Noniin. Muistan että joskus penskana näin muutaman kerran yhden pop-rock musavideon missä joku naikkonen lauloi yksinään jossain hallissa / tyhjässä kerrostalossa, ja nyt olisi kiva tietää että mikäköhän se olisi voinut olla. Muistaakseni se oli mustavalkoinen video, ja se on tehty varmaankin vuosina 87-92. Silloin diggailin siitä ihan älyttömästi ja nyt olisi kiva tietää että vieläköhän kolahtaa.. I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
slowdive 11.10.2006 20:23:56 (muokattu 11.10.2006 20:24:10) | |
---|
Noniin. Muistan että joskus penskana näin muutaman kerran yhden pop-rock musavideon missä joku naikkonen lauloi yksinään jossain hallissa / tyhjässä kerrostalossa, ja nyt olisi kiva tietää että mikäköhän se olisi voinut olla. Muistaakseni se oli mustavalkoinen video, ja se on tehty varmaankin vuosina 87-92. Silloin diggailin siitä ihan älyttömästi ja nyt olisi kiva tietää että vieläköhän kolahtaa.. En tiedä onko tämä, mutta onpahan joka tapauksessa mustavalkoinen, nainen, kerrostalo, vuosi 1991 ja upea video & biisi: http://www.youtube.com/watch?v=SRWQiGKmhoM "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Jackie 11.10.2006 20:38:17 | |
---|
Siitä mustavalkoisesta en mene ihan takuuseen. Mutta se ei ollut tuo. Biisi on enemmän Lita Ford/Bon Jovi meininkiä. I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
aikavaikea 11.10.2006 20:45:59 | |
---|
Mulla tuli jostain syystä mieleen kotimainen Annica ja Dreaming. Voi olla että vaan kuvittelen. En löydä videota mistään muistini tueksi. Sen Badly Dreaming -levystä on kuulemma maksettu paikoin aika hulluja rahoja. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |
Jackie 11.10.2006 20:54:18 | |
---|
Annica ja Dreaming Olisikohan mahdollista kuunnella se missään netissä? I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
-Aleksi- 11.10.2006 20:58:44 | |
---|
|
Jackie 11.10.2006 21:40:54 | |
---|
I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
Iso_d 12.10.2006 13:37:30 | |
---|
|
Jackie 12.10.2006 14:08:47 (muokattu 12.10.2006 14:14:08) | |
---|
Itsellä tuli tämä mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=xDtaCe9flBM Ei helvetti. Voi olla hyvin mahdollista että se oli tämä. Vielä jos tähän samaan kuvaukseen löytyy vaihtoehtoja niin laittakaa ihmeessä. Edit: Hehee. Tekisi mieli laulaa ton kertosäkeen aikana "Shot through the heart And you're to blame. You give love a bad name. I play my part and you play your game. You give love a bad name." I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
Tomtom 12.10.2006 16:10:52 | |
---|
Mulla tuli jostain syystä mieleen kotimainen Annica ja Dreaming. Voi olla että vaan kuvittelen. En löydä videota mistään muistini tueksi. Sen Badly Dreaming -levystä on kuulemma maksettu paikoin aika hulluja rahoja. Mulla on toi LP reenikämpällä! Ajattelin kyllä heittää sillä vesilintua. Lienekkö edes osuis.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
-Mickill- 12.10.2006 16:26:45 | |
---|
Mulla tuli jostain syystä mieleen kotimainen Annica ja Dreaming. Voi olla että vaan kuvittelen. En löydä videota mistään muistini tueksi. Sen Badly Dreaming -levystä on kuulemma maksettu paikoin aika hulluja rahoja. Joo on aika vaikeeta tota Badly Dreaming lättyä mistään löytää, itsekin siitä cd-versiota olen jonkin aikaa metsästänyt. Levyltä löytyy parit aika tiukat kasariveisut esim. So Devine, Dreaming, Black Waves ja She's A Belladonna. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
-Cale 13.10.2006 22:00:19 (muokattu 13.10.2006 22:00:52) | |
---|
|
Valtsu88 06.11.2006 21:05:49 | |
---|
"I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass" |
sellisti 06.11.2006 21:09:25 | |
---|
Edit: Hehee. Tekisi mieli laulaa ton kertosäkeen aikana "Shot through the heart And you're to blame. You give love a bad name. I play my part and you play your game. You give love a bad name." Ihan sama tuli mieleen kun kerran autoradiosta kuulin tuon biisin. Hoilasin siinä ääneen You Give Love a Bad Namea, ja hienosti meni yhteen. :) Mitä sitä hyvää ideaa jättää kierrättämättä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
-Cale 06.11.2006 21:13:37 | |
---|
|
Swan 07.11.2006 15:33:49 | |
---|
Entäs tää? http://www.youtube.com/watch?v=aaGIlXjJNrM Mustavalkoinen video ei ole, mutta musiikkityyli ja yksinlaulu talossa natsaavat. Toisaalta vastaava tyyli taisi noihin aikoihin olla vähän liiankin yleinen. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26S.M.A.K.Tori:Ei niin mitään |
Turder 07.11.2006 18:02:02 | |
---|
Mulla oli ihan vastaavanlainen tapaus pari vuotta sitten. Lopulta oikeaksi paljastui Roxetten Sleeping In My Car. Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
Swan 07.11.2006 18:05:13 | |
---|
Mulla oli ihan vastaavanlainen tapaus pari vuotta sitten. Lopulta oikeaksi paljastui Roxetten Sleeping In My Car. Oi, helmi biisi! Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26S.M.A.K.Tori:Ei niin mitään |
Johann Onn 08.11.2006 02:09:10 (muokattu 08.11.2006 02:18:19) | |
---|
musavideo missä joku naikkonen lauloi yksinään jossain hallissa / tyhjässä kerrostalossa... Tämä se ei sitten voi olla, koska on 1980-luvun puolivälistä. Tässä naikkonen lauleskelee yksinään, missä lien parkkitalossa / rakennuksessa, mutt rumemman sukupuolen edustajat näkyy myös välillä. Eikä oo mustavalkoinen. http://www.youtube.com/watch?v=rC-idilynXU |
Fortune 08.11.2006 10:59:04 | |
---|
Toi on aina yhtä huvittavan näköistä kun nainen soittaa kitaraa :) ja kuuloista :P Mutta siltikin Lita Ford soittaa 98% miespuolisista tekniikkahirmukitaristeista suohon. Look behind you, a three-necked guitar!
|