Artias 19.09.2006 20:11:39 | |
---|
Tiedän miten tabulatuureja luetaan, mutta ongelmaksi muodostuu tabejen epätarkkuus. http://www.bassmasta.net/b/black_sabbath/148005.htmlmm. tuossa on vain riffit. Ei sitä montako kertaa kutakin niistä soitetaan, ja missä järjestyksessä (oletettavasti numerojärjestyksessä). Täten, nyt minä pyytäisin selvennystä asiaan. |
HungryFD 19.09.2006 20:20:12 | |
---|
Jos vaikka kokeilisit kuunnella sitä biisiä, että missä kohassa vaihtuu osa. Tai sitten hankit paremmat tabit... M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51 |
Karlsson 19.09.2006 20:23:51 | |
---|
Tiedän miten tabulatuureja luetaan, mutta ongelmaksi muodostuu tabejen epätarkkuus. http://www.bassmasta.net/b/black_sabbath/148005.html mm. tuossa on vain riffit. Ei sitä montako kertaa kutakin niistä soitetaan, ja missä järjestyksessä (oletettavasti numerojärjestyksessä). Täten, nyt minä pyytäisin selvennystä asiaan. Se tabulatuureissa onkin, että nuottien kestot jäävät turhan epäselviksi. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
J.Hollström 19.09.2006 20:40:14 (muokattu 19.09.2006 20:44:58) | |
---|
Se tabulatuureissa onkin, että nuottien kestot jäävät turhan epäselviksi. Ja se että ne on yleensä puukorvien tekemiä. Esim. toi parin minuutin kohdalla tuleva riffi on päin vituraista, ainakin minun vaikkukorvien mukaan. E: ja tabulatuurien levityshän on kielletty, joten en ala tänne setvimään sen enempää. Kaiken lisäksi tommoset biisit PITÄÄ opetella korvalla. Muuten nuottikorva ei kehity koskaan. Varmaan joku tsekkaa tuolta Paranoidinkin miten sitä E:tä ja D:tä pitää jumputtaa... |
Ja se että ne on yleensä puukorvien tekemiä. Esim. toi parin minuutin kohdalla tuleva riffi on päin vituraista, ainakin minun vaikkukorvien mukaan. E: ja tabulatuurien levityshän on kielletty, joten en ala tänne setvimään sen enempää. Kaiken lisäksi tommoset biisit PITÄÄ opetella korvalla. Muuten nuottikorva ei kehity koskaan. Varmaan joku tsekkaa tuolta Paranoidinkin miten sitä E:tä ja D:tä pitää jumputtaa... Ja plussat paukkuu vaikkukorvalle!!! "VoiVoi..." |