kyseinen 20.10.2006 14:19:56 | |
---|
Ärsyttää ihmiset jotka lyttäävät jonkun sarjan/elokuvan paskaksi Joo, mutta itse lyttäykseni perustuu kohtuutarkkaan öögäukseen. Nää kolme jaksoa on nyt unohtuneet, aiemmista en oo missannut kuin yhden tai kaksi. Itsekin piti ihan vähän kavahtaa, kun tajusin, että "oho, onpas vaan unohtunut". Ja epäilen vahvasti, että on unohtunut hyvin pitkälle siksi, että sarja on mennyt kovin latteaksi. Mä en nyt kyllä tajua. Eikös se ole aika päivänselvä asia, että sarja joka on jännittävä No tottahan tuokin lienee. Mutta se, että sarja toimii tällä tavalla katsottuna merkittävästi paljon paremmin (kuten on annettu ymmärtää), on ehkä hitusen normaalista poikkeavaa. Meinaan että kun jotain yksittäistä hahmoa vatvotaan 15 jakson välein, niin ei enää muista, vaikka kuinka keskittyisi, että mitä silloin 15 vkoa sitten tapahtui tälle hahmolle. Se on ehkä hitusen heikkoa, uskaltaisin väittää. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
kyseinen 20.10.2006 14:26:07 (muokattu 20.10.2006 14:38:16) | |
---|
niin hyödyttääkö sitä tulla haukkumaan. Totta kai hyödyttää haukkua, vain palautetta antamalla voidaan asioita parantaa ja toivon mukaan saadaan jokunen ihminenkin näkemään asioita toiseltakin kantilta. Ja et varmaankaan väitä, että kritiikkini on pelkkää rölölölöä? Onko tämä todella ainoa sarja, jonka yhteydessä huomaat tuon..? No, tämä on varmaankin ainoa fiktiivinen, ei-komediallinen sarja, jota olen sitten Beverly Hills 90210:n kulta-aikojen jälkeen seurannut... öö tarkennetaanpas vähän, sehän on komediaa... about Twin Peaksin jälkeen seurannut, joten en tiedä. Enkä silti usko, että olisin katsomassa TV-sarjoja putkeen. TV-sarja tulee kerta viikkoon, sitä on mukava odottaa innolla tyyliin "jee, tänään tulee Jopet-show", eikä venata, että sen saa ostaa DVD-boksina, jotta pääsee jännäämään jo kertalleen telkasta/netistä näkemäänsä sarjaa. Siis mitä minä nyt en tässä ymmärrä? Formaatti on viikoittainen TV-sarja, ei mikään 25-tuntinen elokuva. E: henk.kohtaisuudet poies, pahoittelen It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
sellisti 20.10.2006 14:35:24 (muokattu 20.10.2006 14:37:37) | |
---|
No sullehan ei vissiin sais poikkipuolista sanaa sanoa mihinkään. Ellei tuo viittaa johonkin tiettyyn ketjuun/tapaukseen, mistä mielelläni kuulisin, niin jätetäänkö henkilökohtaisuudet pois? Totta kai hyödyttää haukkua, vain palautetta antamalla voidaan asioita parantaa ja toivon mukaan saadaan jokunen ihminenkin näkemään asioita toiseltakin kantilta. Ja et varmaankaan väitä, että kritiikkini on pelkkää rölölölöä? Tietenkin asiallista kritiikkiä saa esittää. Tässäkin ketjussa on vaan aika moni harrastanut tuota "en ole katsonut kuin jakson, mutta paska oli" -tyyppistä "kritiikkiä". Hyvä ettet sinä sitä harrasta. Toisaalta on sitten sitä täysin kritiikitöntä ylistämistäkin, mihin puolestani itse pyrin olemaan sortumatta. TV-sarja tulee kerta viikkoon, sitä on mukava odottaa innolla tyyliin "jee, tänään tulee Jopet-show", eikä venata, että sen saa ostaa DVD-boksina, jotta pääsee jännäämään jo kertalleen telkasta/netistä näkemäänsä sarjaa. Siis mitä minä nyt en tässä ymmärrä? Formaatti on viikoittainen TV-sarja, ei mikään 25-tuntinen elokuva. No tuo on nyt sitten lopultakin mielipideasia. Mulle kelpaa ihan mainiosti kerran viikossa, vaikka katsoisinkin varmaan tiheämpään jos boksin omistaisin. Mutten aio sitä vain sen takia ostaa ettei kärsivällisyys riitä normaaliin sarjatahtiin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
aikavaikea 20.10.2006 17:06:18 | |
---|
Tulinpa tsekkaamaan tämän ketjun vaikka en ole enää sarjaa seurannutkaan. Sori. Hauskaa tukustelua kyllä teillä. Kun nyt noista dvd-boxeista aloitte puhua, niin tuli nyt vaan mieleen, että itse ostan tv-sarjan boxin yleensä sitten, jos ja kun se sarja on ollut niin hyvä, että sen haluan katsoa myöhemmin uudestaan. Ei sen vuoksi että näkisin sen sarjan aiemmin loppuun kuin "tavikset". Ja niille jotka noita sarjoja warettaa (vai miten ikinä termi kuuluukaan) etukäteen, syöksykää sementtiin vaan. Mieluusti yhdeksäs kerros tai korkeampi, kiitos. "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
Mufasa 21.10.2006 00:09:33 | |
---|
Itse ostin molemmat boksit koska tykkään paljon enemmän katsoa tätä tiheeseen tahtiiin ilman mainoskatkoja. Telkusta kerran viikossa seurattuna rupes tää sarja lähinnä ärsyttämään. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
carnation 21.10.2006 11:32:33 | |
---|
Kun nyt noista dvd-boxeista aloitte puhua, niin tuli nyt vaan mieleen, että itse ostan tv-sarjan boxin yleensä sitten, jos ja kun se sarja on ollut niin hyvä, että sen haluan katsoa myöhemmin uudestaan. Ei sen vuoksi että näkisin sen sarjan aiemmin loppuun kuin "tavikset". Ja niille jotka noita sarjoja warettaa (vai miten ikinä termi kuuluukaan) etukäteen, syöksykää sementtiin vaan. Mieluusti yhdeksäs kerros tai korkeampi, kiitos. Tuskinpa dvd-boxin ostajilla on muutenkaan mitään itsetarkoituksellista kilpailua päällä, että ostelevat boxeja vain ollakseen Suomen tv:stä katsovia edellä. Jos piti sarjan X ykköskaudesta, niin on ihan ymmärrettävää että ostaa sarjan X kakkoskauden näkemättä sitä ennakkoon (ellei sitä ole Suomessa vielä esitetty). Onhan se muutenkin selvää, että mieluummin katsoo omassa rauhassa dvd:ltä silloin kun haluaa, ettei ole sidoksissa siihen tiettyyn kellonaikaan jolloin pitäisi olla tv:n ääressä ettei mene mitään ohitse. Toki se oli ennen sitä, että jännättiin viikon verran uutta jaksoa ja sitten kokoonnuttiin telkkarin eteen jännittämään kun ei niitä jaksoja silloin ennakkoon mistään saanut. Nykyään meininki on vähän toinen kun on olemassa dvd ja televisiosarjaboxeja myydään enemmän kuin koskaan. Ja melkein kuka tahansa voi warettaa mitä tahansa. Sellaista se on. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aikavaikea 21.10.2006 12:32:05 | |
---|
Nykyään meininki on vähän toinen kun on olemassa dvd ja televisiosarjaboxeja myydään enemmän kuin koskaan. Ja melkein kuka tahansa voi warettaa mitä tahansa. Sellaista se on. Olen huomannut pudonneeni kelkasta jo niin monella muullakin elämän osa-alueella. Np. Jethro Tull - Living In The Past :-) "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
Tympee Huttunen 21.10.2006 12:54:09 (muokattu 21.10.2006 16:11:53) | |
---|
Mua vähän ihmetyttää ihmisten "avoin asenne" imutella sarjoja ja leffoja netistä. Sitten samaan hengenvetoon inistään, kun jotkut imee levyjä. Täälläkin on topic Lostin ABC:n mukaan etenevästä sarjasta. Mitä jos täällä olisi topic jostakin levystä, jota ei täällä vielä olisi edes julkaistu, ja jonka jokainen keskustelun henkilö olisi netistä itselleen imutellut? |
Mua vähän ihmetyttää ihmisten "avoin asenne" imutella sarjoja ja leffoja netistä. Sitten samaan hengenvetoon inistään, kun jotkut imee levyjä. Täälläkin on topic Lostin ABC:n mukaan etenevästä sarjasta. Mitä jos täällä olisi topic, jostakin levystä jota ei täällä vielä olisi edes julkaistu, ja jonka jokainen keskustelun henkilö olisi netistä itselleen imutellut? Samaa mieltä. Tekopyhää meininkiä. Ok, tää on musa-aiheinen foorumi, mutta ei sen pitäis olla mikään syy siihen että musan lataaminen on pahempi rikos kuin sarjojen/leffojen lataus. D'oh! |
Jag 21.10.2006 16:25:00 | |
---|
Nuo Lostithan ovat ABC:n sivuilla katseltavissa ilmaiseksi jenkkilän ilmestymisen jälkeen. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
MV 21.10.2006 16:29:01 | |
---|
Nuo Lostithan ovat ABC:n sivuilla katseltavissa ilmaiseksi jenkkilän ilmestymisen jälkeen. Mutta pystyykö niitä muka Suomestakin katsomaan? Voin (ja varmaan olenkin) olla väärässä. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Jag 21.10.2006 16:34:39 | |
---|
Mutta pystyykö niitä muka Suomestakin katsomaan? Voin (ja varmaan olenkin) olla väärässä. Joutuu kikkailemaan jenkki proxyjen kanssa, mutta pienen säädön jälkeen onnistuu "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Tympee Huttunen 21.10.2006 16:40:28 | |
---|
Joutuu kikkailemaan jenkki proxyjen kanssa, mutta pienen säädön jälkeen onnistuu Eli niitä ei ole tarkoitettu muualle, kuin jenkkeihin katsottavaksi. Pienen säädön jälkeen netissä onnistuu katsomaan ja kuuntelemaan vaikka mitä. |
Ou Zei 21.10.2006 22:47:29 (muokattu 23.10.2006 18:20:07) | |
---|
Pienen säädön jälkeen netissä onnistuu katsomaan ja kuuntelemaan vaikka mitä. Olipa harvinaisen hyvin sanottu! :) Pistin juuri torille myyntiin ekan tuotantokauden boksin, jos jotain täällä liikkuvaa kiinnostaa. Edit: Meni jo. |
sellisti 21.10.2006 23:26:35 (muokattu 21.10.2006 23:27:22) | |
---|
Onhan se muutenkin selvää, että mieluummin katsoo omassa rauhassa dvd:ltä silloin kun haluaa, ettei ole sidoksissa siihen tiettyyn kellonaikaan jolloin pitäisi olla tv:n ääressä ettei mene mitään ohitse. Tallenninajastus on kans aika kiva keksintö silloin, kun ei ehdi/halua olla juuri tiettyyn aikaan tv:n ääressä. Silloinkin voi katsoa ohjelman rauhassa kun ehtii, ja tulee halvemmaksi. Jos ei siis välttämättä halua ostaa boksia. Mä kun en välittäisi ostaa sikaa säkissä, niin olenkin tehnyt toisen kauden kohdalla tällaisen köyhän miehen dvd-boksiratkaisun; Tallennan jokaisen jakson dvd:lle. Yksi tuotantokausi mahtuu kolmelle levylle, kun tiukkaan pakkaa ja mainokset poistaa. Tulee aika lailla halvemmaksi, ja jos ei ole mikään laatuhifistiperfektionisti, niin kelpaa oikein mainiosti verrattuna ostoboksiin. Toki making-of:it sun muut bonukset jää näkemättä, mutten mä varsinaisesti niiden takia boksia ostaisi. Mahtuu hyllyynkin kolme levyä vähän mukavammin kuin tuo seitsemän, mitä ekan kauden boksissa vissiin oli. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Mufasa 25.10.2006 17:19:41 | |
---|
En tiiä onko tullut vielä esille mutta tajusin tossa, että kolmella hahmolla on kuuluisan filosofin nimi: John locke, Rousseau ja David Hume (en muista ihan tarkkaan oliko se david, mutta Hume kuitenkin). Kaksi noista vielä pohti aikanaan miten ihmiset toimii ja käyttäytyy luonnontilassa. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Hetfield 25.10.2006 17:50:23 | |
---|
En tiiä onko tullut vielä esille mutta tajusin tossa, että kolmella hahmolla on kuuluisan filosofin nimi: John locke, Rousseau ja David Hume (en muista ihan tarkkaan oliko se david, mutta Hume kuitenkin). Kaksi noista vielä pohti aikanaan miten ihmiset toimii ja käyttäytyy luonnontilassa. Jaa jaa... Tuollaista en tiennytkään. Mielenkiintoista. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
thescientist 25.10.2006 20:34:19 | |
---|
En tiiä onko tullut vielä esille mutta tajusin tossa, että kolmella hahmolla on kuuluisan filosofin nimi: John locke, Rousseau ja David Hume (en muista ihan tarkkaan oliko se david, mutta Hume kuitenkin). Kaksi noista vielä pohti aikanaan miten ihmiset toimii ja käyttäytyy luonnontilassa. Noista olin vaan Locken ja Rousseaun tajunnut itse, ketään Humea tai Davidia ei tahdo tulla mieleen... hauskaa intertekstuaalisuutta kuitenkin niinku!1 "My silence will convict me."
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30 |
aikavaikea 25.10.2006 20:48:25 | |
---|
Jaa jaa... Tuollaista en tiennytkään. Mielenkiintoista. I bet those names aren't there without a reason... "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." |
Hetfield 25.10.2006 21:40:33 | |
---|
I bet those names aren't there without a reason... You got that right pal... P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |