Stalkah 15.09.2006 15:05:43 | |
---|
You just don't get it, dude! =) Right on, man! :P "Vittu ja Paska!" - Marco Hietala |
Disposable 15.09.2006 19:31:34 | |
---|
Täytyy sanoa The Greater Good of God:issa on kyllä 2000-luvun parhaimmat englanninkieliset sanoitukset tähän mennessä. Niitä pohtii ja laulaa mielessään vaikka kappaletta ei kuuntelisikkaan. Levyä olen kuunnellut sellaiset 3 päivää tuuttaamalla 24/7, ja vasta tuo kyseinen biisi alkaa avautua. On kyllä ihailtavan riittoisaa evästä. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
aikavaikea 15.09.2006 20:47:04 | |
---|
Levyä olen kuunnellut sellaiset 3 päivää tuuttaamalla 24/7, ja vasta tuo kyseinen biisi alkaa avautua. Ihan yleisesti, mua jo nyppii (anteeksi) tuo koko "avautuminen" ja sen yleistynyt käyttö. Tässä henkilökohtaisella musiikkimatkalla ainakaan minulla mikään paska ei ole vielä muuttunut konvehdiksi. Mun mielestä edelleen ensivaikutelma on se oikea vaikutelma. Jos jokin kuulostaa hyvältä heti, se voi kuulostaa paremmalta ajan kanssa, mutta jos jokin ei tunnu hyvältä, ei se tunnu hyvältä jatkossakaan. Ja tämä ei liity tähän kyseiseen levyyn, jota en ole edes kuullut (vielä), vaan siihen että tätä maagista tapahtumaa niin paljon nykyään mainostetaan. "Kuuntele vaan, kyllä se avautuu sitten x:nnen kuuntelun jälkeen. Olen pettynyt liian monta kertaa. En väitä etteikö se joillakin näin ole, mutta ilmeisesti itse olen joko laiska kuuntelija tai sitten muuten vain yksinkertainen. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
En väitä etteikö se joillakin näin ole, mutta ilmeisesti itse olen joko laiska kuuntelija tai sitten muuten vain yksinkertainen. Jälkimmäinen. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
joukov 15.09.2006 21:45:37 | |
---|
Ensimmäinen Maidenin levy, jota en jaksanut kuunnella alusta loppuun yhdellä kerralla. Puuduttavaa kamaa. Sanoin jo kerran mutta sanon uudelleen, sinä päivänä kun J.Gers yritti täyttää A.Smithin saappaat niin silloin alkoi bändin alamäki. Bändiä on tullut seurattua 80-luvun alusta. 6 kokkia on liikaa yhden padan äärellä. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
sellisti 15.09.2006 22:15:04 (muokattu 15.09.2006 22:17:20) | |
---|
Ihan yleisesti, mua jo nyppii (anteeksi) tuo koko "avautuminen" ja sen yleistynyt käyttö. Tässä henkilökohtaisella musiikkimatkalla ainakaan minulla mikään paska ei ole vielä muuttunut konvehdiksi. Mun mielestä edelleen ensivaikutelma on se oikea vaikutelma. Jos jokin kuulostaa hyvältä heti, se voi kuulostaa paremmalta ajan kanssa, mutta jos jokin ei tunnu hyvältä, ei se tunnu hyvältä jatkossakaan. Tämähän ei ole ihan niin yksioikoinen asia, että "joko avautuu tai sitten ei" eikä riipu pelkästään kuuntelijasta vaan aika lailla myös kuunneltavasta musasta. Mulle joku ensikuuntelulla huonolta vaikuttanut musa on muuttunut ajan kanssa paremmaksi, joku toinen taas ei. Toki ensivaikutelma on tärkeä, mutta jos ensikuuntelun perusteella on valmis heittämään levyn roskiin niin toisinaan siinä saattaa tehdä virheenkin. Kantsii varmuuden vuoksi antaa levylle se toinen tai kolmaskin mahdollisuus, ei siinä mitään menetä. kymmenisen kertaa on tullut kuunneltua, eikä ainakaan vielä aukea yhtään. tällä hetkellä vaikuttaa bändin paskimmalta levyltä. Piristävää lukea välillä tällainenkin kommentti kaiken ylistyksen seassa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
VJP 15.09.2006 22:55:30 (muokattu 16.09.2006 16:59:38) | |
---|
Umpipaska levy ei ole ikinä muuttunut hyväksi minun kuuntelussani mutta monta kertaa niistä parhaista kappaleista tajuaa sen jonkin vasta muutaman kuuntelun jälkeen. Umpipaskalla en sitten tarkoita uutta Maidenia niinkuin voisi ymmärtää. |
yellow 15.09.2006 22:56:28 | |
---|
Viimeisten viikkojen aikana varmaan n.30 kuuntelukertaa takana ja aina vaan tuntuu paremmalta. Ehdottomasti paras levy sitten Somewhere in timen. Vaativaa musaa vaativalle kuuntelijalle. Taustamusana tämä ei toimi yhtään. Pitää istua, hiljentyä ja kuunnella. Loistavaa kamaa, up the fuckin' irons! |
Pikku-Henry 16.09.2006 14:27:23 | |
---|
Aivan loistava. Hieman vaan huvitti paikallisen lehden arvio levystä, jossa mainittiin levystä sen verta, että huono on koska tämä on aivan liian helppoa kamaa esimerkiksi kitaristille soitettavaksi. Sehän se siis levyn laatuun vaikuttaa :) If i play this any faster you'r minds will blow up- Yngwie "Ynkky" Malmsteen |
Newsted85 16.09.2006 18:13:15 | |
---|
Täytyypä kompata paria edellistä kirjoitusta. Tulipahan ostettua kyseinen lätty vähän aikaa sitten ja on kyllä kova. Ei missään nimessä mitään taustamusiikkia, vaan vaatii nimenomaan kuuntelua ja keskittymistä. Mistään progestahan ei ole kyse, vaan tutusta ja turvallisesta Maidenista. Samat elementit käytössä kuin aikaisemminkin, mutta ehdottomasti mielenkiintoisesti ja tuoreen kuuloisesti järjesteltyinä. Kuitenkin kunnioitettavaa, että 30 vuotta vanha bändi pystyy tekemään näinkin intensiivisen ja kiinnostavan levyn. Ja lyriikatkin ovat aika lailla sellaisen perus hevi-diipadaapan yläpuolella. |
rheinone 16.09.2006 19:09:44 | |
---|
Jälkimmäinen. Mitähän vitun lisäarvoa tää kommentti toi tähän keskusteluun? Urpo. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
InYourFace90 17.09.2006 01:15:53 | |
---|
Aivan loistava. Hieman vaan huvitti paikallisen lehden arvio levystä, jossa mainittiin levystä sen verta, että huono on koska tämä on aivan liian helppoa kamaa esimerkiksi kitaristille soitettavaksi. Sehän se siis levyn laatuun vaikuttaa :) Johan oli arvostelu. Eikä tää sen helpommalta kuulosta ku mikään muukaa maideni! Up The Irons! |
carnation 17.09.2006 16:43:13 | |
---|
tehkää zaatana ite eka parempi levy ja tulkaa sitten tänne itkemään ja haukkumaan Maidenin uusinta levyä. E: Urpot. Eli muut eivät saa arvostella maitoa kuin lehmät? Olen kuunnellut uutta Maidenia, jostain syystä ei kolahtanut lainkaan. Paitsi se Different World, muiden biisien melodiat tai riffit eivät valitettavasti jääneet mieleen ollenkaan. Ei, enkä kuuntele sitä levyä repeatilla viikkotolkulla että se "avautuu". Yrittäkää nyt Maiden-fanit hyväksyä ne negatiivisetkin mielipiteet. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
PekkaM 17.09.2006 17:05:17 (muokattu 17.09.2006 17:09:26) | |
---|
Eli muut eivät saa arvostella maitoa kuin lehmät? Se että sinua ei ole imetetty pienenä ei tarkoita sitä, että vain lehmistä tulisi maitoa. |
Nieby 17.09.2006 17:46:47 | |
---|
Eli muut eivät saa arvostella maitoa kuin lehmät? Olen kuunnellut uutta Maidenia, jostain syystä ei kolahtanut lainkaan. Paitsi se Different World, muiden biisien melodiat tai riffit eivät valitettavasti jääneet mieleen ollenkaan. Ei, enkä kuuntele sitä levyä repeatilla viikkotolkulla että se "avautuu". Yrittäkää nyt Maiden-fanit hyväksyä ne negatiivisetkin mielipiteet. hyväksytään toki, mutta mitä järkeä on uutta tekelettä haukkua täällä viikkotolkulla? katsotaan 10vuoden päästä, onko levy vielä suosittu/legenda/evergreen? sit imastaan kakki kolme kiloa pas........ |
Stalkah 17.09.2006 19:13:45 | |
---|
no nyt tää meni kyllä pahemman kerran offtopiciksi! joten eiköhän sanota, että ne kenellä ei ole mitään järkevää sanottavaa menevät DADAan tai ovat hiljaa niin ei mene lukkoon koko juttu, vai mitä? "Vittu ja Paska!" - Marco Hietala |
sellisti 20.09.2006 00:21:44 (muokattu 20.09.2006 00:22:17) | |
---|
hyväksytään toki, mutta mitä järkeä on uutta tekelettä haukkua täällä viikkotolkulla? Kai siinä on sama järki kuin sen kehumisessa viikkotolkulla. Jos siis kaikki mielipiteet (perustellut) sallitaan. Toiset tykkää, toiset ei. Turha makuasioista on hermostua. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
joonasvalve 20.09.2006 12:49:48 | |
---|
no ... nyt kun sen kuuli KOKONAAN niin... Ei tää kyllä paskemmalta vaikuta. Jaksaa ainakin läpi kuunnella toisin kun nuo parit aiemmat levyt. Ja omalla kohdallani paska on muuttunut joskus konvehdiksi. Ja olo on sen jälkeen että kyllä kannatti. "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
Nazareth 21.09.2006 15:34:18 | |
---|
Ihan yleisesti, mua jo nyppii (anteeksi) tuo koko "avautuminen" ja sen yleistynyt käyttö. Tässä henkilökohtaisella musiikkimatkalla ainakaan minulla mikään paska ei ole vielä muuttunut konvehdiksi. Mun mielestä edelleen ensivaikutelma on se oikea vaikutelma. Jos jokin kuulostaa hyvältä heti, se voi kuulostaa paremmalta ajan kanssa, mutta jos jokin ei tunnu hyvältä, ei se tunnu hyvältä jatkossakaan. Ja tämä ei liity tähän kyseiseen levyyn, jota en ole edes kuullut (vielä), vaan siihen että tätä maagista tapahtumaa niin paljon nykyään mainostetaan. "Kuuntele vaan, kyllä se avautuu sitten x:nnen kuuntelun jälkeen. Olen pettynyt liian monta kertaa. En väitä etteikö se joillakin näin ole, mutta ilmeisesti itse olen joko laiska kuuntelija tai sitten muuten vain yksinkertainen. Täyttä asiaa. Mulle henk. koht ei oo avautunu tuo "avautumisen" merkitys ollenkaan. "My half-serp spear that frankly would have fed, pleased with this dainty bait, thus goes to bed!" IMIK #27 AKKK#6 |
ShadowWalker 21.09.2006 17:35:42 | |
---|
Oon tainnu kuunnella levyn kolme kertaa läpi ja mitään ei siitä jäänyt käteen, jotenkin semmosta tasapaksua jöötiä, joka on kuitenkin sitä Maidenia, mutta ei tarjoa mitään uutta minulle. Vähän sama kuin joisi kofeiinitonta kahvia; paketin päällä lukee kahvi ihan niinkuin oikeassakin kahvissa, mutta miksi sitä pitäisi juoda kun siitä puuttuu se tärkein? Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |