askomiko 23.11.2003 14:37:02 (muokattu 27.11.2003 17:07:15) | |
---|
Kyllä ne itekin karjuu |
Ehkä olisikin parempi yrittää pitäytyä positiivisissa viesteissä. Eli voisi yrittää mieluummin kertoa niistä omista suosikeista, kuin haukkua niitä toisten suosikkeja. Minä pyrin täällä yleensä juuri tähän ja olen siinä mielestäni onnistunutkin ihan hyvin. Oikeassa elämässä saatan kyllä vaahdota paljonkin kavereille, tyttöystävälle tms., kuinka joku artisti/bändi on huono, mutta miksi jaksaa vaivautua kirjoittamaan siitä tänne kun seurauksena olisi pelkästään tappelua?! |
JE 23.11.2003 15:16:26 | |
---|
Kyllä ne ainakin tuossa minun nauhottamassa lauloi ihan ite. Tarkenna ...."Kysy amerikan presidentiltä!" |
Rappion Apostoli 23.11.2003 18:24:21 | |
---|
Kyllä ne ainakin tuossa minun nauhottamassa lauloi ihan ite. Lauloko ne oikeesti siinä Gimmelin liha roviolla? Kyllä niillä sitten on paljon laajempi ääniala, kun olis ikinä arvannu. Rippas muuten sun biisin sitten aika törkeesti ;D |
Tellervo 24.11.2003 12:41:19 | |
---|
Vielä alkuperäiseen viestiin palatakseni: ymmärtääkseni kirjoittajan mielestä ihmiset täällä ovat vain kateellisia Gimmelille ja muille "menestyjille". Ja onhan hän ihan oikeassa! Ihmiset ovat katkeria ja sanoisin että aivan oikeutetusti. Tapa, jolla Gimmel on menestyksensä saanut (ja nyt voi todella puhua saamisesta) on kuin märkä rätti päin kaikkien niiden bändien ja lahjakkaiden nuorten soittajien kasvoja, jotka ovat vuosikaudet ahkeroineet treeneissä ja keikoilla. Yhtäkkiä pystymetsästä otetaan pari nättiä pikkutyttöä ja annetaan niille kaikki valmiina. Kyllä se pännii, minuakin, vaikka ole enää pitkään aikaan haaveillut minkäänlaisesta menestyksestä. Gimmelin musiikki on mitä on, se on minulle se ja sama. Mutta en minä heitä kutsuisi menestyjiksi, onnekkaiksi kyllä. Menestyjiä ovat TV- ja levy-yhtiöt ja sen alkuperäisen popstars-formaatin kehittäjä. Mutta bisnestähän tämä vain on, onhan se hyvä että viihdealan työllisyyttä pystytään näillä jutuilla lisäämään. Ja helpotetaan siinä sivussa juorutoimittajien elämää. Ja annetaan kansalle lisää julkkiksia ihmeteltäväksi ja haukuttavaksi. Kaikki hyötyvät! Mitäpä merkitystä musiikilla tässä suuressa kuviossa loppupeleissä on? Voisin allekirjoittaa tämän aika suorilta. Ja lisätä, että ehkä myynti tosiaan on myös pois joiltain muilta. Muuten en kyllä menetä mielenrauhaani sen takia, mitä muut kuuntelevat. Itse en ole innostunut Gimmelistä, koska en ole kuullut heiltä vielä mitään kiinnostavaa. Ja kun verrataan Tiktakiin, bändeissä on sekin ero, että T on kuitenkin ns. oikea bändi joka on treenannut vuosikaudet, vaikkei itse biisejään teekään. |
Freakz 24.11.2003 13:42:45 (muokattu 24.11.2003 13:53:12) | |
---|
Öh. Gimmelissä on nättejä tyttöjä. Ja kyllähän ne ihan hyvin laulaa. Musiikki on pääosin tylsää huttua. Siinäpähän myyvät, ei se ole minulta pois. Ei ne kyllä yhteen laula hyvin.... EDIT: Ja musiikilla ei kyllä ole siinä hommassa mitään sijaa, niinku joku jo järkevästi sanoi.... Aika on soittaa, aika on kuolla |
KooAa 24.11.2003 14:37:02 | |
---|
Nuoret joille Gimmelin levy on ensimmäinen levy tulevat huomamaan aikanaan että on olemassa parempiakin levyjä ja ostavat sitten niitä. Gimmeliä siis tarvitaan esim. siihen että kotimainen tuotanto myy vaikka tuotantolaitokset taitavatkin olla ulkolaisten omistuksessa. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Tellervo 27.11.2003 10:16:24 | |
---|
Nyt mua heti rankaistiin: kuulin radiosta "Harmaata lunta" ja tykästyin, ja jälkeenpäin sain tietää että se on Gimmeliä... Jotenkin riipaiseva melodia&sanat-yhdistelmä, eikä se laulukaan ihan kammottavalta kuulosta. Välillä jopa tulee Ultra Bran typyt mieleen. |
IceChylos 27.11.2003 13:21:57 | |
---|
Nyt mua heti rankaistiin: kuulin radiosta "Harmaata lunta" ja tykästyin, ja jälkeenpäin sain tietää että se on Gimmeliä... Jotenkin riipaiseva melodia&sanat-yhdistelmä, eikä se laulukaan ihan kammottavalta kuulosta. Välillä jopa tulee Ultra Bran typyt mieleen. True musiikinkuuntelija ei välitä siitä, kuka sen on tehnyt, vaan miltä se kuulostaa. Miksi et siis ostaisi levyä? Koska se on Gimmeliä? Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. |
Tellervo 27.11.2003 16:39:00 | |
---|
True musiikinkuuntelija ei välitä siitä, kuka sen on tehnyt, vaan miltä se kuulostaa. Miksi et siis ostaisi levyä? Koska se on Gimmeliä? Samaa mieltä. Levyä en ryntää ostamaan, koska en osta levyjä yhden biisin perusteella. Enkä välttämättä monenkaan. Ostan vain harvat ja valitut levyt. |