pörinä84 10.09.2006 21:57:27 | |
---|
Pro tools Le:ni antaa erroria vaikka tehoa pitäisi riittää ja peruspäivitykset on tehty ja xp:n riisumista harrastettu. Digidesignin ja Amd:n mukaan vika on käyttiksessä (yllättäen:))ja siihen on olemassa HotFixikin:Windows XP SP2 Dual Core Performance Hot Fix. osoitteessa: http://www.amdzone.com/modules.php? … =News&file=article&sid=3964oleva päivitys toimii ainoastaan englanninkielisessä Windowsissa ja tarvisin kyseisen suomiversion. jos kellään on tietoa kyseisen päivityksen olinpaikasta niin olen erittäin onnellinen. |
BotneLapio 10.09.2006 23:09:13 | |
---|
Jälleen yksi syy olla käyttämättä suomiversioita. Tota päivitystä saat varmasti odotella. -=Botnee!!=- |
jPekka 11.09.2006 14:15:51 | |
---|
En käytä Pro Toolsia, mutta jonkun AMD dual core -driverin löysin AMD:n sivuilta, joka asentui suomiversioonkin. En sitten tiedä onko kyse samasta vai eri palikasta, ja auttaako se sinun ongelmaasi. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
CryptoFib 12.09.2006 02:17:02 | |
---|
Ei kai nyt sentään hotfixit ole missään tekemisissä windowsin kielen kanssa... fixit ku ei sisällä edes minkäänlaista tekstiä, jota sais lueskella. Windowsit ku tehdään "kaikille" kielille, niin on kai jo järjetöntä olettaa, että hotfix- tai jotkut muut ohjelmistoviilaukset koodailtas jokaisella kielellä? Toiseksi mitä olen olosuhteet huomioiden yrittänyt kuunnella lienee mahdollista. |
SBII 12.09.2006 08:51:31 | |
---|
Tosta päivityksestä en osaa sanoa, mutta koska kyseessä on Pro Tools, voi vika olla jossain muussakin.. :) Voi olla tyhmiä kysymyksiä, mutta onhan sulla XP Pro käyttis ja amd:n cool'n quiet laitettuna pois päältä biossista. Entä oletko katsonut Pro Toolsin ohjekirjasta ja digidesignin foorumilta xp:n riisumisohjeita? |
Jep. ensinnäkin se hotfixin kieliongelma liittyy jotenkin siihen, että microsoft aikoo sisällyttää fixin seuraavaan SP3:seen tai viim. Vistaan, mutta jälkimmäisessähän ei kuitenkaan Pro Tools Le 6.7 toimi. Eli ne ei halua jakaa fixiä rajattomasti kun eivät ole ehtineet/jaksaneet tehdä suomenkielisiä ohjeita fixin käyttöön. Itse palikanhan pitäisi toimia sellaisenaan. Käytän Xp pro:ta (vanhalla koneella toimi tosin home versiossakin moitteettomasti.) Olen myös riisunut käynnistystä aika rajustikin ja tehnyt oman laitteistoprofiilinkin ohjelman käyttöön. Cool & Quiet on myös poistettu käytöstä ja Amd:n optimizer on asennettu. Olen asentanut uusimmat prosessoriajurit ja päivittänyt biosin ja Mboxin sisällekin taisin lykätä uusimman firmwaren (en tosin muista varmasti). Saan siis nimenomaan kyseistä -9093 -erroria, jonka Digidesign kertoo johtuvan Windowsin puutteista Amd X2:sta varten. ja siihen Digidesign ehdottaa kahta korjausta joiden yhdessä pitäisi poistaa ongelma. Amd x2 optimizer ja Windows Sp2 amd x2 dual core hotfix. Jostain sain vihiä, että toisen coren saisi otettua pois käytöstä (ohjelmallisesti) onko kokemuksia. En ole vielä uskaltanut kokeilla. Tapahtuuko se niin, että kertakaikkiaan menen laitehallintaan Pro Tools profiilissani ja menen toisen prosessorin kohtaan ja poistan sen käytöstä? |
Thyvon 12.09.2006 13:49:31 | |
---|
Moi! Mua jeesas tämä fixi linkin tekstissäkin kuvattuihin ongelmiin ("I got messed up midi operation AND very frequent "audio clock" problems"): http://duc.digidesign.com/showthrea … &view=&sb=5&o=&vc=1 Edelleen pitää tosin välillä Toolsin käynnistettyään käyttää Toolsin asetuksista 1 prossun asetuksella ja vaihtaa takaisin 2 prossun asetukseen, ennen kuin Tools-parka ymmärtää ottaa molemmat coret käyttöön. Joo, onhan tuo vähän naurettavaa kikkailua. Kaiken kaikkiaan tuolta http://duc.digidesign.com/ löytää aika hyvin infoa Toolsin tiimoilta. |