Aihe: Tabulatuureista hieman
1
Artias
19.09.2006 20:11:39

Tiedän miten tabulatuureja luetaan, mutta ongelmaksi muodostuu tabejen epätarkkuus.

http://www.bassmasta.net/b/black_sabbath/148005.html
mm. tuossa on vain riffit.
Ei sitä montako kertaa kutakin niistä soitetaan, ja missä järjestyksessä (oletettavasti numerojärjestyksessä).

Täten, nyt minä pyytäisin selvennystä asiaan.
HungryFD
19.09.2006 20:20:12
Jos vaikka kokeilisit kuunnella sitä biisiä, että missä kohassa vaihtuu osa. Tai sitten hankit paremmat tabit...
M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51
J.Hollström
19.09.2006 20:40:14 (muokattu 19.09.2006 20:44:58)
Se tabulatuureissa onkin, että nuottien kestot jäävät turhan epäselviksi.

Ja se että ne on yleensä puukorvien tekemiä. Esim. toi parin minuutin kohdalla tuleva riffi on päin vituraista, ainakin minun vaikkukorvien mukaan.

E: ja tabulatuurien levityshän on kielletty, joten en ala tänne setvimään sen enempää. Kaiken lisäksi tommoset biisit PITÄÄ opetella korvalla. Muuten nuottikorva ei kehity koskaan. Varmaan joku tsekkaa tuolta Paranoidinkin miten sitä E:tä ja D:tä pitää jumputtaa...
Boxeri
19.09.2006 20:58:44
Ja se että ne on yleensä puukorvien tekemiä. Esim. toi parin minuutin kohdalla tuleva riffi on päin vituraista, ainakin minun vaikkukorvien mukaan.

E: ja tabulatuurien levityshän on kielletty, joten en ala tänne setvimään sen enempää. Kaiken lisäksi tommoset biisit PITÄÄ opetella korvalla. Muuten nuottikorva ei kehity koskaan. Varmaan joku tsekkaa tuolta Paranoidinkin miten sitä E:tä ja D:tä pitää jumputtaa...

Ja plussat paukkuu vaikkukorvalle!!!
"VoiVoi..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)