Muuki 01.09.2006 08:45:45 | |
---|
Pystyn kuvittelemaan aloittelevaa kepittäjää taistelemassa barre-F:n kanssa huonolla klassisella kepillä. Sääliksi käy :) Barrehan tuo oli minullekkin yhtä helvettiä aikoinaan, yritin milla kitaralla vain. Europe on maailman paras bändi. |
outo jätkä 01.09.2006 10:31:56 | |
---|
Eli taidan ostaa sitten tuon yamaha c40. kun se ilmeisesti on ihan hyvä aloitus kitara. |
Titares 01.09.2006 14:05:37 | |
---|
|
Aki 01.09.2006 23:58:16 | |
---|
Tohon hintaluokkaan tämä Soundstoren halpismerkki on ehdottomasti paras mihin olen törmännyt. Olisko se maksanut juuri sen 150e. "C7:n tulee kuulostaa aivan erilaiselta jos sen soittaa Stadian Pop-Jazzilainen tai Pop-Jazz Konsalainen." -Pekka Korhonen, Stadia |
outo jätkä 15.09.2006 14:20:19 | |
---|
ääh. En jaksa ostaa akustitsa. Kyllä mää tolla mun sähkökitaralla pärjään. pitää vaan vähän ostella lisää kamaa kuten uudet kielet. kun sisko perhana laito tohon kitaran päälle pari kirjaa niin nuo kielet meni silleen että niis on pieni mutka alas päin. ei siinä sitten oikeestaan mitään muuta vikaa oo. sitten pitäis vielä ostaa viritys mittari. Sillä mun kitara ei oo koskaan ollu kunnon virees. ja vipra kampikin on hukas. |
olisko hyviä esimerkkejä (laittakaa linkkejä). kannattaako kipputorilta edes ostaa kitaraa. itsestä tuntuu aika tyhmältä ostaa mitään kirppu torilta. Kyllä kirppikseltä kannattaa aina ostaa jos on hyvää halvalla ihan mitä vaan, mutta yleensä siellä on venäläisiä matkamuisto kitaroita kielet kymmenen sentin päästä kaulasta ja hintaa enemmän kun soivalla uudella.Monasti on pitänyt ottaa kirppikselle mukaan liimattavia muistilappuja että sais lätkiä "herää" tekstejä ihmisten hintapyyntöihin. jee |
Gaines 15.09.2006 15:27:29 | |
---|
Juu, kuten täälläkin erään antiikkiliikkeen "no-name" -naikkari: Kansi halki, kaula kiero ja umpipaskassa. Talla revennyt irti ja sitten viisaudessaan ruuvattu kahdella sinkkiruuvilla kanteen (jätetty heftiin...) kun on yritetty epätoivoisesti saada sitä takasin kanteen...ja hintaa vaatimattomat 75euroa! Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian! |