LexaR 25.09.2006 02:24:55 (muokattu 25.09.2006 02:26:26) | |
---|
Toivottavati et kato alas minuun tänään olen yrittänyt tehdä parhaani, kantaessani tätä painoa muistan kostosta sinua kohtaan en ole koskaan unohtanu yhdeksikään sekunniksi mutta tämä on vaikeaa.. tiedät että kadun sitä aamua ennemmän kuin mitään ja antais elämäni saadakseni sen takaisin enkä tarkoita etten rakastaisi tätä mutta ei ole päivää, jona voisin unohtaa ei ole päivää Tää on Misery Signalsia. Biisinki muistan kohta. E: joko Difference of Vengeance and Wrongs tai On Account of an Absence. Veikataan vaikka tota jälkimmäistä. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
morb 25.09.2006 11:48:47 | |
---|
Tää on Misery Signalsia. Biisinki muistan kohta. E: joko Difference of Vengeance and Wrongs tai On Account of an Absence. Veikataan vaikka tota jälkimmäistä. Jälkimmäinen eli On Account of an Absence hän on. Uutta vaan perään tietäjä. Melko nopeesti muuten arvattiin, hyvä että on laatubändit tuttuja täällä. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
LexaR 25.09.2006 16:35:07 | |
---|
Ok, pistetääs joku helpohko. Aja, Pysy rauhallisena Nämä ovat vain illuusioita Ja mitä tahansa on sanottu On mennyt nyt täysin väärin Mutta pysy järjissäsi, älä sekoa Pidä silmäsi tiessä Ja älä vain ajattele sitä huonetta... voi jumalauta voi jumalauta, voi jumalauta "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
Tobby 25.09.2006 18:12:26 | |
---|
Ok, pistetääs joku helpohko. Aja, Pysy rauhallisena Nämä ovat vain illuusioita Ja mitä tahansa on sanottu On mennyt nyt täysin väärin Mutta pysy järjissäsi, älä sekoa Pidä silmäsi tiessä Ja älä vain ajattele sitä huonetta... voi jumalauta voi jumalauta, voi jumalauta SYL - In The Rainy Season? Rot In Piss |
LexaR 25.09.2006 19:54:58 | |
---|
SYL - In The Rainy Season? Jebjeb. Seuraavaa kehiin. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
Tobby 25.09.2006 20:43:09 | |
---|
TODELLA nopeasti kyhätty käännös. Bio-ympyrä. paikka missä asumme. Näyttää siltä ettemme välitä tippaakaan. Toiset eläinlajit, huuhtoutuvat alas. Tarvitsemme uuden rodun raiskattavaksi. Miten elämme, tuhoamme. Kaiken muun elävän. Enään kun rotumme on jäljellä, tuhoamme senkin. Uusi öljyvuoto. Ydinjäte sijoitettu väärin. Taas yksi metsä kuolee. Tuokaa happosade. Rot In Piss |
Uusi öljyvuoto. Ydinjäte sijoitettu väärin. Taas yksi metsä kuolee. Tuokaa happosade. ton kyseisen bändin vokaalipuoli on aina kuulostanu tosi koomiselta mun korviin ;) antaa jonkun muun nyt kuitenkin vastata. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
sellisti 25.09.2006 21:03:17 | |
---|
Anteeksi pieni off-topic, mutta koittakaapa tehdä niitä käännöksiä tällä käännöskoneella; tulee aika hauskoja versioita. Siitä sitten arvailemaan. http://www.sunda.fi/online_demo.html"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
LexaR 26.09.2006 00:02:06 | |
---|
Anteeksi pieni off-topic, mutta koittakaapa tehdä niitä käännöksiä tällä käännöskoneella; tulee aika hauskoja versioita. Siitä sitten arvailemaan. Ainoa idiomi jonka tuo näyttäis tunnistavan on hair of the dog = krapularyypyt. Selkeesti teekkareiden väsäämä juttu. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
kirvesAxe 26.09.2006 08:33:15 | |
---|
Bio-ympyrä. paikka missä asumme. Näyttää siltä ettemme välitä tippaakaan. Toiset eläinlajit, huuhtoutuvat alas. Tarvitsemme uuden rodun raiskattavaksi. Miten elämme, tuhoamme. Kaiken muun elävän. Enään kun rotumme on jäljellä, tuhoamme senkin. Uusi öljyvuoto. Ydinjäte sijoitettu väärin. Taas yksi metsä kuolee. Tuokaa happosade. Nuclear Assault - Critical mass? Trooper pelasti minut hiphopilta.
HEWI MEDL IS TEH FORE WER
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24) |
Tobby 26.09.2006 15:58:49 | |
---|
Nuclear Assault - Critical mass? kyhyllä ! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Rot In Piss |
sellisti 26.09.2006 16:06:08 | |
---|
Ainoa idiomi jonka tuo näyttäis tunnistavan on hair of the dog = krapularyypyt. Selkeesti teekkareiden väsäämä juttu. Tuohan siitä juuri hauskan tekeekin, vaikka tunnisti se kyllä jotain muitakin. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
kirvesAxe 28.09.2006 00:50:18 | |
---|
kyhyllä ! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Eli siis uutta kehiin: Annammeko me koskaan mitään ajatuksia aikojemme sankareille jotka taistelivat vapauden ja tulevaisuuden puolesta? Jotka rukoilivat pimeässä, sateen huuhtoessa kyyneliään pois, pelastivat haavoittuneen miehen, kääntyivät kohti luotisadetta Ja ottivat viimeiset askeleet vapaassa maassamme... ------ Aseet tykittivät vihollisten riveistä taivas täyttyi savusta Hän tiesi varmasti, että oli joku toinenkin joka katsoi kuuta, muttei pöly- ja savupilven läpi kaukana taistelukentista, toivoen hartaasti tuijottaen tähtiin Trooper pelasti minut hiphopilta.
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24) |
W-Man 28.09.2006 23:35:53 | |
---|
Annammeko me koskaan mitään ajatuksia aikojemme sankareille jotka taistelivat vapauden ja tulevaisuuden puolesta? Jotka rukoilivat pimeässä, sateen huuhtoessa kyyneliään pois, pelastivat haavoittuneen miehen, kääntyivät kohti luotisadetta Ja ottivat viimeiset askeleet vapaassa maassamme... ------ Aseet tykittivät vihollisten riveistä taivas täyttyi savusta Hän tiesi varmasti, että oli joku toinenkin joka katsoi kuuta, muttei pöly- ja savupilven läpi kaukana taistelukentista, toivoen hartaasti tuijottaen tähtiin Ei anneta hyvän ketjun kuolla. Eli kyseessä on Keski-Suomen ylpeys Machine Men - Back from the days Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
kirvesAxe 29.09.2006 19:51:36 | |
---|
Ei anneta hyvän ketjun kuolla. Eli kyseessä on Keski-Suomen ylpeys Machine Men - Back from the days Juurikin näin (ja on muuten pirun hieno biisi, eikö? ;) Pistä seuraavaa. Trooper pelasti minut hiphopilta.
...?D
W-Man 01.10.2006 18:24:37 | |
---|
anteeksi ku kestää, mut en oo päässy viikonloppuna koneelle. Yritän tänä iltana laittaa uuden tekstin ku nyt en kerkeä. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
W-Man 02.10.2006 13:38:39 | |
---|
Hetki on koittamassa, loppu on lähellä minun matkani läpi laakson, pelon polkuja Tunnen tyhjää, katumukseni on myöhässä, luulen että nyt on myöhäistä olla kanssasi Olen suunnattoman pelästynyt siitä, mitä tulee tapahtumaan Myin itseni, oman kuolemani Tiedän että et voi antaa minulle anteeksi Tiedän että olen omillani Petin sinut Kuljen yksin... Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
LexaR 02.10.2006 14:40:14 | |
---|
Hetki on koittamassa, loppu on lähellä minun matkani läpi laakson, pelon polkuja Tunnen tyhjää, katumukseni on myöhässä, luulen että nyt on myöhäistä olla kanssasi Olen suunnattoman pelästynyt siitä, mitä tulee tapahtumaan Myin itseni, oman kuolemani Tiedän että et voi antaa minulle anteeksi Tiedän että olen omillani Petin sinut Kuljen yksin... Jäätynyt Maa - Kysymys Taivaasta "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
W-Man 02.10.2006 15:20:37 | |
---|
Jäätynyt Maa - Kysymys Taivaasta No sehän se. Uutta putkeen vaan.. Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
LexaR 03.10.2006 00:19:07 (muokattu 03.10.2006 00:21:26) | |
---|
Aluksi en tiedä miksi läsnäolosi saa minut vaivautuneeksi Vaikka olen kaivannut sinua enemmän kuin elämää itseään Jäädyn Se on kun olisit ollut kadonneena ja nyt taas iloinen nähdessäsi kasvoni Mutta istuutuessasi hämmenykseni muuttuu ahdingoksi Ei tietäen miten kertoa sinulle että olet Kuollut "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |