Aihe: JCM 800 treeniksellä/mikäs kotona?
1 2 3
Keke Urlaub
21.09.2006 20:23:44

Lisäkaapin kanssa TM10 riittää bändisoittoonkin, ainakin pop-soundeilla. Kokeiltu on, TM30 riittänee vielä paremmin. Ja se soundi on terve perussoundi, ei mikään multi-ihme. Eipähän huku vaihtoehtoihin ja valikoihin, se on minulle ainakin ensiarvoisen tärkeää digimaailmasta ja räkkihelvetistä irti päästyäni. Saa vain soittaa ja soundi on terve säätämättäkin.

Jep- mä tykkään asetuksesta calif-higain-flat ja terve eq-käyrä (gain puolessa, samaten reverb). Jumankauta että se särön erottelevuus kompeissa on uskomaton! Saispa sellasen söpön pikku techin nupin jostai (*ottaa moottorisahan).
"It wouldn't pain me more to bury you rich / Than to bury you poor / In your Jesus Christ pose"
Chemo
21.09.2006 20:56:09

Kysyjän tilanteessa mä funtsisin sellaista vaihtoehtoa että hommaisi yhden uuden kaapin kotiin, roudaisin nuppia, ja hankkisin vielä ehkä kotiin keinokuorman jos sellaisen tarttee.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
trent
22.09.2006 23:37:01
Joo samaa ite ihmettelen. Nää on näitä vanhan liiton jääriä joille ei käy kun aito tavara :)

Sitten musta on varmaan tulossa vanhan liiton jäärä...heh. Mallintavat on minunkin korvaan kuulostanut tosi hyvältä. Ainakin siihen asti kunnes pääsin vertaamaan siihen aitoon tavaraan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)