Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 531 32 33 34 35
Artist
21.10.2006 21:04:29 (muokattu 21.10.2006 21:05:50)
Hemmetti, Ferrarilla taas epäonnea. Ennakoiko tämä kenties jo seuraavaa kautta?

Olisin toivonut, että lähtöjärjerjestys olisi ollut jännittävä, mutta aika paljon saa nyt tapahtua, että huomenna pääsisi jännittämään miten maailmanmestaruuden kanssa käy.
I need more
Klassikko
21.10.2006 21:46:27
Ferrarilla opetellaan jo saamaan Kimi tuntemaan olonsa kotoisaksi ensi kaudella.
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
sellisti
22.10.2006 00:07:07
Ferrarilla opetellaan jo saamaan Kimi tuntemaan olonsa kotoisaksi ensi kaudella.

Joo, Kimin karma vaihtoi tallia jo vähän etuajassa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
JC
22.10.2006 00:10:16
Joo, Kimin karma vaihtoi tallia jo vähän etuajassa.

Ironian täydentäisi se, että Kimi ajaisi huomenna viimeisessä Mäkkäri-kisassaan ylivoimaiseen voittoon.
sellisti
22.10.2006 00:12:47
Ironian täydentäisi se, että Kimi ajaisi huomenna viimeisessä Mäkkäri-kisassaan ylivoimaiseen voittoon.

Se olis täydellistä... :) Massa ja Schumi luonnollisesti keskeyttäisivät teknisiin vikoihin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Tympee Huttunen
22.10.2006 09:30:29
Tässä on pientä sankaritarinan poikasta. Jos Schumi tuosta nousee voittoon ja Alonso ei pisteille pääse, on mestaruus todellinen työvoitto. Kaikkein parasta on, että Schumi on Alonson takana aika-ajojen jälkeen. Kisassa voi sitten koittaa edelle Schumimaiseen tyyliin:)

Ferrari ilmeisesti ottaa kaiken irti koneista nyt. Vauhtia pitäisi riittää, mutta tekniset ongelmat ovat mahdollisia.

Ihme on jos Kimin kone kestää maaliin asti. Keken mukaan viime kisan vaisuus johtui, koska McLaren käytti autoissaan ensi kauden keskeneräisiä koneita, koska moottorikehitys lyödään jäihin Brasilian kisan jälkeen.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Black Star
22.10.2006 12:01:00

Jos Schumi voittaa niin on aika schumi.
Haastakaapas Hattrick-tiimini FC Keravan Nalle
Jani The Rock
22.10.2006 13:02:39

Skumihan voittaa. Massa kolaroi Alontson mäjelle ja Kimillä tulee "tekninen vika" viimeisellä kierroksella.

Näinkin voi käydä. Tai sitten kierroksella ohitettava Red Bull tökkäsee vahingossa Alonson pihalle.

Olis kyllä kiintosa tilanne, jos Alonso joutus keskeyttämään ja viimisellä kierroksella Raikkonen johtais ja Schumi olis kakkosena... Mutta mielenkiintonen kisa tosta tulee joka tapauksessa. Jos nyt pitäs veikata niin sanosin että Alonso ei maaliin pääse, mutta muusta ei sitten tiedä pirukaan.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
Turder
22.10.2006 13:07:14
Olis kyllä kiintosa tilanne, jos Alonso joutus keskeyttämään ja viimisellä kierroksella Raikkonen johtais ja Schumi olis kakkosena...

Tai tilanne jossa Alonso keskeyttäisi esim. 2 kierrosta ennen maalia, Massa johtaa minuutilla ja Schumi ois toisena. "Unfortunately Felipe had some brake problems..."
Black Star
22.10.2006 20:26:33

Onnea vaan, Fernando.
Haastakaapas Hattrick-tiimini FC Keravan Nalle
samsonov
22.10.2006 20:31:39
Voihan takarengas.

Kyl mie Schumia kannatin. Alonso on tylsä
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
Tympee Huttunen
22.10.2006 20:31:56 (muokattu 22.10.2006 20:54:27)
Joo-o. Huonolta näyttää. En silti vieläkään laskisi Schumia ulos. Auto tankattiin täyteen ja enää hän tulee kenties varikolle vain kerran. Ferrari on myös nopein auto. Siltikin, Alonsolle riittäisi pistekin vaikka Schumi ajaisi loppukisan aivan mielettömän hyvin.

Tässä tilanteessa Schumi on 45 sekuntia kärjestä. Tosin Massa on kärjessä 21 sekunnin erolla. Eli "oikea" ero kärkeen on 24 sekuntia. Se ei enää niin paljon ole. Hieman vähemmän, mitä Massan ero muihin ja kisaa on yli puolet jäljellä...

Schumi ajaa nyt 2 sekuntia nopeampia kierroksia, mitä muut. Ero kavenee koko ajan.
Planetist
22.10.2006 20:52:12
Onnea vaan, Fernando.
Sun pitää liata kätes vereen ja pitää sydämes puhtaana.
Tympee Huttunen
22.10.2006 21:38:57
Ei auttanut Schumin hieno kiri. Onnittelut Alonsolle. Onnittelut myös Massalle.

Ferrarin vauhti lupaa hyvää ensi vuotta ajatellen:)
Artist
22.10.2006 21:39:17 (muokattu 22.10.2006 21:42:30)
Harmi, että Schumilla oli noin paljon vastoinkäymisiä tänä viikonloppuna. Kuitenkin aivan loistava ajo kisassa, siis ihan uskomaton. Ei tuollaiseen kuka tahansa (tai siis kukaan muu) pysty! Ei mitään väliä sillä kuka vei mestaruuden, tuo Schumin kisa kyllä osoitti, että hän on aivan omaa luokkaansa kuskina.

Massalta myös hieno ajo, Räikkönen joutunee koville ensi kaudella.

Nyt on yksi aikakausi formuloissa päättynyt. Erityisesti tätä korostaa se, että kisat näkee ensi vuonna suorana vain maksua vastaan. Todennäköisesti tämä oli siis viimeinen suorana nähty F1-kilpailu minulle. Aikansa kutakin.
I need more
Vainhaalee
22.10.2006 21:40:45
Hieno päätöskisa Schumilta! Kuninkuusluokan valtiaalle kiitokset ja onnittelut upeista vuosista!
Onnea myös Ferrarille, matkalle pois f1:ten huipulta...

Myydään: Tarpeettomaksi jääneitä Ferrari-fanituotteita...
8)
Helvetinkoneita ja hyöryurut...
Jani The Rock
22.10.2006 22:05:01

Että sellasta.

Ensi kauden maailmanmestarin nimi on Felipe Massa.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
zuppermuhle
22.10.2006 22:19:41 (muokattu 22.10.2006 22:22:30)
Schumacher tarjosi kyllä viihdettä hurjalla nousullaan. Luulen tosin että Ferrarissa oli vähän muutakin viritystä kuin kromattu pakoputken pää. Alonso oli näkymätön ja ajoi vaan tasaisesti maaliin. Felipe Massa ajoi hienosti ja varmasti suhteellisen ylivoimaiseen voittoon ja onnittelut siitä hänelle. Kimikin teki mitä tehtävissä oli mutta auto oli samaa tasoa kuin normaalistikin. Takuma Sato kyllä teki aikamoisen suorituksen ajaessaan Super Agurilla kymmenenneksi(!).

Kisan parhaat jutut:

+Schumin lukuisat ohitukset
+Felipen voitto
+Takuma Saton 10. sija.

-Williamsin "suoritus"
-Mustakarin höpinät
-Ohjaus
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
JC
22.10.2006 22:57:03
Kisan parhaat jutut:

- Fisichella puolustamassa sijoitustaan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)