Aihe: Judas Priest - 'Yleistä Keskustelua'
1 2 3 4 511 12 13 14 1574 75 76 77 78
Marshallga
07.09.2006 18:43:02
Mitä mieltä ootta tosta essential kokoelmasta? Onko ostamisen arvoinen?

Todella upea kokoelma ainakin omasta mielestäni, itekin on pakko ostaa tuo joskus. Tällä hetkellä löytyy vain waren muodossa.
lapio
11.09.2006 20:05:11

Nyt yle teemalla Rockin klassikkolevyt: Judas Priest.
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
sellisti
11.09.2006 23:03:27

Ai s**tana ku unohdin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Marshallga
12.09.2006 00:34:42

Voi perkele, tuli missattua, toivottavasti tulee vielä jossain vaiheessa uusintana.
lapio
12.09.2006 19:13:14

Oli aika huvittavaa kuulla kuinka ne levyn äänitehosteet oli tehty. Haarukoita ja veitsiä rämisyteltiin tarjottimella, särjettiin maitopullo, paiskottiin ovia...
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
aikavaikea
12.09.2006 20:14:27

Se tässä oli hyvää kun ohjelma tuli päiväsaikaan, että poikani otti Painkillerin lisäksi nyt myös British Steelin hyllystäni aktiivikuunteluun.
Peto minussa on
mutta hampaaton
Marshallga
12.09.2006 22:22:15
Onkos tuo dokumentti tätä Classic Albums-sarjaa? Ja levy taisi olla British Steel? Itselläni tuo taitaa olla, mutta katsompahan silti kun on suomiteksteihin mahdollisuus.
J_Mantyla
12.09.2006 23:44:34
Oli aika huvittavaa kuulla kuinka ne levyn äänitehosteet oli tehty. Haarukoita ja veitsiä rämisyteltiin tarjottimella, särjettiin maitopullo, paiskottiin ovia...

Tom Allom osasi jo tuolloin ...
Ellei tänään niin sitten huomenna
Viceroy
13.09.2006 13:02:27

Tom Allom osasi jo tuolloin ...

Tom Allom on nimi, joka lukee monen Priest-klassikon krediiteissä, mutta onko kellään tietoa, mitä mies on tehnyt 90- ja 2000-luvuilla? Netistähän tuo varmaan selviäisi, mutta...
Viceroy
13.09.2006 13:02:30 (muokattu 13.09.2006 13:03:45)

Tupla.
Viceroy
13.09.2006 13:02:37 (muokattu 13.09.2006 13:03:52)

Tripla!?
Krice
09.10.2006 19:44:53

Nyt on AOR minullakin. Vähän omituinen soundipolitiikka ja pari yllätystä. Lochness yllätti: 13 minuuttia tuskaa, jonka kuvittelee armollisesti loppuvan 10 minuutin kohdalla.. Positiivinen yllätys oli Hellrider.
DVD-SOITIN
28.12.2006 19:50:58
Eipä tämä Priest onnistu enää tekemään minkäänlaista vaikutusta. Oikeastaan ei ole koskaan kovaa kolahtanutkaan, mutta yritystä on ainakin löytynyt. Kuulun varmaan melko vähäiseen joukkoon, joka ei pidä Rob Halfordin tulkinnasta, ja esimerkiksi vanhemmilla Priest-levyillä se on suorastaan kaameaa. Angel Of Retribution on ainoa hyllystä löytyvä albumi, mutta olen tuostakin hankkiutumassa eroon kovaa vauhtia.

Eli jos joku haluaa hyväkuntoisen Judas Priestin Retributionin, voin vaihtaa sen vaikka johonkin Bruce Dickinsonin kolmesta ensimmäisestä soololevystä. :-D
Pelsi
28.12.2006 21:49:24
Eipä tämä Priest onnistu enää tekemään minkäänlaista vaikutusta. Oikeastaan ei ole koskaan kovaa kolahtanutkaan, mutta yritystä on ainakin löytynyt. Kuulun varmaan melko vähäiseen joukkoon, joka ei pidä Rob Halfordin tulkinnasta, ja esimerkiksi vanhemmilla Priest-levyillä se on suorastaan kaameaa.

No, itselläni meni kokonainen vuosi, että silloin tällöin kuuntelin Priest...Live!-levyltä Breaking the Lawia, Freewheel Burningia ja Electric Eyetä, koska ainoastaan niissä oli mielestäni sillä levyllä meininkiä ja siedettävää laulua. Sitten yhtäkkiä levy vaan aukesi, ja nyt onkin koko tuotanto hyllyssä. Halfordin laulu kieltämättä vaatii totuttelua, mutta ainakin itselläni se totuttelu lopulta palkitsi.

Sen sijaan esim. King Diamondia en siedä vieläkään.
You fight like a dairy farmer. | >-)))>
lord of this world
29.12.2006 01:42:23 (muokattu 29.12.2006 01:50:24)

No, itselläni meni kokonainen vuosi, että silloin tällöin kuuntelin Priest...Live!-levyltä Breaking the Lawia, Freewheel Burningia ja Electric Eyetä, koska ainoastaan niissä oli mielestäni sillä levyllä meininkiä ja siedettävää laulua. Sitten yhtäkkiä levy vaan aukesi, ja nyt onkin koko tuotanto hyllyssä. Halfordin laulu kieltämättä vaatii totuttelua, mutta ainakin itselläni se totuttelu lopulta palkitsi.

Sen sijaan esim. King Diamondia en siedä vieläkään.

Priestin parhaat biisithän on just niitä mitä ne ei koskaan soita livenä. Oikeastihan levyjen kokonaisuudet Priestillä on just sitä että puolessa biiseistä on jotain järkeä. =) Poikkeuksen tekee esim. Point of entry, Screaming for vengeance ja Killing machine... ja pari muuta, joilla kaikki biisit voi melkein alusta loppuun ottaa tosissaan, tai pitää hyvinä. Halfordin ja Kingin laulujen vertaamisesta sen verran, että mielestäni ne ei ole vertailtavissa keskenään. Kun Kingin laulutyyli perustuu enemmän teatraalisuuteen ja Halfordilla on sentään tekniikkaaa, yhtä jos toista.
Mä tuun munakennottaan sua!
saastara
29.12.2006 01:50:29
Olenko minä ainoa jonka mielestä Priestin kaikkien aikojen levy on ehdottomasti Painkiller..? Jokainen biisi silkkaa rautaa.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Helvetinpartaterä
29.12.2006 03:55:37 (muokattu 29.12.2006 03:55:53)

Olenko minä ainoa jonka mielestä Priestin kaikkien aikojen levy on ehdottomasti Painkiller..? Jokainen biisi silkkaa rautaa.

Niitä ihmisiä kyllä riittää. o/
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Super-Jari
29.12.2006 16:20:44

On päiviä jolloin olen samaa mieltä.
Deino
29.12.2006 16:26:50

Olenko minä ainoa jonka mielestä Priestin kaikkien aikojen levy on ehdottomasti Painkiller..?

Et todellakaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)