volvo740 17.11.2003 05:21:38 | |
---|
Pitäis hommata jotain materiaalia takavuosien hittibändiltä, uus levykin kuulostaa ihan hyvältä. Mitä vanhoja levyjä suosittelette? |
jPekka 17.11.2003 08:59:54 | |
---|
Pitäis hommata jotain materiaalia takavuosien hittibändiltä, uus levykin kuulostaa ihan hyvältä. Mitä vanhoja levyjä suosittelette? Bändihän ehti käydä lyhyehkön ikänsä aikana melkoisen tyylikirjon, joten ehkä kannattaisi aloittaa jostakin peruskokoelmasta ja laajentaa sitten siihen osaan uraa joka kuulostaa kiinnostavimmalta? Itselleni se on kyllä ennen kaikkea Parallel Linesin tienoo, ennen kuin koneosasto kangisti bändin luontevan rytmiikan ihan kokonaan. - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Viceroy 17.11.2003 18:17:06 | |
---|
Bändihän ehti käydä lyhyehkön ikänsä aikana melkoisen tyylikirjon, joten ehkä kannattaisi aloittaa jostakin peruskokoelmasta ja laajentaa sitten siihen osaan uraa joka kuulostaa kiinnostavimmalta? Itselleni se on kyllä ennen kaikkea Parallel Linesin tienoo, ennen kuin koneosasto kangisti bändin luontevan rytmiikan ihan kokonaan. Tuo Parallel Lines on meikäläisellekin se kovin Blondie-LP. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
KooAa 17.11.2003 19:05:58 | |
---|
2 ekaa. Call Me on jo sillä kolmannella, muistaakseni. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
M-Juhana 17.11.2003 22:33:24 | |
---|
Mulla on Eat to the Beat, on hyvä. Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
kastei 18.11.2003 17:04:21 | |
---|
2 ekaa. Call Me on jo sillä kolmannella, muistaakseni. Call Me:tä ei tietääkseni löydy miltään albumilta paitsi kokoelmilta? Eka, Parallel Lines ja Eat to the Beat on kuultu ja kaikki ovat oikein mainioita. Kokoelman hankkiminen on toki alkuun suositeltavaa varsinkin kun Blondie kunnostautui nimenomaan singlebändinä. |
Hei, mikä on LP? 'I don't stink 'cos I suck, I don't sink 'cos I'm stuck, in the quicksand of lies with a bigband of flies, waiting to taste my flesh, mating inside while I'm fresh, until all that's left are my rights, you'll be sorry you put out my light.' |
Fortune 19.11.2003 17:23:12 | |
---|
Hei, mikä on LP? Älä kehtaa kiusata vanhoja :) LP=long play, vinyylilevy, sellainen iso musta, ainoa oikea äänitemuoto. |