Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 57 8 9 10 1164 65 66 67 68
papitsu
21.10.2006 16:27:39
Soittaako Lemmy muuten soinnuilla vai miten? Näin sillä jollakin DVDllä se soittoa, jotain se huito, mut en nähny mitä.

Mitä minä olen ymmärtänyt, niin aika paljon näyttää vitossointuja käyttävän. Korjatkaa viisaammat.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
sellisti
21.10.2006 23:12:47 (muokattu 21.10.2006 23:13:17)
Mitä minä olen ymmärtänyt, niin aika paljon näyttää vitossointuja käyttävän. Korjatkaa viisaammat.

Näin mäkin oon ollut kuulevinani, ja tuossa Yle Teeman "Rockin klassikkolevyt" -sarjassa kun Ace of Spades -levyn tiimoilta oli bändistä juttua, niin joku taisi sanoakin että Lemmy soittaa bassoa vähän kuin kitaraa, mikä osaltaan tekee sitä aggressiivista soundia.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
slowdive
21.10.2006 23:49:14
Puhut asiaa! Sehän on vitun hyvä levykin! Ja toinen on Bastards jolla mm. semmonen ku Don't Let Daddy Kiss Me. Siinä vasta balladi!

Hoho! Aika vaivaannuttava tuo minun mielestäni on. Hyvä että aiheeseen joku uskaltaa tarttua, mutta niin.. Lemmyltä nyt ei yleensä uskottavuutta puutu, mutta ehkä tämän aiheen suhteen kuitenkin vähän. Biisinä ihan jees.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Tympee Huttunen
22.10.2006 10:01:24
Hoho! Aika vaivaannuttava tuo minun mielestäni on. Hyvä että aiheeseen joku uskaltaa tarttua, mutta niin.. Lemmyltä nyt ei yleensä uskottavuutta puutu, mutta ehkä tämän aiheen suhteen kuitenkin vähän. Biisinä ihan jees.

Näinhän se on. Ei tuota balladia ihan viitsisi mehudiscoissa soitella:)
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Hotsausage
22.10.2006 21:55:21
24. päivä joulukuuta on Lemmyn syntymäpäivä. Meidän pitää propagoida tätä asiaa, että Joulusta tulee Lemmyn juhla ja muut traditiot jäävät Kilimisterin legendan varjoon.

Ai sen takia vietetään joulua? :D
Seppo_Howitzer
22.10.2006 21:58:53
Kyllähän Motörhead on yksi kovimmista. Pitäs vaan enemmän levyjä joskus ostaa kun tällä hetkellä löytyy vain Overkill ja Bomber.
Myynnissä Iron Maiden - Somewhere in Time ja EdwardThe Great.
juhopetteri
23.10.2006 09:10:48
"klassisesta triosta" ei mielestäni yksikään levy yllä top vitoseen motörheadin parhaissa levyissä. motörheadin todellinen kulta-aika sijoittuu 90-luvulle. mutta juu, minun mielipiteeni. vaikka eipä motörhead yhtään huonoa levyä ole tehnyt, eikä tee:)
well that's all right
salmivaara
23.10.2006 10:24:20

"klassisesta triosta" ei mielestäni yksikään levy yllä top vitoseen motörheadin parhaissa levyissä.

Miten voi ihminen olla näin väärässä?
Against the grain
Rotgut
23.10.2006 13:17:25
Miten voi ihminen olla näin väärässä?

Ikävä kyllä ei kovin väärässä minunkaan mielestä. Klassisen trion paras levy, ja myös motörheadin paras levy on No Sleep 'til Hammersmith, mutta tämän levyn lisäksi parhaimmat levyt omasta mielestäni osuvat juuri myöhemmille ajoille. Erityisesti kaksi uusinta levyä.
Killed_By_Death
28.10.2006 14:28:43
Muilla Lemmyn Damage Case levyä? Mitä mieltä?
Lemmy Kilmister
yngwie malmsteen
28.10.2006 15:52:55

oon harkinnut ostaa. hyväkin? (varmaankin :))
Jokapaikanapina
28.10.2006 22:17:05
Näin joskus 70-luvulla:

Lappeenrannan lähellä ajeskelin kaverin kaa uudella autolla. Sitten alko kuulua jotain hemmetin jumputusta jostain. Sellasta karseeta mölyä. No päätettiin lähtee ajaan kohti ääntä. Noin puoli tuntia hitaasti ajeltiin, koittaen pyrkiä lähemmäs ääntä. 40 km päässä siitä paikasta missä ensimmäisen kerran kuulimme mölyn, oli Motörhead vetämässä keikkaa :D Iha kivan kova ääni oli...

Motörhead on iha kova bändi, tosin ei lempipäästäni..
Räkkipeli
30.10.2006 08:33:21

Sillä on hyviä biisejä kyllä!
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Killed_By_Death
04.11.2006 20:59:59
Jepulisjee. Kyllä on todella hyvä paketti. Ja hyvät coveritki laitettu (Enter Sandman, Whiplash ja The Trooper) Onneks oli Ace Of Spades jätetty pois, vaikka biisi onkin aivan loistava mutta ei sitä kuitenkaan tarvii ''jokaisee'' levyy laittaa. Hawkwind on todellakin rautaa! On onni että Lemmy heitettiin pihalle Hawkwindistä..
Lemmy Kilmister
Lento-V-mies
05.11.2006 11:42:41
Enpä ole koskaan innostunut Motörheadistä ja en varmaan tunnistaisikaan siltä kuin ehket kolme kappaletta, Whorehouse Blues, Ace of Spades ja joku jota en muista, heh. Eipä silti, voisin minä sitä jopa mennä kuunteleekin, mutta muuten en koskaan kuuntele sitä. On sillä bändillä ainakin ihan oikea meininki!
Qsysi
06.11.2006 17:15:04
Motörheadin kannalta olen vähäsen myöhäisherännäinen, vasta lähiaikoina alkanut enemmän kuuntelemaan. Mutta on kyllä yksi maailman parhaista bändeistä. Jumaleissön. Levyjäkään en omista muita kun Hammeredin, mutta jo tuossa on lähestulkoon koko levy yhtä mahtavuutta.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
KillingMachine
15.01.2007 15:54:55
Motörhead on kyllä minun mielestä kaikkien aikojen paras Heavy Metal -yhtye. Koskahan Motörhead mahtaa muuten seuraavan kerran tulla Suomeen? Yleensähän he ovat vuoden tai parin välein vierailleet Suomessa. Viimeksihän heidät nähtiin viime Heinäkuussa ja silloin jäi näkemättä.
Basistit kunniaan.
DethBanger
15.01.2007 17:01:42
Motörhead on kyllä minun mielestä kaikkien aikojen paras Heavy Metal -yhtye. Koskahan Motörhead mahtaa muuten seuraavan kerran tulla Suomeen? Yleensähän he ovat vuoden tai parin välein vierailleet Suomessa. Viimeksihän heidät nähtiin viime Heinäkuussa ja silloin jäi näkemättä.

En yhtään ihmettelis jos kesällä jo näkyis Lemmyä Suomessa. 2 vuoden sisällä uskois näkyvän taas!
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Räkkipeli
18.01.2007 20:34:37
En yhtään ihmettelis jos kesällä jo näkyis Lemmyä Suomessa. 2 vuoden sisällä uskois näkyvän taas!

Sais kyllä tulla taas. Ja nyt vähän etelämpään sitte ku jonnekki Rovaniemen perukoille!
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)