Can t stop! 15.11.2003 19:12:30 | |
---|
Onko kenelläkään kokemusta bassocombon käytöstä kitaravahvarina, voisiko toimia?? Jos käyttää siinä säröbedaalia.. |
D-Kay 15.11.2003 19:16:47 | |
---|
Toimii, mutta miksi tehdä niin? MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla! |
Volle 15.11.2003 19:21:36 | |
---|
Voi saada enemmän palloja alapäähän... :) Jos se kuulostaa korvaasi hienolta ja käytössäsi on ylimääräinen bassokombo, en näe mitään syytä mikset käyttäsi sitä. Jos siinä on ylä-äänien pilli, se kannattaa laittaa pois päältä. Kihisee inhottavasti ja voi kai jopa kärsiä, koska kitarasta (etenkin säröisestä) tulee niin paljon korkeita ääniä. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
sihvoh 15.11.2003 19:56:05 | |
---|
Toki voi käyttää, eikös esim. Fender Bassman ole alunperin bassovahvistin, jota käytetään enemmän kitaran kera ? Bassovahvistin kestää kyllä kitaralla revittelyn, mutta kitaravahvistin basson kera voisi olla entinen hyvin nopeasti. I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Aivan, alkuperäinen Fendän bassmanhan oli bassovahvistin ja sitä pidetään nykyisin suuressa arvossa kitaravahvistimena. Siinä ei ollut sitä diskanttipilliä, toisin kuin nykyajan monissa vehkeissä on. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
migeboy 15.11.2003 20:27:23 | |
---|
Mä olen soittanut aika useinkin kitaraa bassovahvistimen läpi. Oon heittänyt (jopa) pari keikkaa tolla viritelmällä. Se kyllä toimii. Ei siinä mitään. Senkust vaan soittaa. |
juici 15.11.2003 20:52:55 | |
---|
Mutta toisinpäin homma ei toimi. Se on muistettava. Tai ei ainakaan toimi hyvin. "And now for something completely different..." |
migeboy 15.11.2003 20:59:12 | |
---|
Mutta toisinpäin homma ei toimi. Se on muistettava. Tai ei ainakaan toimi hyvin. Ei kannata yrittää saada bassoon lisää ylä ääniä tolla tavalla. Tai no, omalla vastuulla. |
palelee 15.11.2003 21:56:51 | |
---|
ite soittelin joskus treenikämpillä jollain peaveyn 60w bassocombolla ja zoomin GM-200:lla. toimi todella hyvin...ja alapäätä löytyi Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
bytheway 16.11.2003 10:40:53 | |
---|
Jos siinä on ylä-äänien pilli, se kannattaa laittaa pois päältä. Kihisee inhottavasti ja voi kai jopa kärsiä, koska kitarasta (etenkin säröisestä) tulee niin paljon korkeita ääniä. Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on ylä-äänien pilli? |
Volle 16.11.2003 12:20:00 | |
---|
Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |