lapio 12.09.2006 19:11:56 | |
---|
Muistakaa kaikki sitten ostaa se vinyyliversio, on paljon komeampi ja siinä on mukana se 12-sivuinen lyriikkavihkonen. Mutta, kun sitä olisi ihan kiva sitten kuunnellakkin :( Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
sellisti 12.09.2006 19:45:34 | |
---|
Lupaavia arvioita, taitaa olla vaikuttava levy tulossa. Muistakaa kaikki sitten ostaa se vinyyliversio, on paljon komeampi ja siinä on mukana se 12-sivuinen lyriikkavihkonen. Kas, tuota en tiennytkään. Sehän se on sitten hommattava. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
anttipoeka 12.09.2006 21:26:58 | |
---|
Muistakaa kaikki sitten ostaa se vinyyliversio, on paljon komeampi ja siinä on mukana se 12-sivuinen lyriikkavihkonen. Vaikeaksi menee. Vinyylin ostaisin muuten suorilta, mutta haluan saada biisit myös mp3-soittimeen ja tietokoneelle. Huomenna sitten Swampiin pähkäilemään. Ei tässä sen kummempaa. |
sellisti 12.09.2006 22:40:20 | |
---|
Vaikeaksi menee. Vinyylin ostaisin muuten suorilta, mutta haluan saada biisit myös mp3-soittimeen ja tietokoneelle. Eihän vinyyli sitä estä..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Todenpuhuja 13.09.2006 00:07:05 | |
---|
Eihän vinyyli sitä estä..? No lisää vaikeusastetta ainakin perusdataajalle. Päivemmällä sitten kauppaan hankkimaan tuo lätty. :) "Peace, love & Kingston Wall!" |
sellisti 13.09.2006 14:10:38 | |
---|
No lisää vaikeusastetta ainakin perusdataajalle. Päivemmällä sitten kauppaan hankkimaan tuo lätty. :) Eipä se kauheen vaikeeta silti ole. Vinyyli soittimeen soimaan ja stereoiden kuulokeplugista piuha mp3-soittimeen, ja sitten vaan äänitys päälle. Ja mp3-soittimesta sitten koneelle. Näin olen itse toiminut, ja melko vaivatonta on. Hitaampaa tietysti kuin cd:ltä koneelle ja sieltä mp3-soittimeen. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
lapio 13.09.2006 14:20:19 | |
---|
Ostinpa nyt tuon cd-version. Ei niitä kansia kuitenkaan tulisi pällisteltyä kuin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran. Musiikki saa puhua puolestaan, siitähän tässä kuitenkin pitäisi pohjimmillaan olla kyse, eikä vain hienosta kääreestä sen ympärillä. Aloitetaanpa ensimmäinen kuuntelu... Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
heikkiha 13.09.2006 14:53:42 (muokattu 13.09.2006 14:54:31) | |
---|
Ostinpa nyt tuon cd-version. Ei niitä kansia kuitenkaan tulisi pällisteltyä kuin sen ensimmäisen ja viimeisen kerran. Musiikki saa puhua puolestaan, siitähän tässä kuitenkin pitäisi pohjimmillaan olla kyse, eikä vain hienosta kääreestä sen ympärillä. Aloitetaanpa ensimmäinen kuuntelu... Mistäs ostit tuon? Itselleni olisi pitänyt tulla jo tänään LevykauppaX:n kautta mutta eipä ole näkynyt... Mainostavat sitä että julkaisupäivänä kolahtaa postiluukkuun levyt. "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
seitikki 13.09.2006 15:09:22 | |
---|
Ja cdon.com:ssa olivat Rakkaus-albumit jo loppuunmyyty, kun eilen yritin tilata... Mierolainen oli sen verran hyvä albumi, että tältä akustiselta odotan paljon hyvää matskua.. kun vaan sais käsiinsä. mörrimöykkytyttökökkö |
aziztcf 13.09.2006 19:04:57 (muokattu 15.09.2006 09:25:52) | |
---|
Kertakuuntelun jälkeen vois sanoa et mahtava levy. Myrsky ja nimikkobiisi iskivät ehkä eniten. Pistänpä pyörimään uudestaan. E: Muutaman kerran kuunnellut, diggaan kovasti. Jos mulla menisi todella huonosti on upea, Martikainen(ateisti?) pohtii mistä löytäisi palasen taivasta, jotain mihin uskoa. Hieno biisi, hieno levy. musiikki on ku paskantamine |
lapio 13.09.2006 19:54:40 | |
---|
Mistäs ostit tuon? Itselleni olisi pitänyt tulla jo tänään LevykauppaX:n kautta mutta eipä ole näkynyt... Mainostavat sitä että julkaisupäivänä kolahtaa postiluukkuun levyt. Levykauppa äxsästä ostin. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Rise 13.09.2006 20:48:00 | |
---|
Et sitten toveri Patonki lähtenyt tänä vuonna Heinolaan Jarkon Miljoonasade-lämmityssettiä katsastamaan? Toimi kyllä kuin yhden hengen junan vessa. |
sellisti 13.09.2006 20:54:51 | |
---|
Mahtavaa, ei paikallisen levykaupan setä edes tiennyt että tällainen on julkaistu, saati että sitä olisi kaupasta löytynyt. Pitäs vissiin kaikki ostokset tehdä netitse. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
patonki 13.09.2006 21:25:40 | |
---|
Et sitten toveri Patonki lähtenyt tänä vuonna Heinolaan Jarkon Miljoonasade-lämmityssettiä katsastamaan? Toimi kyllä kuin yhden hengen junan vessa. Olihan tuonne tarkoitus tulla, mutta kun tulikin viime hetken nakitus Tukholmaan, minne lennättivät haastattelemaan Chris Cornellia. Ehdin tosin vielä illaksi kotiin, mutta pitihän se käväistä Mercury Reviä vilkasemassa, kun ne soitti tuossa ihan nurkilla. Ehtinen nähdä Jarkon vielä joskus muulloinkin... |
Todenpuhuja 13.09.2006 21:38:12 (muokattu 13.09.2006 21:40:15) | |
---|
Nyt kävin sitten itsekin korjaamassa levyn, ja kaupassa tiesivät kertoa sitä myydyn jo melkein koko tilatun erän. Eli hyvin näyttää käyvän kaupaksi. :) Toinen kuuntelukerta menossa tässä parhaillaan, mutta vielä en lähde kommentoimaan sen suuremmin. Ensimmäinen kerta sujui joksenkin hämmennyksen vallassa, ja tuli taas sellainen perusfiilis, ettei levy vaikutakaan niin hyvältä kuin oli odottanut. Mutta niin on käynyt useasti aiemminkin, joten pitää vain kuunnella muutama kerta lisää vielä. Kuulokkeilla kuunneltuna vaikuttaa nyt jo selvästi paremmalta, kun muistaa joitakin osia kappaleistakin. Tarkempaa arvioita siis myöhemmin. "Peace, love & Kingston Wall!" |
sellisti 13.09.2006 23:03:48 | |
---|
Ensimmäinen kerta sujui joksenkin hämmennyksen vallassa, ja tuli taas sellainen perusfiilis, ettei levy vaikutakaan niin hyvältä kuin oli odottanut. Mutta niin on käynyt useasti aiemminkin, joten pitää vain kuunnella muutama kerta lisää vielä. Mulla on - pienenä off-topicina - käynyt juuri noin useammankin YUP-levyn kanssa. Eka kuuntelu on sellanen "mitä v*ttua?" & "ei helevetti..." -tyyppinen kokemus. Sitä miettii että nää uudet biisit ei millään voi jäädä päähän soimaan niin kuin ne vanhat (tai edes edellinen levy) mutta niin siinä vaan käy että ahkeran kuuntelun seurauksena ennen pitkää alkaa kuulostaa perhanan hyvältä. Että en ihmettelis vaikka tämänkin levyn kohdalla kävis samoin, vaikka vissiin jollain lailla yksinkertaisempaa onkin. Martikaisen ollessa kyseessä kumminkin kaikkein suoraviivaisimpia ratkaisuja lienee monin paikoin vältelty... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Rise 14.09.2006 08:23:55 | |
---|
Olihan tuonne tarkoitus tulla, mutta kun tulikin viime hetken nakitus Tukholmaan, minne lennättivät haastattelemaan Chris Cornellia. Ehdin tosin vielä illaksi kotiin, mutta pitihän se käväistä Mercury Reviä vilkasemassa, kun ne soitti tuossa ihan nurkilla. Ehtinen nähdä Jarkon vielä joskus muulloinkin... Tekosyitä kaikki tyynni :) No, poikkea joskus Jarkon luona kuuntelemassa se Heinolan keikka, maestro varmaan sitä mielellään soittelee kun tuntui kovasti tyytyväiseltä tulkintansa vastaanottoon kyseisenä iltana. Missä oot muuten kuvannut ne Rakkaus-levyn kannessa komeilevat tipuset? |
aziztcf 14.09.2006 09:30:12 | |
---|
Krääh, hajoon. Helevetin tylsä projektityötunti ja unohin soittimen kotia, nyt piristäs Martikainen. musiikki on ku paskantamine |
alanko 14.09.2006 10:16:20 | |
---|
Tuolla Levy-yhtiön sivuilla on nyt jokaisesta biisistä melkoisen kattavat kirjoitukset ja pohdinnat. |
Eilen tuli vinyyli haettua. Hieno paketti! Duuni-ilta menikin tekstejä lukiessa. Tällä hetkellä levy pyörii soittimessa toista kertaa, hyvältä kuullostaa ja varsinkin soundit ovat kovasti mieleeni. Tässä vaiheessa suosikkini on ehdottomasti nimikappale. Sellistille plussat ja kiitokset. En omista itse laitetta jolla sen saisi koneelle, mutta kavereillahan noita on. Ei tässä sen kummempaa. |