gulfstream650 01.10.2006 19:42:18 | |
---|
Nyt luurangot kaapista.. Onko tullut tehtyä diilejä, jotka edistävät uraa? Onko sinulla jokin instrumenttimerkki, jonka saat järkyttävän halvalla tai jopa ilmaiseksi? Ovatko symbaalisi sponssineuvottelun tuloksia? Entä kapulasi? Onko sukulaisesi mesenaattisi? Ymmärsittekö? Minä soitan Yamahalla, koska se on hyvä merkki etenkin uusissa rummuissa. Symbaalini ovat Paisteen ja kapulat ProMarkia sekä Firthin Viciä. Musakauppani ovat F-Musiikki ja Soitin Laine. T-kaupasta tilaan tilpehööriä PA- ja valopuolelle.. Svengaa kuin saksanhirvi. |
wavelength 01.10.2006 19:44:26 | |
---|
Maksettu mainos? :) |
gulfstream650 01.10.2006 19:50:56 | |
---|
Maksettu mainos? :) Päinvastoin. Kiinnostaa vain rumpaleiden sidokset... Svengaa kuin saksanhirvi. |
K.Suninen 01.10.2006 20:12:09 | |
---|
Meitsillä on vaan päänsisäisiä pakotteita.. Jostain syystä en enää halua harkitakkaan Paisteen peltien ostamista kun ekojen rumpujen myötä oli myös Paisteen halpispeltisetti, enkä pitäny niistä.. Vaikka Paisteella on hyviä laatupeltejä vähintään siinä missä muillakin. |
Speedy 01.10.2006 20:31:44 | |
---|
T-kaupasta tilaan tilpehööriä PA- ja valopuolelle.. Diili thomannin kanssa? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Vic Firth 01.10.2006 22:17:48 | |
---|
Kapulat on AINA Vic Firth ja vielä useimmiten 5AN. Pro Markkeja en millää osta ku niiden tippi on tyhmä. Ja jos ostan nii Zildjianin pelleilä soitan. Rummuista mieluiten ostaisin Pearl mutta iskä osti joskus hyvät Premierit nii niillä mennään. Kalvot aina Remo Ja hadwarena suosisin Pearlia jos olis rahaa ostaa kaikki uusiksi. Olempas tyhmä.. Mihin vittuun mä jätin sen etutomin?? |
savopie 01.10.2006 22:59:04 (muokattu 01.10.2006 23:03:38) | |
---|
Meitsillä on vaan päänsisäisiä pakotteita.. Jostain syystä en enää halua harkitakkaan Paisteen peltien ostamista kun ekojen rumpujen myötä oli myös Paisteen halpispeltisetti, enkä pitäny niistä.. Vaikka Paisteella on hyviä laatupeltejä vähintään siinä missä muillakin. Väitätkö, että jos paiste tarjoais sulle täyttä endorssausta, johon saata valita niin monta peltiä, ja mitä vain haluat, niin, et ottaisi tarjousta vastaan?
E:ainiin, ne omat mieltymykset. Eli joo. Vaikka soitan pdp:llä, en siltä haluaisi diiliä, ennemmin sitten dw:ltä. KUMUja tekisi mieli mainostaa ;) Kapulassa käteen on iskostunut rageltipin metalX, joka on palksuudeltaan jostain 5a:n ja 7a:n väliltä. mutta melko pitkä ja kevyt. Kerran koitin vic firthin vastaavaa 8d:ta, mutta se katkesi toisena soittopäivänä, vaikken oikeastaan koskaan onnistu kapuloita katkomaan. Istanbulin peltisponssi ois kiva, tai meinl. Silloin saisin byzanceja :D Pietu. |
jazzmies 01.10.2006 23:29:57 | |
---|
Täytyy soittoharrastuksen olla vähintäänkin erittäin julkista, jotta maahantuoja saati valmistaja lämpenee. Mutta olihan "ammattibändi" Gobran rumpali Renolla diili jonkin kokkolalaisen musakaupan kanssa, josta hän sai käyttöönsä lähen ilman korvausta laadukkaan Century-tuplasetin. Voi pojat sitä saundia, köpn-köpn! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
kattila 01.10.2006 23:52:55 | |
---|
Gobran rumpali Renolla diili jonkin kokkolalaisen musakaupan kanssa, josta hän sai käyttöönsä lähen ilman korvausta laadukkaan Century-tuplasetin. Voi pojat sitä saundia, köpn-köpn! :D Mulle myös! Himottais kovin Meinlin symbaalit ja oon varovasti lähestyny levytukkua jos jonkinlaista sopimusta saisi pystyyn, mutta vielä kauheasti en ole kerennyt asian eteen tekemään. MegaMan Club #008 - Spark Man |
markkuliini 02.10.2006 03:50:47 | |
---|
Väitätkö, että jos paiste tarjoais sulle täyttä endorssausta, johon saata valita niin monta peltiä, ja mitä vain haluat, niin, et ottaisi tarjousta vastaan?
Eikös ostaminen ja saaminen ole ihan eri asioita? :) www.vasamayhtye.com |
Alpha 02.10.2006 04:00:10 (muokattu 02.10.2006 04:03:00) | |
---|
Jaahas... Ei mulla mitään diiliä ole, mutta ostokseni olen soittokamojen osalta keskittänyt ooästeehen. Rummut on Tamaa samoin kuin suurin osa hardwaresta. Symbaalit suurimmaksi osaksi Paistetta ja kun tilanne sallii, niin tulevat olemaan kaikki. Käsissä heiluu useimmiten Vic Firth American Classic 5B kepakot... E:Ai niin...tulihan sitä joskus Thomannilta tilattua boksit pöntöille sekä hardwarelle. Ja hieno Paisteen symbaalikassi... |
Täytyy soittoharrastuksen olla vähintäänkin erittäin julkista, jotta maahantuoja saati valmistaja lämpenee. Mutta olihan "ammattibändi" Gobran rumpali Renolla diili jonkin kokkolalaisen musakaupan kanssa, josta hän sai käyttöönsä lähen ilman korvausta laadukkaan Century-tuplasetin. Voi pojat sitä saundia, köpn-köpn! Oon muuten kerran soittanu kerran sillä setillä. Voe pojat... En halua dissata ketään,mutta se oli jo jotain ihan hirveetä. Itse topikkiin: Eipä oo soppareita minkään valmistajan kanssa, muuta jos pitäis valita niin: Rummut: Kumu, Premier, Sonor. Pellit: Zildjian, Bosphorius. Kepit: VicFirth, Pro Mark, Vater, B-stick. Nuo siis jonkinlaisia "perimmyysjärjestyksiä" fiiliksen mukaan. Mainonnan ja aivopesun tulostahan kaikki on. Ei tämä riitä, ei se tähän jää,
sun seuraavaan elämään
aion myös röytää.
En siitä suostuisi häviämään,
aioin röytää tieni sinun uuteen elämään |
passe 02.10.2006 12:03:20 | |
---|
Voi kunpa olisinkin "pakotettu"! "Good is in the details..." |
hollmi-5 02.10.2006 13:01:51 | |
---|
Gobran rumpali Renolla diili jonkin kokkolalaisen musakaupan kanssa, josta hän sai käyttöönsä lähen ilman korvausta laadukkaan Century-tuplasetin. Voi pojat sitä saundia, köpn-köpn! Olihan Cobran kamat muutenkin kuin museosta. "Mulkku-Shure" mikrofonit, joista piuha lähti suoraan mikin perästä ilman liitintä jne. Olen soittanut noilla Cobran Centyryilla. Pellitkin olivat ihan huonointa, mitä rahalla saa. Linja pitää säilyttää :-) http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
mr_b 02.10.2006 13:11:13 | |
---|
Summer in the city and winters in Miami |
drumm 02.10.2006 13:42:00 | |
---|
laadukkaan Century-tuplasetin. Voi pojat sitä saundia, köpn-köpn! Kaiken kruunasivat itse tehdyt "Pearlin" etukalvot. Mahtava meininki. |
savopie 02.10.2006 13:51:37 | |
---|
Eikös ostaminen ja saaminen ole ihan eri asioita? :) On, mutta mietinkin, että jos ei suostu koskemaan paisteisiin ollenkaan. Niin, ENTÄ JOS saisi ilmaiseksi peltejä 3kertaa vuodessa niin ottaisiko hän. Pietu. |
markkuliini 02.10.2006 14:06:10 | |
---|
On, mutta mietinkin, että jos ei suostu koskemaan paisteisiin ollenkaan. Niin, ENTÄ JOS saisi ilmaiseksi peltejä 3kertaa vuodessa niin ottaisiko hän. Juupati juu, tulihan se selväksi, mutta kun kirjoitettiin nimenomaan että Jostain syystä en enää halua harkitakkaan Paisteen peltien ostamista kun ekojen rumpujen myötä.... Eli OSTAMISESTA oli kyse, ei "koskemisesta". Luultavasti kaveri ottaisi silti. www.vasamayhtye.com |
Velli 02.10.2006 15:13:38 | |
---|
Eikö tuo diilihomma ole siinä mielessä hieman ankea, että jos löytää esim. jonkun loistavan kuuloisen erimerkkisen lautasen, virvelin tai setin, niin sitä ei voi käyttää julkisesti missään? |
Mikko/DE 02.10.2006 16:32:09 | |
---|
Eikö tuo diilihomma ole siinä mielessä hieman ankea, että jos löytää esim. jonkun loistavan kuuloisen erimerkkisen lautasen, virvelin tai setin, niin sitä ei voi käyttää julkisesti missään? No, silloin se tietysti kiikutetaan tehtaalle, ja sanotaan: "Kopioikaa toi ja pistäkää siihen mun nimi kylkeen." |