Aihe: JCM 800 treeniksellä/mikäs kotona?
1 2 3
Keke Urlaub
21.09.2006 20:23:44

Lisäkaapin kanssa TM10 riittää bändisoittoonkin, ainakin pop-soundeilla. Kokeiltu on, TM30 riittänee vielä paremmin. Ja se soundi on terve perussoundi, ei mikään multi-ihme. Eipähän huku vaihtoehtoihin ja valikoihin, se on minulle ainakin ensiarvoisen tärkeää digimaailmasta ja räkkihelvetistä irti päästyäni. Saa vain soittaa ja soundi on terve säätämättäkin.

Jep- mä tykkään asetuksesta calif-higain-flat ja terve eq-käyrä (gain puolessa, samaten reverb). Jumankauta että se särön erottelevuus kompeissa on uskomaton! Saispa sellasen söpön pikku techin nupin jostai (*ottaa moottorisahan).
"It wouldn't pain me more to bury you rich / Than to bury you poor / In your Jesus Christ pose"
Chemo
21.09.2006 20:56:09

Kysyjän tilanteessa mä funtsisin sellaista vaihtoehtoa että hommaisi yhden uuden kaapin kotiin, roudaisin nuppia, ja hankkisin vielä ehkä kotiin keinokuorman jos sellaisen tarttee.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Nacher
21.09.2006 23:47:59
Kysyjän tilanteessa mä funtsisin sellaista vaihtoehtoa että hommaisi yhden uuden kaapin kotiin, roudaisin nuppia, ja hankkisin vielä ehkä kotiin keinokuorman jos sellaisen tarttee.

Kakkoskaappia ajattelin itsekin ehdottaa, jossei halfstackin roudaus maistu. Joku 1x12" pikkukaappi kotiin nurkkaan istumaan. Ei maksane paljoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)