Onko kokemusta tuolta Thomanista ostetuista symbaaleista? Onko ne halvat esim. 65€ ja 90€ vain sellaisia hätävara peltejä vai kestääkö ja soiko ihan kunnolla? Missäspäin tuo Thomann sijaitsee? Tuntuu olevan aika halpaa tuolla. Thomann sijaitsee tuolla Saksassa päin. Ei siellä kaikki ole niin halpaa kuin usein alkujaan näyttää. Monet tavarat irtoaa kotomaasta samaan hintaan, tinkaamalla. Kannattaa vertailla. Koitapa hakua, veikkaan että "muutama" threadi Thomannista löytyy. "Good is in the details..." |
Ostin setin ja yhden splashin T-kaupasta viime talvena. Tavara (etenkin setti) oli vielä parempaa, kuin olin tilatessa toivonut ja toimitus Saksasta Suomeen oli nopea ja kivuton: 4,5 työpäivää ja kaksi pakettia oli odottamassa lähimmässä postissa. Kokemukseni perusteella voin suositella T-kauppaa, mutta niin kuin tuossa edellä sanottiin kilpailuta kotimaisia musaliikkeitä ensin. Printtaa vaikka T-kaupan tarjous ja marssi sen kanssa kauppaan. Jos myyvät samaan hintaa kuin T-kauppa (muista rahtimaksu 20,-) niin osta kotimaasta. Halpa pelti on halpa ja laadultaan heikko oli se sitten ostettu Fasulta tai tilattu T-kaupasta. Ja toisaalta laatukama on laatukamaa kaikkialla. Joissakin pelleissä on yksilöllisiä eroja ja niitä ei T-kaupan kanssa voi kokeilla ennen ostopäätöstä. Arvokkaat laatupellit ostan itse (sitten kun ostan) kotimaisesta musiikkiliikkeestä tai muualta, missä pääsee kokeilemaan ennen ostamista. Summa summarum: Samaa kamaa ne myy T-kaupassa kuin muutkin. Vertaile hintoja ja päätä ostopaikka vasta sitten. "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |