Aihe: M-Audio Duo
1
joroma
13.09.2006 22:56:38
Osaako kukaan kertoa otsikossa mainittuun äänikorttiin toimivaa ajuriversiota, tai vastaavasti konstia jolla vehkeen saisi pelittämään?
Ajurit eivät asennu millään niin että äänittäminen onnistuisi. Nyt kun olen noin 30 kertaa asentanut laitteen uudelleen yrittäen tehdä sen joka kerta hieman eri tavalla, olen saanut äänen toistamisen toimaan n. 50 % kerroista ja äänityksen 5 % kerroista. Samaan aikaan eivät nämä asiat ole kuitenkaan onnistuneet Duo:n kautta.
Miten saa estettyä windowssia asentamasta automaattisesti mirosoftin omia ajureita heti sen huomattua uuden laitteen?
Olisi mahtavaa jos joku pystyisi neuvomaan..
Nimin. narua rasvatessa.
joroma
14.09.2006 18:28:07
Tohon asti olen nyt jo itsekin päässyt ja kaikki on päälisin puolin ihan ok.
Reaperilla ja Kristalilla olen koittanut nauhoitella, mutta molemmat valittavat ASIO asioiden olevan huonolla mallilla. Reaperissa hommaan saa melkein toimaan Asio4All:in kanssa, mutta toisto on yhtä rohinaa ja takertelua...
M-audion omia asio ajureita käytettäessä Reaper ei löydä yhtään sisään- tai ulostuloa.
Ja meillä kun oli tarkoitus viikonloppuna äänittää...
CryptoFib
15.09.2006 13:25:06
Kuulostaa, ku ois jotain fyysistä vikaa. koneessa tai kortissa. Ootko kokeillu jotain muutaki softaa? esim ootko kokeillu audacityä?
Emon integroidun äänikortin disablointi kannattaa tehä ens töiksi. m-audion sivuilta löytyy manuaali varmasti tuohonki vekottimeen ja databaset ongelmatilanteisiin. toivottavasti niistä ois jotain hyötyä.

Eittämättä ongelma kuulostaa turhan vakavalta. yks, mikä vois olla, niin kokeile asentaa toiseen usb-porttiin. Joskus asentelin itelleni midisport 2x2:sta ja sillon asennus kosahti monet kerrat sen takia, ku en lukenu asennuksen aikana tarpeeksi niitä tekstejä, vaan "continue, continue .... joojoo logotestit jojoo..." Asennus sano yhessä vaiheessa ennen ajureiden asentamista, että 'varmista, ettei usb-laite ole kytkettynä ja paina sitten continue".
Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)