Aihe: M-Audio Duo
1
joroma
13.09.2006 22:56:38
Osaako kukaan kertoa otsikossa mainittuun äänikorttiin toimivaa ajuriversiota, tai vastaavasti konstia jolla vehkeen saisi pelittämään?
Ajurit eivät asennu millään niin että äänittäminen onnistuisi. Nyt kun olen noin 30 kertaa asentanut laitteen uudelleen yrittäen tehdä sen joka kerta hieman eri tavalla, olen saanut äänen toistamisen toimaan n. 50 % kerroista ja äänityksen 5 % kerroista. Samaan aikaan eivät nämä asiat ole kuitenkaan onnistuneet Duo:n kautta.
Miten saa estettyä windowssia asentamasta automaattisesti mirosoftin omia ajureita heti sen huomattua uuden laitteen?
Olisi mahtavaa jos joku pystyisi neuvomaan..
Nimin. narua rasvatessa.
CryptoFib
14.09.2006 17:30:26
Eikös kone kysy, että asennetaanko ajurit automaattisesti? Siinä vastaat, notta EI. Sitte valitset vaan kansion, missä tarvittavat filut on.
toinen tapa on tietysti, että kun uusi laite on löydetty, niin et asenna mitään, mitä se kone ehottelee, vaan peruutat toiminnon. m-audion ajurit on yleensä asentuvia exejä, joten tee asennus asennus ko. asennustiedostolla.

http://www.m-audio.com/index.php?do … 83e1ef362642d74f048b31de21&o=15

Tuosta pitäis löytyä tiedosto..
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
joroma
14.09.2006 18:28:07
Tohon asti olen nyt jo itsekin päässyt ja kaikki on päälisin puolin ihan ok.
Reaperilla ja Kristalilla olen koittanut nauhoitella, mutta molemmat valittavat ASIO asioiden olevan huonolla mallilla. Reaperissa hommaan saa melkein toimaan Asio4All:in kanssa, mutta toisto on yhtä rohinaa ja takertelua...
M-audion omia asio ajureita käytettäessä Reaper ei löydä yhtään sisään- tai ulostuloa.
Ja meillä kun oli tarkoitus viikonloppuna äänittää...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)