Aihe: Thomann
1
Varis
01.10.2006 17:21:57
Onko kokemusta tuolta Thomanista ostetuista symbaaleista? Onko ne halvat esim. 65€ ja 90€ vain sellaisia hätävara peltejä vai kestääkö ja soiko ihan kunnolla? Missäspäin tuo Thomann sijaitsee? Tuntuu olevan aika halpaa tuolla.
Sonormies
01.10.2006 18:48:07 (muokattu 01.10.2006 20:07:36)
Ostin setin ja yhden splashin T-kaupasta viime talvena. Tavara (etenkin setti) oli vielä parempaa, kuin olin tilatessa toivonut ja toimitus Saksasta Suomeen oli nopea ja kivuton: 4,5 työpäivää ja kaksi pakettia oli odottamassa lähimmässä postissa. Kokemukseni perusteella voin suositella T-kauppaa, mutta niin kuin tuossa edellä sanottiin kilpailuta kotimaisia musaliikkeitä ensin. Printtaa vaikka T-kaupan tarjous ja marssi sen kanssa kauppaan. Jos myyvät samaan hintaa kuin T-kauppa (muista rahtimaksu 20,-) niin osta kotimaasta.

Halpa pelti on halpa ja laadultaan heikko oli se sitten ostettu Fasulta tai tilattu T-kaupasta. Ja toisaalta laatukama on laatukamaa kaikkialla. Joissakin pelleissä on yksilöllisiä eroja ja niitä ei T-kaupan kanssa voi kokeilla ennen ostopäätöstä. Arvokkaat laatupellit ostan itse (sitten kun ostan) kotimaisesta musiikkiliikkeestä tai muualta, missä pääsee kokeilemaan ennen ostamista.

Summa summarum: Samaa kamaa ne myy T-kaupassa kuin muutkin. Vertaile hintoja ja päätä ostopaikka vasta sitten.
"Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula
p.g.
01.10.2006 20:12:55

Yleensä ei ole tarvinnut varsinaisesti edes tingata,vaan on riittänyt kun on sanonut millä hinnalla Thoman myy,niin ovat pistäneet jonkun euron alle vielä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)