Aihe: Formula 1 - kausi 2006
1 2 3 4 530 31 32 33 34 35
bedlam
19.10.2006 14:04:50

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1252548

Ei tuo nyt sinänsä mikään kauhea hinta ole jos esim Canaliin vertaa. Tosin ensi keväänä maksan sitten kaiketi kummastakin.
M-Juhana
19.10.2006 14:12:25

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1252548

Ei tuo nyt sinänsä mikään kauhea hinta ole jos esim Canaliin vertaa.

Ei sinällään ole. Mutta, kun kohta kaikki kanavat siirtävät ns. prime-ohjelmat maksulliselle kanavalle ja jokainen ottaa kympin kuussa ja sit vielä TV-lupa päälle, niin haistakoon sit vaan...
Tympee Huttunen
19.10.2006 17:09:20
Onpas hämäävä otsikko tuossa IS-jutussa. Ihan kuin pelkkä f1 maksaisi kuukaudessa 10e...

MTV3 MAX on Suomen ensimmäinen vain miehille tarkoitettu tv-kanava, joka katsoo asioita rehellisesti miesnäkökulmasta.

Formulaa ja muuta urheilua höystettynä auto-ohjelmilla ja erotiikalla?

MTV3 Leffa keskittyy viime vuosikymmenten suosikkileffoihin

Eli toisinsanoen uusintoja ja uusintoja...
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Lennu
19.10.2006 17:28:14

Eli 5e per kisa ja boonuksena jotain vanhoja poliisiopistoja? Juu en maksa.
G#maj Ab
Rakkikoira
19.10.2006 17:31:41
Itse en meinaa hommata koko digiboxia, mielummin sitten kokonaan ilman telkkarin katsomista. Omapahan on elämä.
M-Juhana
19.10.2006 17:41:20

Itse en meinaa hommata koko digiboxia, mielummin sitten kokonaan ilman telkkarin katsomista. Omapahan on elämä.

Jos tän huushollin TV:n olemassaolo olisi vain minun päätös, tekisin saman.
Qsysi
19.10.2006 17:51:48

Olet siis vieläkin nk. analoginen jamppa?
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Juzzu
19.10.2006 18:17:47

Se on vaan petollinen beelsebuubi tuo töllötin. Itse olin ilman, kunnes kaverilta meni lusikat jakoon morsiamen kanssa ja ylimääräinen telkku lähti mulle neljällä kympillä. Ja työkaveri muutta jenkkeihin ja työnsi digipoksinsa mulle parilla kympillä. Tässä sitä nyt ollaan... Ei ehkä onnistu luopuminen.
Tympee Huttunen
19.10.2006 18:26:53
Eli 5e per kisa ja boonuksena jotain vanhoja poliisiopistoja? Juu en maksa.

Oli tuossa myös MTV3 FAKTA ja SubTV Junior.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
Lennu
19.10.2006 18:29:13

Eli "näin tehtiin Poliisiopisto 17" ja "Sopranos: neljännen tuotantokauden joka toinen jakso maanantaisin klo 4:00"
G#maj Ab
aikavaikea
19.10.2006 20:34:20
Ei ehkä onnistu luopuminen.

Voisit luopua avatarista. Tai sitten rakkikoira. Olette yönmustia (joo, musti on koira) molemmat.
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."

Osta täältä levyjä!
mathias
19.10.2006 22:45:10
Mitenkähän lie, jos nyt tuon MTV3 Max-kanavan joutuu ostamaan. Saakohan tv-lupahallinto tuosta tietää... Tuota pirun tv-lupaa kun en maksa.
sellisti
19.10.2006 23:11:18
MTV3 MAX on Suomen ensimmäinen vain miehille tarkoitettu tv-kanava, joka katsoo asioita rehellisesti miesnäkökulmasta.

Tää räväytti jostain syystä hyvät naurut.

Mikähän se "rehellinen" miesnäkökulma on ja mitä se pitää sisällään..? Jotain perinteistä rehvakasta äijämeininkiä, ja muu on homojen hommaa? Tuollaiset lokerointiyritykset tuppaavat olemaan vähän huvittavia. Etenkin nykyään, kun on muotia että mieskin saa olla herkkä, näyttää tunteensa ja jopa pukeutua niin trendikkäästi kuin haluaa, tuntuu vähän vanhanaikaiselta vahvistaa jotain vanhoja stereotypioita ja yrittää rakentaa niiden päälle jotain, kuten nyt vaikkapa "erityisesti" jommallekummalle sukupuolelle suunnattua tv-kanavaa.

Tosin voihan olla että kyse on jostain muusta, en tiedä. Kunhan ajattelin ääneen.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Jani The Rock
19.10.2006 23:13:17

Mikähän se "rehellinen" miesnäkökulma on ja mitä se pitää sisällään..?

James Bondeja ja motocrossia, olettasin.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
Blue Moon
19.10.2006 23:41:36 (muokattu 19.10.2006 23:41:46)

James Bondeja ja motocrossia, olettasin.

Joo. Jättiläiskoneita unohtamatta.
- Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin
Anonymous-jazz
20.10.2006 03:01:06 (muokattu 20.10.2006 03:19:32)

Ei ole yhtään ahne kanava tuo MTV3... Ei yhtään...

Sairanen haluaa syödä lapsiperheidenkin leivän pöydästä :D HOHO
Köyhiltä katsojilta otetaan iso siivu kakusta ja kakkuhöylää heiluttaa itse tj. J. Sairanen BRAVO!!! :)
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
varakeef
20.10.2006 10:40:13

Ne joutuuu ostamaan erikseen. Kympillä kuussa saa MAX:in. Sitä paitsi kaksi noista kanavista ei näy antennitalouksissa.

Vitonen per kisa on kyllä halvempaa kuin mitä menisi baarissa katsoessa - jos pari tuoppia kisan aikana kuluu. Tosin senkin voi ajatella niin, että tuopin kylkiäisenä voi seurata formuloita.

Ja ennemmin tuopin kylkiäisenä formuloita kuin formuloiden kylkiäisenä heikkotasoista miehille suunnattua tarjontaa.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
JCM
20.10.2006 13:16:21

Jalupullosta vetoa? Räkä ei voita mestaruutta ensi kaudella, eikä varmaan koskaan.

Kiinni veti. Yhden tähden, 0.7 l.
Tilaa liput Semifinaliin:
Ennakkoon 9e, ovelta 13e. Emergenza Festival - karsinta 10.11. Tervetuloa!
Rattata
20.10.2006 13:22:54

On käyny sama mielessä. Tv:stä en kuitenkaan halua luopua, mutta vois heittää helvettiin sen kanavavirittimen (vai mikä nyt onkaan) ja kattelis vaan dvd-leffoja ja pelais konsolilla.
D'oh!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)