilkatko!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Minä!
31.10.2006 17:23:34
Trendkill on ylivoimasesti paras panteran levy.
beissi man
31.10.2006 18:09:30
Kyllä se Trendkill soi...ai että on kovaa menoa
Proge
31.10.2006 20:07:24
Trendkill on helevatan kova kiekko. Ehkä Panteran paras, älkää pilkatko!

Muuten kyllä hyvä, mutta mielestäni living through me, the underground in america ja sandblasted skin ovat aika turhia vetoja.
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
Tunttone
31.10.2006 20:54:04
Trendkill on mielestäni Panteran toiseksi paras levy. Ja ykkösen varmaan arvaattekin..
Tuntematon klassikko.
Lancelot
31.10.2006 23:22:12
Trendkillillä on parhaat soolot, esim 10's ja floods..
Dimefield
31.10.2006 23:23:24 (muokattu 31.10.2006 23:23:31)
Kaikki muut Panterat (lukuunottamatta ennen Cowboysiä julkaistuja levyjä, niitä en ole kuullutkaan) mulle kyllä uppoaa, mutta tuo kyseinen levy on sellaista huttua että huhhuh. Noh, en ole kyllä paljoa kuunnellutkaan, ensimäisen kuuntelukerran jälkeen olen nimittäin pitänyt näppini kaukana siitä levystä. Kuka ties jos se vielä joskus aukeaisi.

Kuten tuossa aiemminkin joku jo sanoi, kuuntele ihmeessä uudelleen. Ekan kerran jälkeen minustakin tuntui että olipahan melkoista kuraa. Nyt vuosien ja monien kuuntelujen jälkeen se on huipulla, toiseksi paras, ellei se paras Pantera kiekko.
Proge
01.11.2006 00:30:37
Täytyykin nyt kertoa oma suosikki Pantera lätty, ja se on muuten Cowboys from hell, joka pesee mielestäni jopa Vulgarin. Cowboysilla nyt vain tuntuu olevan ne tiukimmat riffit ja soolot, ja biisit ovat muutenkin kaikki niin hullun tykkejä. Lisäksi levy on suht nopea ja mielestäni olisi ollut hyvä jos Pantera olisi pitänyt myöhemminkin tämän nopeamman linjansa.

Olen muutamia biisejä kuullut kasariajalta, ja I am the night oli ainakin hyvä. Saisi levy-yhtiö nämä neljä levyä julkaista cd:nä! Power metal nyt ainakin kiinnostaisi kun Anselmokin on mukana ja ollaan siirretty lähemmäs Cowboysin tyyliä tietääkseni.
Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat.
Stoghra
01.11.2006 10:04:45

Minä voin suoraan sanoa että Pantera merkitsee minulle enemmän kuin mikään muu pändi. Olen selvinnyt oikeasti todella vaikeiden aikojen yli. Kaikki muut levyt löytyy, paitsi Glamterat, nekin puuttu siksi että niitä ei yksinkertaisesti löydä mistään. Kun Dimebag kuoli, vuodatin kyyneliä ja pidin kahden päivän suruajan :') R.I.P.
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Petrukki
01.11.2006 11:49:09
Mun mielestä ehkä CFH on paras levy (omistan sen ja Trendkillin). CFH toimii loistavasti, Trendkill on rujompi, mutta siellä sun täällä on kohtia jotka tekee biiseistä aika tylsiä. Esim. jotkut ihan hörhelökohdat Floodsissa tai Drag the Watersissa, jotka tekee mielestäni biiseistä epämielyttäviä. Mutta loistavia biisejä kuitenkin.
Floikilla on hauskemapaa.
Lancelot
01.11.2006 11:53:52
Esim. jotkut ihan hörhelökohdat Floodsissa tai Drag the Watersissa, jotka tekee mielestäni biiseistä epämielyttäviä. Mutta loistavia biisejä kuitenkin.

Mikkä hörhelökohdat?:) Ei näin.. :)
Proge
01.11.2006 13:07:13
Mikkä hörhelökohdat?:) Ei näin.. :)

Tarkoittaa niitä epämääräisiä puhepätkiä joissa Anselmo jotain vaa kuiskailee, tää alko jo FBD:llä, enkä minäkään totta puhuen niistä pidä.
McNulty
01.11.2006 13:37:16
Tarkoittaa niitä epämääräisiä puhepätkiä joissa Anselmo jotain vaa kuiskailee, tää alko jo FBD:llä, enkä minäkään totta puhuen niistä pidä.

Juu, kyllähän piisin pitää olla alusta loppuun samaa monotonista paahtoa ilman että välissä on hidastelua tahi muuta fiilikseen ja esim. biisin lyriikkaan sopivaa juttua. Niissä biiseissä on myös sanat FBD:llä ja Trendkillillä, joiden merkitys vain korostuu näissä teidän "hörhelö"-kohdissa.
"Serenity Now!" -Frank Costanza
Ozzman
01.11.2006 14:29:49

Mielestäni ne on helvetin hyviä kohtia ja tunnelmanluojia. Ja juurikin tuo monipuolisuutta biiseihin.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
phiit
01.11.2006 20:17:01
Mohla
01.11.2006 22:54:20 (muokattu 01.11.2006 22:55:25)

Panterahan on varastanut muuten minun henkilöllisyyteni, ja itseasiassa ne sanotukset ja biisit on suoria kopioita mun tekemistäni! Ne on varastanu mun elämän! AAARGH!

...Yksi kovimmista bändeistä koskaan.
Musta vaan tuntuu, että tuo Cowboys iskee useimpiin parhaiten, koska se on omalla tavallaan popein levy, eikä siinä mitään. Mulle levyt menee varmaan Far beyond, Trendkill, Vulgar, Cowboys... Reinventing the steeliä pitäs kuunnella enemmän että osaisin laittaa sen tonne väliin, jostain syystä ko. lätty on jäänyt vähemmälle kuuntelulle.
Koko nykyinen metalli on kyllä tälle ryhmälle todella paljon velkaa.

EDIT: Niin, ja nuo "hörhelökohdat" on mulle toiminu aina!
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
hullu_ukko
02.11.2006 10:56:46
Kyllä Vulgar uppoaa parhaiten. Syynä voisi olla se, että esim. Mouth for War, A New Level, Walk ja This Love ovat biisejä joiden pohjimmainen idea olisi voinut lähteä vaikka mun omasta kynästä (En kyllä olis saanut mitään yhtä loistavaa aikaseksi mutta..)
Toisena on ehkä FBD ja kolmantena CFH. Trendkill ja Reinventing the steel ovat mielestäni aika samantasoiset.
Puhumattakaan nyt kaikkien aikojen parhaasta livelätystä, eli official livestä
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Exhausted
02.11.2006 11:28:58

Itsellä on levyhyllyyn päätynyt vasta CFH, VDOP ja FBD, joista tuo keskimmäinen kyllä toimii parhaiten. Se on aika loistava kokonaisuus, jaksaa kuunnella aina kokonaan. Driveniin en ole vielä kunnolla päässyt sisälle, mutta sekin vaikuttaa vahvalta kokonaisuudelta, tosin ehkä vähemmän niitä legendabiisejä mukana. CFH kärsii ohuista saundeista, ja mukana on vielä jonkin verran powermetal-meininkiä lauluissa. Tosin mukana on joitain todellisia tykkibiisejä.
Stoghra
02.11.2006 12:56:42

Panterahan on varastanut muuten minun henkilöllisyyteni, ja itseasiassa ne sanotukset ja biisit on suoria kopioita mun tekemistäni! Ne on varastanu mun elämän! AAARGH!

Nathan Gale? Luulin että kuolit?
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)